Beste Tweakers,
Ik ben momenteel in bezit van een MBO-4 diploma.
Echter is dit voor de huidige markt niet meer voldoende.
Nu ben ik mij aan het oriënteren op een deeltijd HBO studie bachelor ict-buisness IT & management.
Ik ben momenteel werkzaam als inkoper en vind een kosten reducerende rol in een organisatie interessant.
Nu hoeft dit niet als inkoper te zijn en gaat mijn interesse meer uit naar proces optimalisatie / supplychain management.
Echter zijn computers de toekomst en denk ik dat over 20 jaar de "skill" om goed om te kunnen gaan met een computer essentieel gaat zijn, daar komt bij dat een optie als remote programmeur mij ook erg aanspreekt. Nu kan je met deze opleiding niet meteen programmeren maar de basis is er!
Daarom gaat mijn keuze naar bachelor ict-buisness IT & management omdat deze studie beetje van beide heeft.
Huidige situatie:
26 jaar
MBO-4 + Nevi 1
Getrouwd + dochter 1j
Koophuis
Fulltimebaan 40 uur
Nu kan ik mijn werkgever overtuigen 6 uur betaald studie verlof te geven.
Deze gaan dan gebruikt worden om naar school te gaan.
Tevens kan ik tijdens mijn werk studeren/opdrachten doen.
Door de weeks zijn de avonden beschikbaar om te leren en het weekend is ook beschikbaar.
Ik zou graag 1 dag in het weekend over houden voor mijn gezin.
Verder is gamen een grote hobby en sport ik regelmatig.
Deze zijn wel optioneel en niet noodzakelijk.
Denken jullie dat met mijn wensen, huidige situatie en toekomst perspectief dit de juiste en een realistische stap is?
Bedankt en groeten
-Vosje95
Ik ben momenteel in bezit van een MBO-4 diploma.
Echter is dit voor de huidige markt niet meer voldoende.
Nu ben ik mij aan het oriënteren op een deeltijd HBO studie bachelor ict-buisness IT & management.
Ik ben momenteel werkzaam als inkoper en vind een kosten reducerende rol in een organisatie interessant.
Nu hoeft dit niet als inkoper te zijn en gaat mijn interesse meer uit naar proces optimalisatie / supplychain management.
Echter zijn computers de toekomst en denk ik dat over 20 jaar de "skill" om goed om te kunnen gaan met een computer essentieel gaat zijn, daar komt bij dat een optie als remote programmeur mij ook erg aanspreekt. Nu kan je met deze opleiding niet meteen programmeren maar de basis is er!
Daarom gaat mijn keuze naar bachelor ict-buisness IT & management omdat deze studie beetje van beide heeft.
Huidige situatie:
26 jaar
MBO-4 + Nevi 1
Getrouwd + dochter 1j
Koophuis
Fulltimebaan 40 uur
Nu kan ik mijn werkgever overtuigen 6 uur betaald studie verlof te geven.
Deze gaan dan gebruikt worden om naar school te gaan.
Tevens kan ik tijdens mijn werk studeren/opdrachten doen.
Door de weeks zijn de avonden beschikbaar om te leren en het weekend is ook beschikbaar.
Ik zou graag 1 dag in het weekend over houden voor mijn gezin.
Verder is gamen een grote hobby en sport ik regelmatig.
Deze zijn wel optioneel en niet noodzakelijk.
Denken jullie dat met mijn wensen, huidige situatie en toekomst perspectief dit de juiste en een realistische stap is?
Bedankt en groeten

-Vosje95