Hotmail.com/Outlook.com mappen niet direct zichtbaar

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannyke01
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 08-05-2024
Sinds enkele dagen is de layout van mijn hotmail veranderd. Normaal staan de folders aan de linkerkant, maar nu staan ze daar niet meer. Ik moet eerst op de 3 streepjes drukken (zie screenshot) om de folders te zien. Dit is erg onhandig voor mij en zou het dus weer terug willen zetten naar hoe het was. Ik gebruik gewoon de webmail en geen MS Outlook. Weet iemand waar ik deze instelling kan vinden? Ik heb al tig instellingen geprobeerd maar ik kom er even niet meer uit.

Alvast hartelijk dank!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3ZR2RpksadHTye-AhhSoeUjHWsE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/P8TT7qm9pFIYpnvB3IcuU4sV.png?f=fotoalbum_large

Beste antwoord (via dannyke01 op 14-01-2022 15:05)

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-05 19:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Volgens mij is dit geen setting maar heeft het te maken met de breedte van je browser-venster. Als je zoekt op "outlook left pane toggle", zijn er ook meerdere Microsoft-forum-topics waarin de uitleg hetzelfde is.

Overigens net zelf ingelogd op Outlook.com met mijn prive en mijn werk-account; bij mij blijft het gewoon goed staan.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-05 19:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Volgens mij is dit geen setting maar heeft het te maken met de breedte van je browser-venster. Als je zoekt op "outlook left pane toggle", zijn er ook meerdere Microsoft-forum-topics waarin de uitleg hetzelfde is.

Overigens net zelf ingelogd op Outlook.com met mijn prive en mijn werk-account; bij mij blijft het gewoon goed staan.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannyke01
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 08-05-2024
Klopt helemaal, hij staat weer zoals het moet. Ik dacht dat het ergens in de settings zou staan, de breedte van mijn browser venster had ik helemaal niet aan gedacht.

Hartelijk dank voor je snelle reactie Max!!