Toon posts:

Vervanging Enermax PSU kap alleen in NL ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hidiho,

ik heb bij een aantal sites in Engeland rondgekeken maar zie er helemaal niks over staan. Ook heb ik Enermax al diverse malen een mailtje gestuurd hierover maar geen reactie, ook niet bij de sites die de Enermax voedingen verkopen.

ik vraag me af waarom het vervangen van de "defecte" kappen van de 350 en 431W Enermax voedingen alleen in Nederland bekend is.

Weet iemand hier wat meer over ?.

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 13:50

mvds

Totally awesome!

Ik heb toen Enermax Taiwan een mailtje gestuurd en binnen 2 dagen had ik antwoord.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 22 augustus 2001 16:57 schreef obsidian het volgende:
Ik heb toen Enermax Taiwan een mailtje gestuurd en binnen 2 dagen had ik antwoord.
Wat zeiden ze ?

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 13:50

mvds

Totally awesome!

Ik moest kontakt opnemen met mijn leverancier (OC-Shop) en die zouden weer kontakt opnemen met Enermax Duitsland.

Dat hebben ze gedaan en we hebben dus toegezegd gekregen dat we nieuwe kappen zouden krijgen.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 22 augustus 2001 17:06 schreef obsidian het volgende:
Ik moest kontakt opnemen met mijn leverancier (OC-Shop) en die zouden weer kontakt opnemen met Enermax Duitsland.

Dat hebben ze gedaan en we hebben dus toegezegd gekregen dat we nieuwe kappen zouden krijgen.
Moet ik Enermax maar weer mailen dan, ze hebben geen gehoor gegeven aan mijn mail :(