wat is echt de goedkoopste pc shop van nl?

Pagina: 1
Acties:
  • 447 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Tranze
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-08 20:27
leuk zo'n shop survey maar jammer dat je niet kan zoeken op goedkoopste winkel ofzow, nou ja bij deze dan maar een topic waarin duidelijk moet worden welke computer winkel het goedkoopst is. Graag urls of adressen

• Canis Lupus
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:52

Canis Lupus

Vosbot

Je kan per artikel zoeken waar het het goedkoopst wordt verkocht. Er is geen 'goedkoopste' PC-Winkel van Nederland, want de prijzen variëren nogal snel.

In de pricewatch kan je de goedkoopste winkels voor een product zoeken

Succes!

CD's&LP's - Last.fm - About me - PSN&Xbox: CanisLupusNL

• Dr.Snuggles
  • Laatst online: 17:11
BSC computers in lelystad

alleen is veel tweedehands, kapot of niet helemaal zuiver verkregen, is super goedkoop (8>

• Tranze
ja maar ik ben nog niet zo ervaren dat ik het lef heb zelf een pc in elkaar te knutselen

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-05 20:54

Majestic

Neerlandici.

Ik denk over het algemeen genomen Europc. Maar daar zijn de meningen nogal over verdeeld.

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

• D-Devil
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-12-2022
Knaakland :P

Freelance tweaker

Verwijderd

Op woensdag 22 augustus 2001 18:19 schreef Tranze het volgende:
ja maar ik ben nog niet zo ervaren dat ik het lef heb zelf een pc in elkaar te knutselen
Dat moet je echt geowon proberen, het is echt niet moeilijk gewoon de draadjes aansluiten schroefje vastdraaien en klaar.

Het is net lego dus dat moet wel lukken :)

• Loft
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:07
Zie de pricewatch lijkt me :(
Daar staan vele shop bij aangemeld, lijkt me een kleine moeite om te vergelijken

If I agreed with you, we'd both be wrong.

• MaZe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10-08 14:24
Op woensdag 22 augustus 2001 18:19 schreef Tranze het volgende:
Dan zou ik is langs gaan bij funprice, ze hebben redelijke prijzen en zijn klantvriendelijk.

Comptechworld trouwens ook

• BlauweFles
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Op woensdag 22 augustus 2001 19:54 schreef -= MaZe =- het volgende:

[..]

Dan zou ik is langs gaan bij funprice, ze hebben redelijke prijzen en zijn klantvriendelijk.

Comptechworld trouwens ook
Ben ik het mee eens. Als ik bij CTW een onderdeel koop is het misschien niet het goedkoopste, maar ik krijg er wel goede service voor terug.

Verwijderd

Die is er niet.
Overal is een bepaald onderdeel wel goedkoper dan bij een ander....
Maar daar hebben we de pricewatch voor :)
http://www.tweakers.net/pricewatch.dsp

• MP83
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-01 18:11
Mijn ervaring is dat Alternate heel goedkoop is met losse onderdelen.

Alleen de verzendkosten zouden wel wat lager mogen zijn...maar dat valt op een heel systeem niet echt op :+

• uVo494
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-03 21:19

uVo494

................

Ik ga voor Gistron :7

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-08 22:23

Sick Nick

Drop the top!

Op woensdag 22 augustus 2001 20:31 schreef uVo het volgende:
Ik ga voor Gistron :7
Jij snapt het, gistron is ook erg goedkoop (omdat ze hun onderdelen uit duitsland halen)
Maar kijk zoals vaker gezegd maar in de pricewatch, kan je zo de voor jou goedkoopste winkel eruit vissen.

Verwijderd

Bij Graficall www.graficall.nl bieden ze laagste prijs garantie!
erges anders goedkoper? krijg je ibj hun 10% korting ofzwo

Procesoren en geheugen uitgesloten natuurlijk sinds dat dagprijzen zijn.
Duzzzzzzz lijkt me simpel :9~

• mellowpimp
  • Niet online
Norrod

• FMS
  • Niet online

FMS

Op woensdag 22 augustus 2001 19:27 schreef D-Devil het volgende:
Knaakland :P
lmao, ja daar heb ik een p4 1.8 gekocht

je kun het best gewoon op pricewatch kijken, de ene winkel heeft goedkoop Geheugen terwijl de andere goedkoop CD-R's heeft.

en je kunt altijd naar een beurs gaan.

• HaZee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:59
Als je (bijna) een keus hebt gemaakt, check dan ook de shopsurveys van de betreffende winkels. Een goede beoordeling van service etc. is soms belangrijker dan prijs!!! Mocht je problemen krijgen, dan kan dat heel veel schelen!

Tip: kies eerst een aantal bedrijven waar je een goed gevoel bij hebt en check onderling de prijs ;-)

ff een paar bedrijven die in de survey goed scoren en waar ik zelf persoonlijk ook goede ervaringen mee heb (in alfabetische volgorde):

Bolderhardware B.V.
CompTech World
Eynstein
Informatique

Suc6 :7

Verwijderd

die gistron is dan wel heel goed koop,

maar ja goedkoop en snelle levertijde gaan niet echt samen

• Smultie
  • Niet online
it's a train NOO it's a plain NOO it's supermel !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

leuke sig hoor, alleen is plain (wat bv. duidelijk betekent) iets heel anders dan het plane (vliegtuig) wat jij bedoelt....dus wel leuk zo'n coole sig, maar leer dan eerst Engels...

bvd

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 14:18
zou echt niet voor het goedkoopst gaan en zeker niet als je een bord+proc gaat halen. goedkope winkels hebben vaak ook crappy service.
zelf vind ik informatique het beste. met een hoop dingen zijn ze aardig goedkoop (met m'n dane-elec 256mb pc133 reepje zelfs t goedkoopst) en de service kan eigenlijk niet beter. als iets kaduk is ruilen ze het zonder gezeur om :)

• Tranze
ja oke ik ben het best met jullie eens, maar ik zoek dus 1 winkel waar je het goedkoopst een amd duron 800 systeem kan samenstellen, dan kun je denken koop alles bij verschillende zaken, maar dan krijg je weer zo'n gezeik met garantie enzo

Verwijderd

WiBratel
of
Zeeman-comp

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
ik besteed mijn geld bij Gistron..

Verwijderd

Ik heb mijn systeem besteld bij http://www.aaarde.nl
Echt ik kan je een ding verzekeren; super service. Je besteld via de website, en krijgt het dan thuis geleverd. Goedkope prijzen, een hele snelle antwoorden op je vragen via e-mail (10-20 min vaak!)

Dus als ik nog wat wil bestellen doe ik het via Aaarde.. Lees de shopsurvey van ze maar 's door- alleen positieve verhalen B-)

Verwijderd

Deze topic slaat nergens op!

Geen een winkel is met al zijn producten het goedkoopst. Dus de goedkoopste shop bestaad niet. Maar dat wist je ook al voor dat je deze topic openende

• uVo494
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-03 21:19

uVo494

................

Op woensdag 22 augustus 2001 21:23 schreef supermel_nl het volgende:
die gistron is dan wel heel goed koop,

maar ja goedkoop en snelle levertijde gaan niet echt samen
Ik heb nu 5x iets besteld, altijd binnen 2 dagen binnen gehad, netjes verpakt samen met een rma formulier. Zo mag ik dat graag zien!

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-07 12:12
Bij http://www.informatique.nl hebben ze wel een paar mooie, redelijk goedkope kant-en-klare systeempjes staan. Informatique is een aanrader; scoort goed in de shop-survey.

• Pietert
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Pietert

There is no spoon

Je bent maar een lui figuur en stelt een vraag waar geen antwoord op te geven is. Ik zou zeggen zet op een rijtje wat je allemaal in je systeem gaat hangen en doe net zoals de rest hier: twee dagen de pricewatch doorstruinen en alle aanbieders de kosten van je systeem bekijken. Dan kijken wie je overhoud (5 man met ongeveer dezelfde prijs) en dan de shop survey bekijken of het ook een goede winkel is.

Majah, dat had je zelf ook wel kunnen bedenken dacht ik zo.

Offuh, anders moet je scoot eens bellen >:)

#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5

Pagina: 1