Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raduf
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 02-06 20:08
Wie heeft ervaringen met Siemens afzuigkappen met recirculatie? Voor dit model LC98KLR62S kan ik op hun website alleen dit accessoire LZ10AKR00 vinden dit is een "Starterset voor recirculatie afzuigkappen".

Ik begrijp dat dit een regenereerbaar koolstooffilter is? Betekent dit dat deze afzuigkap alleen werkt met een regenereerbaar filter? Wat als ik het normale CleanAir-filter wil, zou het dan werken? Ik kan het nergens op hun website vinden.

(Idem voor Bosch. Ik vond een afzuigkap die misschien interessant voor ons is: DWK98PS62, maar op hun website kan ik hier geen accessoires te vinden. Ik bedoel een gewoon Clean Air koolstoffilter, geen regenereerbaar.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakie1NL
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:42

Freakie1NL

Grote Baas

Als het past dan werkt het. Een afzuigkap is niets meer dan een apparaat wat lucht opzuigt en verder duwt.

Door een extra filter te plaatsen en de lucht weer in de woning te laten uitblazen maakt men er een recirculatie kap van.

Zelf hier thuis een Siemens maar die blaast naar buiten af. Wel enorm tevreden, stil maar kracht. Makkelijk schoon te maken.

Bij mijn moeder ook een Siemens geplaatst kan daar niet naar buiten, dus traditionele recirculatie filters geplaatst en werkt beter dan verwacht.

11*310 WP (3410) op ZO (~140°) @ ~41° hoek , Growatt 3000 MTL-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raduf
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 02-06 20:08
Bedankt voor het antwoord! Vraag is eigenlijk of bovenstaand model met een CleanAir filter of alleen met een regenereerbaar filter werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakie1NL
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:42

Freakie1NL

Grote Baas

raduf schreef op maandag 17 januari 2022 @ 18:32:
Bedankt voor het antwoord! Vraag is eigenlijk of bovenstaand model met een CleanAir filter of alleen met een regenereerbaar filter werkt.
"Als het past dan werkt het."

Het is geen rocket science. Of het past kan ik je helaas niet mee helpen.

11*310 WP (3410) op ZO (~140°) @ ~41° hoek , Growatt 3000 MTL-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Is deze niet gewoon voorzien van zgn vetfilters, die je elke maand reinigt ?

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.