Toon posts:

Welke Koeler

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
yow jongens

ik wil nog even u raad. ik wil mij een nieuwe processor-koeler kopen maar weet niet juist de welke. Ik heb een duron 800mhz en ik zou daar graag de golden orb op zetten of misshien de chrome orb. een van deze twee moet ik hebben zeggen jullie mij welke please.

thx :)

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/emike/search.gif

Alle proemn in n drek

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Superorb :P

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

De golden-orb levert 95% van de keren dat hij op een socket A word gezet een kapotte CPU op. Want deze koeler is er niet voor gemaakt. De chrome-orb kan er wel op.

Maar kan me niet voorstellen dat je nu een slechtere koeler hebt dan zo'n orb. Als er iets slecht koelt is het zo'n orb. En ik kan me niet voorstellen wie dat graag in zijn computer wilt.

Wil je een goede,goedkope koeler pak dan een grote coolermaster of de Vulcano2. Niet duur, en koelt heel aardig.

Geen inspiratie

Verwijderd

Topicstarter
ik dacht nog thans uit een paar grafieke dat ik zag dat de chrome orb stil en heel goed koelt. hij ist toch zo goedkoop niet ze maar ik ben niet van plan om al te overclocke ze want dat komt later met waterkoeling :) dus de globalfob 32 is de eerste en daaronder de chrome orb dus die zal wel redelijk goed zijn en koelt ook beter dan standaard koeler en is vooral heel stil ;) hehe

cya

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Al dat gezeik altijd over die orb's..!
Bij mij koelt ie goed, waarschijnlijk omdat ik wel een goeie airflow door mijn kast heb.
cpu: stressed met }:O 47C, idle 41C.
Dat noem ik niet echt slecht.

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Verwijderd

Topicstarter
welke orb heb jij misschien want ik heb ook een goede airflow in mijn case ze. welke processor en hoeveel mhz

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

De superorb valt inderdaad nog mee. Maar die is niet stil, een tegendeel.

Ik heb zelf een chromeorb gehad. En hij was echt niet goed.

De fop32 is een veel betere oplossing. Of die wat ik al eerder noemde.

Geen inspiratie

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:14
Op woensdag 22 augustus 2001 17:35 schreef Bierkameel het volgende:
[afbeelding]
UTFS !

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

oeps

Geen inspiratie

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Kijk eens in mijn sig moordbij.

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Verwijderd

Neem een coolermaster.

Verwijderd

Als herrie je niet boeit: dragon orb 3... anders een silverado ofzo!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Op woensdag 22 augustus 2001 18:18 schreef tbusquet het volgende:

[..]

UTFS !
.....

Alle proemn in n drek

• cryptapix
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:27
Op woensdag 22 augustus 2001 18:18 schreef tbusquet het volgende:

[..]

UTFS !
handig joh als jij eens DIE FUCKIN ANNOUNCEMENTS LEEST

Naar aanleiding van overmatig gebruik van de woorden UTFS (Use The F*cking Search) en RTFF (Read The F*cking FAQ) wil ik hierbij graag even duidelijk maken dat dit niet meer gewenst is.
Als iemand een vraag stelt waarvan het antwoord d.m.v. de search te vinden is dat moet je deze persoon in eerste instantie gewoon helpen. Heb je daar geen zin in post dan niets, maar kom niet met "UTFS" of "RTFF" aanzetten. Ikzelf zal dan wel bepalen of desbetreffend topic dicht gaat of dat hij gewoon open blijft.

Dit alles om de sfeer binnen DOC positief te beïnvloeden .

• cryptapix
  • Laatst online: 10:27
woops sorry jhad iemand al gezegd :p

• Subz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
ik heb nu mijn dragon orb geinstalleerd hij koelt goed maar als je je pc aan zet lijkt het net als of er een raket op stijgt >:) . maar voor de rest een perfecte cooler :P

Greetz _subzero_

Verwijderd

khad vandaag nog een hevige discussie in de trein met een gast uit me project groep of die orbs nou goede coolers zijn of nie... hij von van wel, ik van nie :)

• DutchPlayer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-11-2025
Alpha Cooler,

Ik ben er tevreden over!

Bij de OC-Shop zijn ze nu in de aanbieding, die ik heb tenminste!

Mzzl.

AMD 7800X3D - Lian Li HydroShift - Asus TUF X670E - Corsair Vengance 2x16GB 6000Mhz- Gigabyte RTX4070 Super 12GB - Kingston 1TB M2 - Crucial MX100 512GB - Lexar 2TB M2 - Lian Li O11D Evo RGB - Corair RM750Watt - LG 38

• MRic3
  • Laatst online: 18-05 12:01

MRic3

Of praat ik weer poep?

Ik kan je de no noise silverado aanbevelen keolt goed, lekker stil alleen een beetje duur

If the world didn't suck, we would all fall off!!!

Verwijderd

Ik heb een Duron 900 met een Thermaltake Volcano 2 koeler
en die wordt idle 54 graden. Dan zal het met een 800 (mits niet overclocked) nog wel een paar graden schelen.

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Op woensdag 22 augustus 2001 17:35 schreef Bierkameel het volgende:
[afbeelding]
lol :Y)

iStockphoto

• harrodeparro
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-11-2025
op hardocp.com hebben ze de laatste tijd elke maand een 'heatsink roundup'. Erg handig om daarmee, samen met de pricewatch alhier, tot een afweging te komen. Vorige maand heb ik zo een sk-6 besteld. Nog geen spijt van, hoewel er nu weer beter koelers zijn/komen...

Verwijderd

ik word zo moe van die lui met hun search,dit is toch een forum....maakt het nu uit of het topic al behandelt is of niet,vaak zijn er toch andere mensen die reageren,of iets te vertellen hebben,
zo doe ff lekker niet zo wijs en geef gewoon iemand een antwoord brochems!!!!

• Keeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Keeper

<3 Ruby

Op donderdag 23 augustus 2001 20:32 schreef Gifted1 het volgende:
ik word zo moe van die lui met hun search,dit is toch een forum....maakt het nu uit of het topic al behandelt is of niet,vaak zijn er toch andere mensen die reageren,of iets te vertellen hebben,
zo doe ff lekker niet zo wijs en geef gewoon iemand een antwoord brochems!!!!
Andere mensen worden weer moe van mensen die steeds de zelfde vragen stellen....

Verwijderd

>:) ik heb ook een dragon orb 3 een beetje herrie maar hij weet mijn dondervogel dan ook 16 graden koeler te krijgen >:)
Pagina: 1