Via KT266 pro, wanneer of is ie eral in msi?

Pagina: 1
Acties:

• WaarAnders
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-07-2025
http://www.tweakers.net/nieuws/17289?highlight=266+pro hier val te lezen dat het stil zal zijn. Is die chip er nou nu?

• WaarAnders
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-07-2025
zit daar nu die verbeterde chipset op?

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06:38
Is dit bord ( K7T 266 pro) met VIA® Apollo KT266 Chipset nou sneller dan de K7 Turbo Limited Edition met VIA® Apollo KT133A Chipset?

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:49
Ja, de MSI K7T 266 Pro is sneller vanwege het DDR geheugen. Maar niet veel sneller, een beetje, en het is ook duurder. Op tweakers.net heeft laatst een artikel gestaan over DDR met daarin verglijkingen met SDR mobo's.
Check dat maar, dan weet je meteen hoeveel sneller DDR is tov SDR.

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06:38
tnxxxxx

Verwijderd

Ik heb dit bordje nu ook en hiervoor de K7T Turbo. Het is niet overdreven maar toch merkbaar sneller. Tevens biedt het BIOS meer overklok instelmogelijkheden (geheugen en proc)dan het BIOS van de K7T Turbo.

Verwijderd

Dit mobootje is er ook in een LE versie, net deze week binnen, zonder PC2PC en DLED, geen idee wat de K7T 266 Pro kost, mijn LE bordje was 339,25. Hij schijnt wat minder OC-baar te zijn, maar daar heb ik nog niks van gemerkt, je kunt nog genoeg in de BIOS klooien. De reden dat ik het nog niet heb gedaan is dat mijn koeling momenteel zwaar (niet) zuigt !! Oh, en hij ondersteunt AMD tot 1.33 Ghz.
Pagina: 1