Toon posts:

[T28s] Grote problemen met onvangst

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een T28s, daar had ik een Dutchtone abonnement bij. Altijd slecht ontvangst niet normaal. Mijn telefoon is 2 keer opgestuurd geweest voor reparatie. De 2e keer kreeg ik een hele nieuwe. Nog steeds slecht ontvangst :(

Nu heb ik vandaag een libertel abbo in laten gaan, ik dacht ik ga voor kwaliteit. Wat blijkt nog steeds slecht onvangst, ik baal hier enorm van.

Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen, iemand slechte ervaringen met T28s, graag hulp hiermee. Dit is heel irritant!

Verwijderd

ik denk gewoon dat je in een gebied zit waar het bereik enorm slecht is misschien kun je dat er ff bij posten ?

Verwijderd

Topicstarter
Okay gebied waar ik zit is op dit moment Rheden postcode gebied 6900 geloof ik, kan je dat ergens checken of het daar goed of slecht is?

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
heb je jouw dutchtone en/of libertel abo al eens geprobeerd in een ander toestel en had je toen wel goede ontvangst?

zo ja, probleem ligt bij het toestel...

zo nee, dan woon je waarschijnlijk in een gebied waar slechte dekking wordt geboden...

• Alpine
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 23:23

Alpine

Twisted animator

Op woensdag 22 augustus 2001 17:21 schreef bokkel het volgende:
Okay gebied waar ik zit is op dit moment Rheden postcode gebied 6900 geloof ik, kan je dat ergens checken of het daar goed of slecht is?
Vraag ff aan andere mensen die een mobiel hebben ook last van slecht bereik hebben.

Verwijderd

zow te horen ligt het dus aan de postcode/plaats. Je kunt eventueel ff met libertel contact opnemen voor verdere info.

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Op woensdag 22 augustus 2001 17:21 schreef bokkel het volgende:
volgens mij is daar idd slechte dekking :(
net boven arnhem toch?

vraag het ook eens aan anderen met een mobiel
of kijk voor dekking op www.gsmworld.com

Verwijderd

Topicstarter
Idd het lijkt op slechte dekking, zijn er nog meer sites waar ik dit kan checken?

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik heb er met mijn T29 ook last van.. terwijl die dingen zo'n grote antenne hebben :)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 23 augustus 2001 11:14 schreef Bigs het volgende:
Ik heb er met mijn T29 ook last van.. terwijl die dingen zo'n grote antenne hebben :)
Waar heb je precies last van?

Welk netwerk heb je?

Waar woon je (ongeveer)?
Pagina: 1