Space world Tokio

Pagina: 1
Acties:
  • 135 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05-2025
Zoals jullie weten, of niet, begint als het goed is overmorgen de Space World in Tokio. Dit is de Nintendo show als het ware. Uiteraard gaat de Gamecube hier een grote rol spelen net zoals de GBA.

Wat zijn nou eigenlijk julie verwachtingen van de GC en naar welke spellen kijken jullie het meeste uit?

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Verwijderd

Spaceworld begint over een paar uurtjes (als wij liggen te pitten)

Magoed, waar ik het meest naar uitkijk is de nieuwe Zelda game (die nog lang niet uitkomt), en Super Smash bros. :9~

Natuurlijk heeft Nintendo ook nog een verrassing voor ons in petto, stilletjes hoop ik op Zelda aangezien Nintendo al veel verder in ontwikkeling is met zelda dan ze tot nu toe hebben laten zien.. (deze kans is natuurlijk heel klein, don't get your hopes up yet..)

Het schema kan je hier checken..

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Mario Kart Cubed!
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/media/previews/image/mariokart/mariokartgcn2.jpg

Zelda
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/media/news/image/zeldacube/zeldacube2.jpg

Mario
Geen plaatjes :(

Metroid Prime
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/media/e32001/metroid5.jpg

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

• GZ
[off topic] Hoe moet ik je dan sponseren met SMB3, D3??? [/off topic]

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Op woensdag 22 augustus 2001 17:51 schreef GolbeZeromus het volgende:
[off topic] Hoe moet ik je dan sponseren met SMB3, D3??? [/off topic]
Nou, ik zoek nog een goede gamepad voor de PC om het NES / SNES gevoel te krijgen ;)

f.k.a D³

• GZ
Dan koop je toch een Gravis GamePad Pro bij Dixons voor slechts een geeltje! Daar zag ik hem een tijdje terug staan. Suc6.

Verwijderd

Moet je vaker naar lans gaan, ik heb al 3 GamePads gratis gekregen daar. Competition Pro PC-100. Ziet er bijna hetzelfde uit als een SNES controller alleen het mist de L en R knopppen aan de bovenkant..

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Moet wel een beetje kwaliteit zijn, ik heb er al een paar maar dat is niks, geen L en R, geen select/start en het is erg irritant steeds naar je keyboard te grijpen als je via je TV-out speelt. Die Gravis Pro ziet er goed uit, alle knoppen etc. Tx voor de tip :)

ok nu weer on-topic!

f.k.a D³

• GZ
Persoonlijk lijkt mij Smah Bros wel lachen. Ik heb nog nooit het origineel gespeeld (voor de N64) en dit lijkt me echt gaaf. Khoop dat Sonic er ook in zit, maar dat zal wel niet.

Verwijderd

Ik denk dat de volgende 5 characters hidden zijn:

1. Wario
2. Ganon
3. Pokemon (charizard, meowth (ofzo), mewtwo, jigglypuff)
4. Kid Icarus
5. Hoofdfiguur uit Pikmin..

Geen luigi (is al een trophy), geen sonic (geen Nintendo character, geen King K. rool (2nd party), zelfde geldt voor dixie/diddy kong..

BTW, kan iemand die Zelda : Ocarina of Time heeft gespeeld mij de storyline ff vertellen van het spel (of een link ( :P ) )

Komt link erook achter dat Shiek in werkelijkheid Zelda is?

*hmmz, moet toch maar eens dat spel een keer gaan spelen..*

alvast bedankt..

• GZ
Ahhh, de US Cube komt iets later dan 5 november. Komt Xbox misschien op een voorsprong... De 18de wel te verstaan!

• GZ
Hebbie die nieuwe Zelda screens gezien?????

JE kan wel zeggen dat dit weer iets anders is!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.gamers.nl/i/998553185.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/media/space2k1/yuck/bg02.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/media/space2k1/yuck/bg21.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/media/space2k1/yuck/bg22.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/media/space2k1/yuck/bg17.jpg

Ik ben niet echt bepaald onder de indruk, ik vind het eigenlijk zwaar tegenvallen :'(

Daarnaast is de GC ook nog vertraagd in de US maar wel 2 extra kleuren erbij.. zwart en oranje.

Ik hoop dat alle slechte nieuws nu is geweest..

• GZ
Die Zelda ziet er inderdaad wat anders uit ja... Maar zijn er nu 2 in ontwikkeling of niet, zoals de geruchten gaan.
In ieder geval, als deze Zelda de enige is, koop ik hem toch wel. Dat staat vast.

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Veel slecht nieuws zeg! :(

f.k.a D³

• GZ
Ach, heb je dat plaatje van Virtua Striker 3 al gezien?? Die filmpjes van Rogue Squadron 2 + dat Soul Calibur 2 uitkomt op GC!

Maar ook een aantal tegenvallende dingen ja. Geduld is een schone zaak met Nintendo, heb ik ondertussen wel geleerd.

Verwijderd

Tja, ik moet toegeven dat de screenshots een vertekend beeld geeft, het FILMPJE is al heel wat beter!

Toch had ik liever de donkere sfeer gehad, zoals je in de techdemo zag, deze komt te kiddy over..

[edit] Aanvulling:
Mario filmpje

[edit2] betere kwaliteit Zelda filmpje Nu zie je de lichteffecten veel duidelijker.

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op donderdag 23 augustus 2001 12:44 schreef ds het volgende:
Tja, ik moet toegeven dat de screenshots een vertekend beeld geeft, het FILMPJE is al heel wat beter!

Toch had ik liever de donkere sfeer gehad, zoals je in de techdemo zag, deze komt te kiddy over..

[edit] Aanvulling:
Mario filmpje
Vergeet niet dat die Link hier nog maar jong is en nog zal groeien. Die demo die Nintendo eerder liet zien is vast een scene verderop in het spel :).

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

• GZ
Dat flimpje van Zelda valt idd erg mee, plus dat het oude vertrouwde deuntje weer terug is!!!

Verwijderd

Kom op joh! Ik had iets heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel anders verwacht met Zelda!!!:( Iets dat meer realistisch is dan Zelda64.
BETER gaan ze dit zooo snel mogelijk veranderen.. maar dan nog.. het blijft een Zelda spel.. en als een Zelda spel uitkomt voor de GameCube ga ik hem zker weten kopen.;)

• GZ
Hier nog een Soul Calibur 2 filmpje!http://viewer.ign.com/media_page.jsp?width=512&height=384&media=http://cubemovies.ign.com/media/space2k1/pressmovies/soul.mov&media_src=embed&media_type=N&object_id=37666&adtag=network%3Dign%26site%3Dcube%26adchannel%3Dcube%26pagetype%3Darticle&ign_section=33&media_name=Soul+Calibur+2%2C+plus+some+bonus+footage.

Verwijderd

Op donderdag 23 augustus 2001 13:40 schreef GolbeZeromus het volgende:
Hier nog een Soul Calibur 2 filmpje!http://viewer.ign.com/media_page.jsp?width=512&height=384&media=http://cubemovies.ign.com/media/space2k1/pressmovies/soul.mov&media_src=embed&media_type=N&object_id=37666&adtag=network%3Dign%26site%3Dcube%26adchannel%3Dcube%26pagetype%3Darticle&ign_section=33&media_name=Soul+Calibur+2%2C+plus+some+bonus+footage.
Ok.. het is zker.. ik ga een GameCube kopen :9~ :o >:)

• GZ
Sorry van die lange link, ik weet namelijk niet hoe je dat in moet korten.

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

f.k.a D³

Verwijderd

Sjeeees... ben thuis gekomen van werk.. ik denk.. zal ik maar die filmpjes downloaden.. Soul Calibur.. moeilijk wreed... Metroid.. heftig! Mario...stoer... Zelda?!?! WTF!? wat is er met Zelda gebeurt??? Hoe kunnen ze dit durfen? Het ziet er NIET uit! Beter gaan ze zit veranderen! Lijken wel tekeningen van Dick Bruna! Idee is origineel.. maar het is gewoon te speels en te kinderachtig... persoonlijk vind ik dat een Zelda nooit zo moet zijn. :( :'( :r :? ;(

• GZ
Ik lees net op www.planetgamecube.com dat dit al was VOOR de E3.

Verwijderd

Op donderdag 23 augustus 2001 17:41 schreef SilverAkira het volgende:
Sjeeees... ben thuis gekomen van werk.. ik denk.. zal ik maar die filmpjes downloaden.. Soul Calibur.. moeilijk wreed... Metroid.. heftig! Mario...stoer... Zelda?!?! WTF!? wat is er met Zelda gebeurt??? Hoe kunnen ze dit durfen? Het ziet er NIET uit! Beter gaan ze zit veranderen! Lijken wel tekeningen van Dick Bruna! Idee is origineel.. maar het is gewoon te speels en te kinderachtig... persoonlijk vind ik dat een Zelda nooit zo moet zijn. :( :'( :r :? ;(
Tja...

It then became clear why Zelda had to be changed. Looking back at the old screenshots, Zelda was very realistic. Its easy to see how a younger child could be frightened by it, and how parents might be put off by the look. With the recent furor over violent games, Zelda was pushing the envelope too far for even Miyamotos taste. Nintendo decides to overhaul the look, and create more of an animated look, almost a cartoon that kids of all ages are familiar with. One that Nintendo could defend as committed to their family entertainment stance.

Too realistic? Too violent??? Daar gaat het toch juist om met de nieuwe snelle game consoles? Betere graphics, meer realisme! Soul Calibour is toch ook geweldadig en "realistic" ? Denken ze dat als je 1 game minder realistic maakt dat het de werled beter maakt ofzo!? Juist niet! Ze verkopen alleen maar minder! Bastids! :P

Verwijderd

Tja, ik vind het niet zo erg. Je ziet de cartoon alleen als FMV (full motion video, cutscene). Als je goed kijkt naar het filmpje zie je ook een klein beetje gameplay en die lijkt hetzelfde als OoT. Vergeet niet dat het spel nog 1.5 jaar weg is dus er kan nog vanalles veranderen.

Mijn advies: Ga niet gelijk zeuren dat het er kinderachtiguitziet, iedereen kent de oorspronkelijke Zelda's voor de NES waarschijnlijk wel. Ik zie een kind van 7 jaar deze echt niet zo snel uitspelen. Je moest goed nadenken! Bekijk de game over een jaar weer en oordeel dan..

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Maar als je die pic ziet die ik heb geplaatst (bovenaan) en dan die nieuwe shots dan moet je toch :'(

f.k.a D³

Verwijderd

Ik geef je groot gelijk.. Maarja, Nintendo dus niet, hier de reden:
After having gotten off the conference call with Peter Main and Satoru Iwata, it became startlingly clear why Nintendo changed the look of Zelda. While fans worldwide loved the brief clips shown at SpaceWorld 2000 and E3 2001, it was revealed that Miyamoto changed the design after careful consideration even before E3. But the question in everyones mind was, Why? Peter Main had some interesting philosophical points during the conference that may give us our answers.

Main said that Nintendo was committed to the market that theyve carved out for themselves, catering to the kids that have the most free-time to spend playing Nintendo titles. He vowed that Nintendo would defend this market at all costs. He also mentioned that Nintendo was concerned because that tricky pre-teen to early teen market is just as easily turned off by childish titles as they are by ones that are too frightening. Making games that appeal to this fickle group is Nintendos goal.

It then became clear why Zelda had to be changed. Looking back at the old screenshots, Zelda was very realistic. Its easy to see how a younger child could be frightened by it, and how parents might be put off by the look. With the recent furor over violent games, Zelda was pushing the envelope too far for even Miyamotos taste. Nintendo decides to overhaul the look, and create more of an animated look, almost a cartoon that kids of all ages are familiar with. One that Nintendo could defend as committed to their family entertainment stance.

The problem is that Nintendo pulled the ol bait-and-switch by showing the SpaceWorld 2000 footage at E3 AFTER the change had already taken place (which Miyamoto admitted when grilled about when the design change happened). Nintendo conditioned fans on what to expect, and the older gamers are enamored with the new detailed and realistic look. Were told that well see more at SpaceWorld 2001, but what we see isnt MORE. Its different. Its not surprising that reactions are mixed, with people either loving or hating the new look.
Komt erop neer dat de Spaceworld 2000/E3 2001 té realistisch was en daardoor kleine kids bang zou maken..
Just face it, Nintendo wou nooit van hun 'kiddy imago' af..

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Op donderdag 23 augustus 2001 19:40 schreef ds het volgende:
Just face it, Nintendo wou nooit van hun 'kiddy imago' af..
Yep...

f.k.a D³

• AtHomer
  • Niet online
Op donderdag 23 augustus 2001 19:44 schreef D³ het volgende:

[..]

Yep...
Blijkbaar heeft Nintendo de jongere kinderen als primaire doelgroep die ze niet kwijt willen. Je kan niet iedereen even tevreden maken...

De volgende Perfect Dark is vast wel iets volwassener en wat meer voor de oudere kinderen zoals wij :).

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Op zich wel logisch, Nintendo verdient enorm aan de 'kiddies': http://ps2.ign.com/news/30159.html

f.k.a D³

• GZ
Ze komen wel in de publiciteit zo, iedereen heeft het erover!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

// Licht off topic

Haha check dit. Reclame voor de eerste Zelda.

f.k.a D³

• GZ
Dat filmpje had ik gisteren ook net gevonden op KaZaA.

Verwijderd

Ik vind die nieuwe zelda echt zuigen , ziet er extreem kinderachtig uit en het lijkt me niet lekker spelen , waarom zijn de spellen niet gewoon als vroeger :'(

Verwijderd

Het is allemaal een grote hype! Alles MOET gewoon in 3D komen.. en mooier.. en dit en dat. Zonder er op te letten van: zal het ook de gameplay aantasten? :(

• AtHomer
  • Niet online
Hier kun je je mening geven over de nieuwe look van Zelda in een poll. 8-)

Verwijderd

Op vrijdag 24 augustus 2001 09:47 schreef AtHomer het volgende:
Hier kun je je mening geven over de nieuwe look van Zelda in een poll. 8-)
This is the worst day of my life :() :'(

• AtHomer
  • Niet online
Op vrijdag 24 augustus 2001 09:56 schreef SilverAkira het volgende:

[..]

This is the worst day of my life :() :'(
Ik moet zeggen dat ik de graphics niet super vind, maar het ziet er zeker niet slecht uit. Ik denk dat dit juist een veel leuker spel kan worden dan met die realistische look.

Dit lijkt allemaal weer grappiger en niet zo serieus. En de gameplay zal vast en zeker goed zijn.

Verwijderd

Ik zal hierin wel alleen staan maar:

Ik heb net het filmpje bekeken en ik vind het fantastisch!
Ik ben een enorme fan van games met cartoon / cellshader renderers. Jet Set Radio anyone? Loony Tunes Spacerace anyone? Het is een enorm verfrissende afwisseling op al die "almost real-rendered" games.

Ik vind het er perfect uitzien. Het is net een Disneyfilm die volledig door jou bestuurd kan worden.

Ik ga echt zeker zo'n GC aanschaffen (Al is het alleen al omdat Sega's Sonic Team voor het ding gaat developen!!!)

Verwijderd

Ik heb zojuist Zelda3 : LttP gekocht.
Man, dit is gewoon te kinderachtig. Het is gewoon om te :r . Ik kan absoluut niet geloven dat Nintendo deze troep heeft gemaakt. Ik wou realistische stuff en ik krijg dit. Al die felle kleuren, kijk eens naar link, ziet er gewoon niet uit! Ooh wacht, ik heb hem nog niet gespeeld. Ik keek alleen naar de plaatjes achterop het hoesje. Ik weet gewoon absoluut zeker dat deze game gaat zuigen. Nintendo zuigt!

</sarcasm>
Het is net een Disneyfilm die volledig door jou bestuurd kan worden.
Errm, nou nee. Die Disney animaties die je zag (waar het filmpje voor 95% uit bestaat) zijn allemaal cutscenes. De echte ingame screenshots ziet er veel minder cartoony uit..

Verwijderd

Ik heb alles nog eens rustig bekeken en ik moet nu toch wel eerlijk zeggen dat het echt ongeloofelijk zuigt!!! Ik ben een fan van alle Zelda games maar dit ziet er echt niet uit als iets wat ik zou willen spelen.

Ze hadden gewoon moeten doorzetten met de dingen waar ze ons lekker mee hebben gemaakt. Of misschien was dat gewoon de bedoeling.

Grote teleurstelling, echt knap van Nintendo dat ze zelfs in staat zijn om Zelda, 1 van de heilige dingen in de gameswereld, te verneuken.

• GZ
Op vrijdag 24 augustus 2001 10:30 schreef ds het volgende:
Ik heb zojuist Zelda3 : LttP gekocht.
Man, dit is gewoon te kinderachtig. Het is gewoon om te :r . Ik kan absoluut niet geloven dat Nintendo deze troep heeft gemaakt. Ik wou realistische stuff en ik krijg dit. Al die felle kleuren, kijk eens naar link, ziet er gewoon niet uit! Ooh wacht, ik heb hem nog niet gespeeld. Ik keek alleen naar de plaatjes achterop het hoesje. Ik weet gewoon absoluut zeker dat deze game gaat zuigen. Nintendo zuigt!

</sarcasm>
[..]

Errm, nou nee. Die Disney animaties die je zag (waar het filmpje voor 95% uit bestaat) zijn allemaal cutscenes. De echte ingame screenshots ziet er veel minder cartoony uit..
Weet je hoe kick Zelda 3 is???? Dit is nog een van de beste vind ik.

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Ik heb net een filmpje ervan gezien en ik vond het er eigenlijk wel wreed uitzien die 3d tekenfilmfiguren.
Ok, het is dan niet te vergelijken met de zelda spellen van ŽvroegerŽ maar leuk lijkt me het wel.
En ik snap niet dat er al gelijk mensen beginnen van: ik haat nintendo enzo, terwijl iedereen eerst de gamecube de hemel in prees.

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online

WoutF

Hoofdredacteur
Op vrijdag 24 augustus 2001 18:32 schreef Famoso het volgende:
Ik heb net een filmpje ervan gezien en ik vond het er eigenlijk wel wreed uitzien die 3d tekenfilmfiguren.
Ok, het is dan niet te vergelijken met de zelda spellen van ŽvroegerŽ maar leuk lijkt me het wel.
En ik snap niet dat er al gelijk mensen beginnen van: ik haat nintendo enzo, terwijl iedereen eerst de gamecube de hemel in prees.
Het is juist wel te vergelijken met de Zelda's van vroeger, alleen niet met de N64 Zelda's

Verwijderd

erm, Nintendo staat er toch om bekend om altijd wat anders te verzinnen? (in tegenstelling tot de meeste PC games waar het allemaal om graphics draait)

Er staat 1 ding altijd op nummer 1 bij Nintendo, de Gameplay.

Vergeet niet, dit is Miyamoto's idee of ZIJN Zelda, het zit allemaal in zijn hoofd. Als het aan ons lag zaten we nu nog steeds een Donkey Kong kloon te spelen!

Miyamoto durft tenminste met iets nieuws aan te komen. Wat zie je als het filmpje is afgelopen? Een man die zich trots voelt omdat iedereen klapt!

1 ding is een feit: Tot nu toe zijn al zijn games toppers en elke zelda is nieuw!

Vergeet niet dat de adult Link pas kwam in de N64 versies.
Deze game gaat terug naar waar Link is ontstaan (Zelda 1/2/3) en de beste manier omdat te doen is in cartoon style.

De OoT versie zag er in het begin ook gigantisch slecht uit, moet je nu eens kijken. Het is 1 van de beste Zelda's geworden.

Verwijderd

Er staat 1 ding altijd op nummer 1 bij Nintendo, de Gameplay.
Dat klopt, maar hoe kan je de gameplay verbeteren door het spel er ongelovelijk belachelijk uit te laten zien?! Volgens mij gaat nintendo met deze grap alleen maar fans verliezen. Ik kan me niet voorstellen dat iemand die eerst die screenshot van het begin van deze topic ziet en dan die nieuwe serieus vind dat dit een verbetering is. Als ze iets nieuws willen beginnen, oké! Maar doe dat niet met zelda. Wat mij betreft mogen ze best een nieuwe mario game uitbrengen met deze techniek, maar zelda games zijn altijd al serieuze rpg's geweest, en wees nou eerlijk, dit lijkt toch niet op ook maar één van de oude zelda games die ooit uitgekomen is? Nou ja, er zit één voordeel aan. Na deze schok kan de game alleen maar meevallen ;)

Verwijderd

Oke, zelda ziet er brak uit, heel brak, maar da's mijn mening.

Anywayz ik hoop niet dat et muziekje alleen is voor het demo filmpje maar ook voor de game, ik kreeg een traantje in mijn oog door de nostalgie.

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Op vrijdag 24 augustus 2001 20:47 schreef Ereinion het volgende:

[..]

Dat klopt, maar hoe kan je de gameplay verbeteren door het spel er ongelovelijk belachelijk uit te laten zien?! Volgens mij gaat nintendo met deze grap alleen maar fans verliezen. Ik kan me niet voorstellen dat iemand die eerst die screenshot van het begin van deze topic ziet en dan die nieuwe serieus vind dat dit een verbetering is. Als ze iets nieuws willen beginnen, oké! Maar doe dat niet met zelda. Wat mij betreft mogen ze best een nieuwe mario game uitbrengen met deze techniek, maar zelda games zijn altijd al serieuze rpg's geweest, en wees nou eerlijk, dit lijkt toch niet op ook maar één van de oude zelda games die ooit uitgekomen is? Nou ja, er zit één voordeel aan. Na deze schok kan de game alleen maar meevallen ;)
100% mee eens! Mensen doen ineens alsof door die vreselijke cartoon graphics het spel meteen stukken beter speelt dan met realistische gfx. Het één sluit het ander toch niet uit of wel? Het gaat er bij mij niet in dat er ook maar 1 iemand is die dit

Afbeeldingslocatie: http://www.gamers.nl/i/998553185.jpg

liever heeft in een Zelda game dan dit

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/media/news/image/zeldacube/zeldacube2.jpg

bij gelijkblijvende gameplay.

En dan nog eens die vreselijke cartoon grapjes uit het filmpje, beetje humor is leuk maar dit :'(

f.k.a D³

• Hyperbird
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik vind die screenshots dr nog behoorlijk duf uitzien, net zoals de n64, zeer jammer want ik vind dat echt zwaar ruk.

• Kev0867
  • Laatst online: 12-12-2020
voor de realistische spellen moet je meer kijken naar de richting van de ps2, waar simulation de nummero uno kenmerk is..

Verwijderd

Er is een petitie gestart maar ik denk niet dat het helpt..

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Gelukkig ziet Starfox Adventures: Dinosaur Planet er wel goed (en leuk!) uit: Filmpje (11MB)

f.k.a D³

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Ook lekker :9

Afbeeldingslocatie: http://lucasarts.com/products/rogueleader/images/screens/14.jpg

f.k.a D³

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Die oranje lijkt me wel wat :Y)

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/media/space2k1/hardware/gcncolors1.jpg

f.k.a D³

• Hyperbird
  • Niet online
Op zaterdag 25 augustus 2001 01:08 schreef D³ het volgende:
Die oranje lijkt me wel wat :Y)

[afbeelding]
Doe mij de zwarte dan maar, toch blijf ik het een lelijk disign vinden :(

Verwijderd

Ik zat zo te kwijlen toen ik de eerste keer zag en het verschil is inderdaad hart-brekend.

De CD-I versie ziet er nog beter uit.

• GZ
En dat hele Rogue Squadron 2 is nog geen jaar in ontwikkeling... :)

• AtHomer
  • Niet online
Dit is misschien een vreemde gedachte, maar zou het niet kunnen dat die realistisch uitziende "Zelda" onderdeel was van de nieuwe Super Smash Brothers :? ('T is maar een gedachte ;) .)

En die indigo Cube (paarse) lijkt me nog het mooist. Zelfde kleur als mijn GBA :). Het design van die Cubes vond ik heel erg wennen in het begin maar nu vind ik ze zelfs erg mooi :9~ .

Verwijderd

1 Ding weet ik zeker ik ga er 1 kopen ondanks het feit dat zelda echt om te janken is. :(
maar ssb starfox en andere games maken dat wel weer goed. :)

• Roko
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
...en nu maar wachten op de Panasonic versie van de GameCube. Deze zal wat duurder zijn maar je kunt er wel DVD's mee afspelen.

;)

Verwijderd

huidige prijs: $325

• GZ
Op zaterdag 25 augustus 2001 14:10 schreef Roko het volgende:
...en nu maar wachten op de Panasonic versie van de GameCube. Deze zal wat duurder zijn maar je kunt er wel DVD's mee afspelen.

;)
Deze heeft misschien ook wel een wat makkelijkere kopieermogelijkheid...

Of bedoelde je dat juist met je ;)???

• Roko
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op zaterdag 25 augustus 2001 14:37 schreef GolbeZeromus het volgende:

[..]

Of bedoelde je dat juist met je ;)???
Nou nee, ik wil gewoon een GameCube met DVD mogelijkheden. Ik vermoed dat het kopieren daarvan niet gaat lukken omdat'ie met MacroVision beschermd wordt maar dat boeit me toch niet

Verwijderd

Dit is pas interessant:
18th November....a delay of measly 13 days. Rarely has such a small delay had any consequences.

Some people ask themselves what the (TOS) Nintendo is doing. The software is as good as ready, production has been going on for several months now. Nintendo could release the GameCube in October if they wanted to. But why wont they? The official explanation is that they want more units available for the release in USA, and therefore a delay had to be done. But only 100 000 more units is the results of the delay, which isn't hardly enough to justify it. There has to be something else behind this.

Xbox is a much stronger contestant to the PS2 than what it is to GameCube, something that's been pretty obvious during the whole year. While GameCube attracts a certain demographic of people who only wants to play games, plus have a cheaper price, Sony and Microsoft fights for a different part of the market. Nintendo's target audience with the GameCube makes it impossible to challenge Sony's dominance. Instead, they need a third challenger, someone who posess a direct threat against Sony, without taking from Nintendo's demographic. The delay of the GameCube in the USA is a well planned strategy, which only purpose is to help the Xbox become established on the market. A risky strategy, but absolutely necessary to take down Sony's dominance.

As of right now, Sony have about 65% of the market and Nintendo have 35%. That makes it obvious for third parties to know which system to put their games on. But if Nintendo manages to keep their 35%, and Microsoft comes in and take about 20-25% of Sony's market, the numbers even out: Nintedo 35%, Sony 40% and Microsoft 25%. After that, Nintendo could start to heavily advertise GameCube and steal about 5% from Sony's and Microsoft's market, which make it look like this: Nintendo 40%, Sony 37,5% and Microsoft 22,5%.

With Microsoft established, Nintendo hopes that the war between the two giants will help the GameCube sneak in on the market and unexpectedly take the lead. Studies shows that most of the potential Xbox customers comes from Sony's userbase or from the PC-market. Just as Yamauchi has said several times, the Xbox isn't a direct threat against Nintendo. Instead, the Xbox could very well lead Nintendo back to the top where they once were.

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Zeg, het is eigenlijk best een gaaf ding he? Die Xbox? ;)

f.k.a D³

Verwijderd

OMG, dit ziet er zo :9~ uit, http://cubemovies.ign.com/media/space2k1/movies/metroidprimespace1.mov

Check it out! (duurt maar 10 seconden maar zéér de moeite waard.

Dit is ook wel melig, commercial van vroeger
Mario Atari

PVD, ik had ook nog een zelda van de NES, maar die is down atm :(

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Lastig spel hoor dat Metroid, óf het wordt waanzinnig óf het wordt de zoveelste FPS.

Ik heb trouwens een oude reclame van Zelda al eerder gepost, bedoel je die?

f.k.a D³

Verwijderd

Op zaterdag 25 augustus 2001 18:29 schreef D³ het volgende:
Ik heb trouwens een oude reclame van Zelda al eerder gepost, bedoel je die?
Niet gezien, als het die rap is dan bedoel ik die ja..

• GZ
Nou, dat was het dan. De hele Space World bijna.. Zijn er nou veel mensen teleuergesteld van de nieuwe Zelda of niet? Want dit heeft toch voor veel conversatie gezorgd. Ikzelf heb ff moeten wennen aan het idee, maar ik kan er denk ik zeker mee leven.

Maar ikzelf heb nog niets gehoord over een Metroid voor de GBa, wat toch wel jammer is.

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Ik... ik... ik... heb er geen woorden voor, teleurstelling past er het meest bij denk ik, ik snap niet waarom nintendo over is gegaan op de 'cartoon look' voor een volwassen spel als Zelda. Ik bedoel, als 'kleine bange kindjes' de enige reden zou zijn, maak dan een aparte RPG voor die kiddies, dit is Zelda en het hoort realistisch te zijn en zeker niet voor kiddies bestemd, gezien het feit dat de puzzels daar veel te moeilijk voor zijn..! Desalnietemin zal de gameplay wel vertrouwd blijven, maar dat neemt niet de irritatie weg van dat je ogen pijn doen tijdens het spelen *%&@. Ik ben gewoon teleurgesteld, heel erg teleurgesteld in nintendo; ze houden niet bij zelda rekening met het oudere publiek, en verkiezen de kiddies boven de ouderen. Aaargh, ik snap het gewoon niet en dat maakt me gewoon nog kwader, ik zou bijna nintendo haten, was het niet voor metroid/mario kart :P die er in tegenstelling van zelda heeeeeeeeeeeeeeeel wat beter uit zagen, maar jah, ik zeg dat maar liever niet, strax verkracht nintendo metroid ook tot powerpuff girl |:(

• GZ
Nintendo kan Metroid niet verkrachten, als dat zou gebeuren zou retrostudios dat doen. Maar Nintendo houdt een oogje in het zeil bij die gasten, das misschien maar goed ook... Of juist niet :?

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Erm, er gingen geruchten rond op gamers.nl (geen idee of het waar is dus) in de user reacties dat de NGC niet krachtig genoeg zou zijn voor de 'realistische' versie van zelda. Ik zelf vind dat nogal dubieus gezien het feit dat de metroid screenshots ongeveer van hetzelfde kaliber zijn en shibbydelicious smooth gaan. Ennuh, ik hoop maar dat metroid niet gemaakt wordt door nintendo na deze actie :(. Het liefst had ik gezien dat capcom zelda zou gaan maken, want die heeft dus echt bewezen met Zelda: Oracle of Ages en Zelda: Oracle of Seasons dat zij ook een robuuste RPG kunnen maken. Ik vind de nieuwste hierboven genoemde zelda's echt super de poeper :), echt thumbs up voor capcom, maar goed, back on topic :P. (Bovendien zien de graphics voor gameboycolor standaard heel goed uit, voor het geval dat je me hier op probeert te nailen, gameboycolor spellen mag je niet vergelijken met gc/n64 :P.
Maar na aanleiding van wat ik gezien heb, zou ik de GBC versie boven de GC versie verkiezen. Immers is het classic Zelda perspectief :), de beste gameplay perspectief imho.

• Ali G
  • Laatst online: 29-08-2024
Op zaterdag 25 augustus 2001 15:09 schreef ds het volgende:
Dit is pas interessant:
[..]
Daar zit wat in, maar wel een iets te makkelijk theorie. De doelgroepen van Xbox en de PS2 overlappen echt wel gedeeltelijk met Nintendo's doelgroep. Het is niet van óf ps2/xbox óf nintendo.

• GZ
Zijn Oracle en Ages van Capcom dan???????????

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Van Capcom ja.

Heb inmiddels vrede met de nieuwe Zelda, zo te zien gaat Shiggy terug naar de Zelda van LttP en laat dat nou net mijn favoriet zijn (ik herinnerde me ineens hoe in LttP als je een vijand in een afgrond duwde, hij ook met zn voeten trappelde en dan naar beneden viel, net zoals in het SW2K1 filmpje.) En zeg nou zelf, dat stukje waar link over die Moblin heen springt en ze met koprol en al een slag met z'n zwaard geeft is gewoon cool.

f.k.a D³

• GZ
Volgens mij moest Shigsy wel ff slikken voordat hij dat filmpje liet zien.

Maarre, wanneer komen die nieuwe Zelda's dan eigenlijk uit? Voor de GBC bedoel ik dan.

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Hij keek wel erg trots na afloop :)

Oracle of Ages en Oracle of Seasons zijn al een tijdje uit hoor, of nog niet in Europa? Heb ze nog niet gespeeld.

f.k.a D³

• GZ
Ik heb ze wel als rom, maar dat vind ik stukken minder. Ik wil ze gewoon als cartridge hebben.

Verwijderd

Er is trouwens nog wel wat hoop voor de mensen die een klasieke zelda wouden, bekijk het spaceworld filmpje van Star Fox op deze site maar, dat spel wordt gewoon zelda met andere figuren :)
http://cube.ign.com/previews/16140.html
Pagina: 1