Ik moet een BYOD (dus naast privé ook werkgerelateerd gebruik) toestel kopen en moet een factuur van minstens €460 kunnen voorleggen. Daar wil ik natuurlijk niet te veel over gaan
Ik zoek een?
Android zo puur mogelijk. Verwerkingskracht van het toestel is belangrijker voor mij dan de visuele kracht. Graag snelladen en als het kan (hoeft niet) draadloos opladen. Ik kom van Google Nexus 4 en daarna Xiaomi Mi A2 met Android One. Ik ben dus niet meteen schillen rond Android gewend. Ik houd ook niet van te grote toestellen. Ik denk dat mijn huidige 6 inch is.
Wat is je budget?
€460-€500. Budget is best belangrijk zoals in de inleiding besproken. Toestellen die ik hieronder vernoem voldoen hier aan. Ik vermoed dat iets lager ook kan maar dan in combinatie met hoesje.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat ik er nu mee doe
- android auto: spotify, maps
- spotify connect, het hele huis door. Graag dus redelijk wat opslag maar met 128GB kom ik ruim toe
- mail, surfen
wat ik dus niet doe
- gamen
- video bekijken
Wat heb je zelf al gevonden?
- Google Pixel 4a 128GB
- Samsung Galaxy S20 FE 4G 128GB G780
- OnePlus 8T 128GB
- Xiaomi 11T 256GB
Welke vragen heb je hier nog over?
- Ik ben niet meer zo thuis in het vergelijken van de huidige modellen (mijn toestel is immers al 4 jaar oud) en kan moeilijk inschatten hoe deze zich tov elkaar verhouden.
- Ik besef wel dat de Pixel 4a een ouder model is maar dit is volgens mij ook de meest pure Android. Daarom ook in mijn lijst, wat is jullie ervaring met de schillen van de genoemde merken?
- Zijn er andere toestellen die ik in overweging moet nemen?
Bedankt voor jullie advies!
Ik zoek een?
Android zo puur mogelijk. Verwerkingskracht van het toestel is belangrijker voor mij dan de visuele kracht. Graag snelladen en als het kan (hoeft niet) draadloos opladen. Ik kom van Google Nexus 4 en daarna Xiaomi Mi A2 met Android One. Ik ben dus niet meteen schillen rond Android gewend. Ik houd ook niet van te grote toestellen. Ik denk dat mijn huidige 6 inch is.
Wat is je budget?
€460-€500. Budget is best belangrijk zoals in de inleiding besproken. Toestellen die ik hieronder vernoem voldoen hier aan. Ik vermoed dat iets lager ook kan maar dan in combinatie met hoesje.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat ik er nu mee doe
- android auto: spotify, maps
- spotify connect, het hele huis door. Graag dus redelijk wat opslag maar met 128GB kom ik ruim toe
- mail, surfen
wat ik dus niet doe
- gamen
- video bekijken
Wat heb je zelf al gevonden?
- Google Pixel 4a 128GB
- Samsung Galaxy S20 FE 4G 128GB G780
- OnePlus 8T 128GB
- Xiaomi 11T 256GB
Welke vragen heb je hier nog over?
- Ik ben niet meer zo thuis in het vergelijken van de huidige modellen (mijn toestel is immers al 4 jaar oud) en kan moeilijk inschatten hoe deze zich tov elkaar verhouden.
- Ik besef wel dat de Pixel 4a een ouder model is maar dit is volgens mij ook de meest pure Android. Daarom ook in mijn lijst, wat is jullie ervaring met de schillen van de genoemde merken?
- Zijn er andere toestellen die ik in overweging moet nemen?
Bedankt voor jullie advies!