Toon posts:

Hulp aansluiten : MacBook Pro+Lapotop + LG 32UN880 + Dock ?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• Cogy
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 13-02-2022
Helden,

Ik ga momenteel mijn kantoor aanpassen, maar ik zou graag wat hulp willen hebben bij het aansluiten met alles en advies van een docking station.
Momenteel ben ik nog niet in het bezit van de monitor en een docking station.

Setup-idee wordt:

Monitor : LG Ergo 32UN880
HDMI poort
Female standaard DisplayPort 1.2 poort

Laptop : MacBook pro 16 inch
Thunderbolt 4

Laptop : Lenovo L380
1x USB 3.1 Gen1 Type-C as power connection,
1x HDMI

Wat ontbreekt is een sterk docking station, wat de mogelijkheid heeft om de Macbook Pro 16 inch op te laden. En de mogelijkheid om de Lenovo op te laden. (95w en 65w)
Deze moet verder beschikken over een ethernet aansluiting en usb a voor muis en keyboard

De beide laptops zullen nooit tegelijk aangesloten worden op de monitor of de dock.

Vragen:
-is het beste als de monitor en dock via DisplayPort aangesloten is ? Of via HDMI
-Heeft de docking 95w+ power nodig? Wordt aders de Macbook niet opgeladen?
-Welk docking station raden jullie aan? Budget -€400

Dan wordt het aansluiten denk ik:
Lenovo -> HDMI->Dock-> DisplayPort->Monitor
En
Macbook->Thunderbolt->Dock->DisplayPort->Monitor

Super bedankt alvast, wordt zeer gewaardeerd!

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee