De radiator knop is afgebroken, kan ik dit zelf vervangen en een nieuwe knop kopen of moet dit door een vakman gebeuren?
Vraag
Alle reacties
Kan je zelf. Pak een baco
en een bahco om de zilverkleurige ring lsos te maken. Dan zet je er zo een nieuwe knop op.

Nee, dat is prima zelf te doen. Kwestie van de zilveren moer verwijderen en dan kan je alles van de oude kraan verwijderen. Kwestie van een nieuwe kraan kopen en er weer op zetten.
Moet het water dan nog worden afgesloten of heeft dat er niks mee te maken? Sorry ik heb hier echt geen verstand van, hihi.
Er komt geen water uit als je hem los draait. Het enige dat de radiatorknop doet is die zwarte pin in het midden indrukken.
Edit: totdat je de radiatorknop vervangen hebt, staat deze radiator dus volledig open en wordt ie dus heet!
Edit: totdat je de radiatorknop vervangen hebt, staat deze radiator dus volledig open en wordt ie dus heet!
[Voor 31% gewijzigd door hans_lenze op 14-01-2022 13:59]
while (! ( succeed = try ()));
Zo te zien is hij wel voorinstelbaar, met de oranje ring; dus zou je deze kunnen zo op minimale stand zetten als het te warm wordt.
Maar met de anderen, dit is een klusje wat ik zelfs mijn vrouw alleen zou laten doen
Maar met de anderen, dit is een klusje wat ik zelfs mijn vrouw alleen zou laten doen

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.
Bedankt voor jullie antwoorden en hulp! Ik heb net een nieuwe knop besteld!
Pagina: 1