Toon posts:

Monitor arm voor triple screen d flink in diepte kan bewegen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• IKON
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22:12
Ik zoek een?
Monitor stand of mount om een triple screen setup op mijn bureau te zetten en deze naar voren en naar achteren te kunnen schuiven. Bij normaal gebruik wil ik ze het liefst wat naar achteren kunnen schuiven en eventueel een monitor weg kunnen zwaaien. Voor het simracen wil ik ze naast elkaar kunnen zetten en helemaal naar voren trekken. Het gaat dan om drie 27 inch monitoren. Ik heb zelf al flink gezocht, maar vind niet echt wat ik zoek. Misschien weet iemand iets of heeft iemand iets zelf gebouwd een keer.

Wat is je budget?
Maakt niet uit. Als ik maar een oplossing vind.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta overal voor open. Ook zelfbouw.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
De bedoeling is om de triple screen setup op een bureau te plaatsen die 80 à 82,5 diep is, waarbij ik vrij ben om de monitoren of helemaal naar voren te trekken tot de rand van het bureau, waarbij ik dus als het ware in de triple screen setup zit alsof ik in een sim rig zit. Als ik geen simulatie draai wil ik het liefst, 1 of 2 monitoren (naar wens) weg kunnen draaien en de middelste wat naar achteren zodat ik er gewoon aan kan werken. Niet weg kunnen draaien is geen grote ramp, aangezien naar voren en naar achteren ook al fijn zou zijn.

Alle reacties

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ozza
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 00:10
Dit zoek ik ook! Al iets kunnen vinden?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• emzed
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-01 21:56
Ik heb deze in de variant voor 2 schermen, degelijk ding en blijkbaar ook verkrijgbaar voor 3 schermen:
https://www.monitorbeugel...3black-monitorbeugel.html

Of deze als 1 van de 3 fixed moet zijn:
https://www.monitorbeugel...riple-monitor-beugel.html

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee