Contributie voor DPC?

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Heinrich_Harrer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-01-2024
Tweakers.net voert mogelijk betaalde diensten in

Dit gaat toch hopelijk niet betekenen dat we contributie moeten gaan betalen voor DPC :? ;) Is er al meer bekend wat Femme hiermee bedoelt?

• itsoJ
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-05 16:39
DPC is toch eigenlijk gewoon een team van Distibuted.net, waarvan iedereen lid van kan worden?? (Met als soort van 'thuisbasis' tweakers.net)

Als distibuted.net overweegt om 'betaalde diensten' te gaan leveren (wat me erg onwaarschijnlijk lijkt) moet je hier rekening mee houden denk ik.

Wat de toekomstige 'betaalde diensten' van tweakers.net inhouden is mij ook een raadsel.

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:23
Ach, dat heeft weer te maken met de vragen die laatst in die enquete stonden over of, en hoeveel je zou willen betalen voor extra diensten van tweakers.net. Het is dus niet de bedoeling om het forum betaald te maken. Dit lijkt me trouwens ook niet echt slim aangezien je dan gelijk 99% v/d mensen kwijt bent die hier rondlopen (zie b.v. Napster ;) )

[removed]

Verwijderd

Op woensdag 22 augustus 2001 16:39 schreef Heinrich_Harrer het volgende:
..........
Dit gaat toch hopelijk niet betekenen dat we contributie moeten gaan betalen voor DPC :?
..........
1 ct per RC5-blokje of ECCp-DP zeker :+
Zal geen contributie voor DPC zijn denk ik....

• Scraper
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-05 15:05

Scraper

ErikJ

Nee voor DPC hoef je geen cent te betalen. Als het gaat inhouden dat je voor het forum moet betalen, dan zal er vast naar een ander forum gezocht worden. Dit lijkt mij niet acceptabel voor een team als DPC.

• Murtceps
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-03-2024
Alle dingen die nu gratis zijn blijven ook wel gratis, het gaat erom dat je abbonee kan worden en dan extra diensten krijgt aangeboden.

• WouterG
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

WouterG

Dit is geen ondertitel

Tellen blokjes ook als contributie? Het kost me een vermogen aan stroom om een beetje output te halen ;)

• Wessie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-05 20:05

Wessie

Noizy Cows Crewmember

Op woensdag 22 augustus 2001 17:49 schreef TomcatX het volgende:
Tellen blokjes ook als contributie? Het kost me een vermogen aan stroom om een beetje output te halen ;)
Eigenlijk zouden ze ons moeten betalen !
>:)

Wessie ... member of the Noizy Cows !!!

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-05 16:34

AMDFreak

Intel is zo..

hehe voor ieder blokje 1 cent... kan behoorlijk hoogoplopen :)

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

Dacht je nou werkelijk dat we geld zouden moeten betalen voor het beschikbaar stellen voor rekenkracht?

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Grin, DPC zal NOOIT een betaaldienst worden, er zijn nog eerder mogelijkheden om geld toe te krijgen :)

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:35
Op woensdag 22 augustus 2001 23:40 schreef DSmarty het volgende:
Grin, DPC zal NOOIT een betaaldienst worden, er zijn nog eerder mogelijkheden om geld toe te krijgen :)
Mag ik dan die sleutel vinden? :D

• Heinrich_Harrer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-01-2024
Op woensdag 22 augustus 2001 19:36 schreef m.m het volgende:
Dacht je nou werkelijk dat we geld zouden moeten betalen voor het beschikbaar stellen voor rekenkracht?
HH is verbaasd dat iedereen denkt dat HH serieus is :? De mensen van #dpc en #dpcflex zouden toch moeten weten dat dat allerminst het geval is >:)

Verwijderd

Gewoon allemaal wat vaker op een advertentie gaan klikken totdat het weer beter gaat met de economie

• Mobster
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Op woensdag 22 augustus 2001 16:46 schreef Yoshida het volgende:
DPC is toch eigenlijk gewoon een team van Distibuted.net, waarvan iedereen lid van kan worden?? (Met als soort van 'thuisbasis' tweakers.net)

[....]
Ik denk dat je beter GoT als thuisbasis kan noemen. Zeker nu er niet zoveel support komt van de frontpage.

* Mobster hoopt slapende honden wakker gemaakt te hebben en wacht op de wekelijkste DC-post.

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

• RobzQ
  • Laatst online: 21-12-2020

RobzQ

greedy as a pig

Je zou ook kunnen zeggen dat wij nog geld van t.net krijgen! ;)

t.net is mede door DPC populair geworden (imho) en daar hebben we allemaal vele CPUs en kwh'tjes aan bijgedragen, time for some payback >:)

..so be wary of any man who keeps a pig farm..

• JustMe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-11-2022

JustMe

#1 R@H

Op donderdag 23 augustus 2001 00:57 schreef Heinrich_Harrer het volgende:

[..]

HH is verbaasd dat iedereen denkt dat HH serieus is :? De mensen van #dpc en #dpcflex zouden toch moeten weten dat dat allerminst het geval is >:)
Het leek mij ook al een grapje, maar goed, ik zit dan ook en #dpc en #dpcflex :P

Cureseekers | There's something wrong with this yogurt

Pagina: 1