Contact opnemen met Marktplaats koper

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• MrBernard
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 31-01-2022
Mijn vraag
Hallo mede Tweakers!

Enige tijd geleden heb ik een trilplaat verkocht aan iemand via Marktplaats. Ik had er geen afstandsbediening bij en heb beloofd dat ik deze zou opsturen als ik de afstandsbediening zou vinden. Gisteren vond ik de afstandsbediening.

Ik ben geen nummer of email adres van de koper. Ook kan ik zijn bericht niet meer terugvinden op Marktplaats in de sectie 'Berichten'. Is er een manier om de oude berichtwisseling terug te halen, of te achterhalen wie de koper is?
Ik heb niets aan de afstandsbediening en hij heeft er vele keren om gevraagd middels berichten op Marktplaats, die ik nu niet meer kan terugvinden.

Een fijne dag allemaal! :)

Beste antwoord (via MrBernard op 16-01-2022 15:00)

• Speedmaster
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05:48

Speedmaster

Make my day...

Contant betaald of per bank, bij dat laatste kan je altijd 1 cent overmaken met verzoek om contact

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:47
Marktplaats verwijderd de berichten zo af en toe. Misschien heb je nog een verzendbewijs die je online hebt aangemaakt in je mail?

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • Beste antwoord
  • +3 Henk 'm!

• Speedmaster
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05:48

Speedmaster

Make my day...

Contant betaald of per bank, bij dat laatste kan je altijd 1 cent overmaken met verzoek om contact

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06:06
Heb je geen berichten per e-mail gekregen van marktplaats? Kun je daar niet op reageren? (Deze berichten komen van een tijdelijke e-mailadres, geen idee of dat zo lang blijft werken)

Op een andere manier gecommuniceerd destijds, bijvoorbeeld telefonisch?

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• MrBernard
Ah, dat is een oplossing, hij betaalde via een overschrijving. Ik zal hem een cent sturen met het verzoek of hij contact opneemt.

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• gysman11
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
+1 voor de actie van de TS.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DePaul
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20-05 13:13
Kan de MP klantenservice je niet verder helpen? Die moeten toch in je account kunnen kijken?

^^ verder eens met bovenstaande :)

Veel, of eigenlijk alles wat je doet is volstrekt onbelangrijk. Het is echter heel belangrijk dat je het doet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

MrBernard schreef op zondag 16 januari 2022 @ 15:01:
Ah, dat is een oplossing, hij betaalde via een overschrijving. Ik zal hem een cent sturen met het verzoek of hij contact opneemt.
Zou ik wel contactgegevens in omschrijving zetten, anders boekt ie jou weer 1ct terug, dat hij geen gegevens meer heeft 😋

Btw; via je advertentiegeschiedenis al gezocht ?

[ Voor 6% gewijzigd door Hackus op 17-01-2022 21:33 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• MrBernard
Het is opgelost. Hij reageerde nadat ik een cent had overgemaakt met het verzoek om contact op te nemen. Ik wilde eigenlijk geen geld voor de afstandsbediening, maar hij stond erop dat ik 10 euro aannam. Erg vriendelijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DePaul
  • Laatst online: 20-05 13:13
Ah, dat zijn toch leuke dingen om te lezen, Marktplaatservaringen kunnen ook positief zijn :)

Veel, of eigenlijk alles wat je doet is volstrekt onbelangrijk. Het is echter heel belangrijk dat je het doet.

Pagina: 1