Mijn vraag:
Ik heb privé een Family 365 abonnement en mijn vereniging heeft dat ook.
Nu wil ik op mijn pc die 2 accounts koppelen.
Met googelen kwam ik bij OneDrive wolkje - Help & Instellingen - Instellingen en dan account toevoegen.
Dat probeer ik - ik heb dus mijn privé account open en geeft het emailadres van het account van mijn vereniging op en klik op aanmelden:
Dan krijg ik een foutmelding: Er wordt al een persoonlijk OneDrive account gesynchroniseerd op deze computer. Koppel dit account los als u een nieuw account wilt toevoegen.
Deze oplossing maakt mij huiverig .. ik ben al wezen googelen op de foutmelding maar kom daar niet verder mee. Wie weet raad?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Microsoft Office 365 / Windows 11
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Zie mijn uitleg hierboven...
Ik heb privé een Family 365 abonnement en mijn vereniging heeft dat ook.
Nu wil ik op mijn pc die 2 accounts koppelen.
Met googelen kwam ik bij OneDrive wolkje - Help & Instellingen - Instellingen en dan account toevoegen.
Dat probeer ik - ik heb dus mijn privé account open en geeft het emailadres van het account van mijn vereniging op en klik op aanmelden:
Dan krijg ik een foutmelding: Er wordt al een persoonlijk OneDrive account gesynchroniseerd op deze computer. Koppel dit account los als u een nieuw account wilt toevoegen.
Deze oplossing maakt mij huiverig .. ik ben al wezen googelen op de foutmelding maar kom daar niet verder mee. Wie weet raad?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Microsoft Office 365 / Windows 11
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Zie mijn uitleg hierboven...