Vraag

• the noise
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:18
M'n huidige foon heeft doorlopend problemen met de audiojack met als gevolg een belprobleem. (wat ik zakelijk(zzp) doe)

Ik zoek een telefoon/vervanger van mijn Xiaomi Mi A2 Lite:
  • DuoSim
  • >4000mAh accu
  • <150mm
  • Fatsoenlijke videocamera
Wat is je budget?
Max 500,-

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Bellen
Video maken (gimbal)
Aansluiten op 3,5mm draadloze audioset

Wat heb je zelf al gevonden?
In dit overzicht verschillende modellen bij elkaar aan het puzzelen.

Welke vragen heb je hier nog over?
Waarom een compact model; ik loop ook buiten (woonboerderij) waarbij ik eigenlijk meer last dan gemak van 160mm en meer heb. De modellen die interessant zijn gaat al snel naar de 160mm terwijl de huidige 149mm meer dan genoeg is.

Mocht ik dus een model over heft hoofd zien dan hoor ik het ook graag.

Alle reacties

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:06
De meeste toestellen in je overzicht zijn aardig oud en tegen hun einde support, maakt dat je nog iets uit?
En hoe belangrijk is de videokwaliteit vs formaat vs 3,5mm aansluiting?
Zou bijvoorbeeld een 3,5mm usb-c verloop ook tot de mogelijkheden horen?

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:05

The Eagle

I wear my sunglasses at night

pricewatch: Motorola Moto G Pro Blauw :)

Onbekend maakt onbemind. Paar mm grootte scheelt niet heel veel. Zou zelf meer naar het gewicht kijken. Grote accu weegt meer natuurlijk :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• the noise
Audioverloopje is prima. Ouder/jonger, tja. Maakt me niet zoveel.
Ik maak regelmatig een video zoals product unboxing. Dat is in een geconditioneerde omgeving met voldoende licht. Het publiek kijkt vaak op een telefoon. Dus het hoeft geen topkwaliteit te zijn maar wel aan te gluren.

Gewicht maakt me niet zoveel uit trouwens. Dank voor je toevoeging Eagle, ik kijk ernaar.

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:06
Haal ik de 3,5mm weg is er veel meer keuze:
https://tweakers.net/smar...izmUMSna1zNZcnqDOsm6QUvoB
Zelf zou ik dan de Samsung A52s pakken, is recent uit, binnen budget, 4 jaar updates, populair dus makkelijk met accessoires en eventuele support, en aanrader in de laatste BBG.

• the noise
Blijkbaar ontkom ik er niet aan om naar de 159mm te gaan; een cm erbij dus. En andere audiokabels dan.

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:16

DirtyBird

Praktiserend denker

Ik zou niet naar mah kijken, maar naar aantal gebruiksuren

Panasonic Lumix G9 ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee