Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adminadmin
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 28-06 18:29
Ik hoop dat iemand hier een antwoord voor me heeft.

De P30 lite ​van mijn vrouw gaf wat problemen, dus vandaag hebben we deze terug gezet naar de fabrieksinstellingen.
Na opnieuw instellen blijkt haar standaard Huawei agenda app compleet leeg te zijn. |:( Klaarblijkelijk staat deze app standaard ingesteld op "opslaan op telefoon" i.p.v. b.v. een google account.

Voordat de telefoon is gereset heb ik voor de zekerheid een backup gemaakt van alle beatstanden op de telefoon, je weet namelijk maar nooit waar ze haar bestanden heb opgeslagen en wat ze achteraf allemaal mist.

Mijn vraag is nu het volgende. Kan iemand mij verwijzen naar lokale bestanden waar mogelijk een database staat van de standaard agenda app op deze telefoon? I​kzelf heb namelijk geen enkel idee.

Ik hoop dat we deze nog kunnen terugzetten waarmee ze haar agenda terug heeft.

Alvast bedankt! _/-\o_

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:47
Als je nu in de agenda een backup maakt, krijg je dan het pad niet te zien waarheen de backup gemaakt wordt? En tevens de naam van de bestanden?
Dan weet je ook wat terug te zoeken denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adminadmin
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 28-06 18:29
swhnld schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 15:25:
Als je nu in de agenda een backup maakt, krijg je dan het pad niet te zien waarheen de backup gemaakt wordt? En tevens de naam van de bestanden?
Dan weet je ook wat terug te zoeken denk ik?
Bedankt voor de tip, maar deze app heeft geen mogelijkheid om een backup te maken. En een backup zal niet weggeschreven worden naar de zelfde locatie waar de DB standaard staat.
Voor de duidelijkheid is heb geen back-up gemaakt van de agenda, maar heb simpelweg alle bestanden op de telefoon gekopieerd. Incl. de systeemmappen zeg maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:47
Dan zou ik met een file manager die ook in de systeem folders mag kijken op zoek gaan naar het laatst gewijzigde bestand, en een entry toevoegen aan de kalender. Noteer die tijd/datum dat je de wijziging maakt.
Hoogstwaarschijnlijk komt er dan een folder of bestand boven water gerelateerd hieraan waarna je die terug kunt proberen te kopiëren.

[ Voor 7% gewijzigd door swhnld op 15-01-2022 15:43 ]