Toon posts:

[Windows] Hoofdtelefoon problemen

Pagina: 1
Acties:

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17:58
Ik heb een Bluetooth hoofdtelefoon van Edifier, de W800BT
Ik gebruik deze hoofdtelefoon uitsluitend met mijn computer.
Middels een TP-link BT5.0 stukje staan de twee met elkaar in verbinding.

Probleem waar ik tegen aan loop is dat het geluid regelmatig hapert/stottert als ik Spotify luister.
Open ik Youtube en speel ik een filmpje af is er meestal niets aan de hand. Als ik muziek open op Youtube dan houdt de hoofdtelefoon er mee op en moet ik deze opnieuw inschakelen.

Ik heb alle tips al geprobeerd die je op internet tegenkomt met betrekking tot probleemoplosser gebruiken, enhancements uitschakelen en wat nog meer maar het mag allemaal niet helpen.

Iemand de oplossing?

• itcrowd
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 03:19
Probleem ook wanneer je de koptelefoon aan je telefoon koppelt? Misschien is de BT dongel het probleem? Je zou ook kunnen uitsluiten door een andere dongel te kopen (online) en retour sturen als dit geen soulaas biedt.

PS: wat bedoel je met muziek op YouTube? Een muziekvideo werkt niet maar een gewone video wel?

PPS: Heb je bij de web-speler van Spotify (open.spotify.com) hetzelfde probleem? Of alleen in de app?

[Voor 32% gewijzigd door itcrowd op 14-01-2022 13:47]

• Robbie T
Je opmerking zette mij aan het denken en ik ben nog eens gaan zoeken naar mijn adapter maar hier lees ik meer slechte ervaringen in combinatie met streaming/muziek.

Inmiddels een nieuw stickje besteld pricewatch: ASUS USB-BT500 Hopelijk lost dat t op.

• Robbie T
Inmiddels de nieuwe bluetooth adapter binnen maar helaas hetzelfde probleem met mijn Edifier W800BT. Ongeacht welke browser ik gebruik, zodra ik muziek speel disconnect de hoofdtelefoon.

Ik heb hier nog een OneOdio A9 en deze geeft geen problemen icm dit stickje.

Ook mijn Awei A920BL oordopjes geen probleem.

Na even zoeken kwam ik op een spaanse? video waar werd uitgelegd hoe de Firmware te updaten is;
YouTube: Upgrade Firmware Edifier W800BT 5.0

Dat heeft het probleem opgelost.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee