Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gamen met vrienden, maar ook dagelijks gebruik.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een budget van max 1500 euro, exclusief gpu. Dit vind ik wel erg veel om uit te geven, dus iets rond de 1250 is eigenlijk meer het budget. Ik zoek voor een beetje goede value voor mijn geld.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
[i]Ik ga mijn Gigabyte GTX 1050Ti overzetten, en wanneer GPU's weer wat betaalbaarder zijn, als dat ooit gebeurd haha, dan upgrade ik hem. Ik heb een LG ultrawide 29um59-p, een oude medion 1080p monitor en een nog oudere HP 1950 monitor.
/i]
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil een systeem waar ik, wanneer ik de nieuwe videokaart heb, nieuwe games op 144hz 1440p kan spelen, en dat ik over 3 jaar niet al een verouderd systeem heb. Qua opslag is de 1tb m.2 en een 2tb schijf meer dan genoeg, als ik ooit meer nodig heb kan dat dan wel.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Merk maakt me niet per se uit, als het maar geen alibaba 2 dagen garantie geen customer service is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
RGB vind ik niet nodig en ook niet mooi. Als het niet heel luid is zou dat fijn zijn.
Ga je overklokken?
Liefst niet overclocken.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met het bouwen van mijn nieuwe systeem. Ik heb op megekko een lijstje gemaakt gebasseerd op wat online word aanbevolen en wat mijn vrienden hebben en als jullie iets zien wat niet goed is, of iets wat beter kan voor niet heel veel meer geld, hoor ik dat graag.
Bedankt! Hier is het lijstje wat ik nu heb.
Derde keer dat ik deze post probeer te maken 😅
Vooral gamen met vrienden, maar ook dagelijks gebruik.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een budget van max 1500 euro, exclusief gpu. Dit vind ik wel erg veel om uit te geven, dus iets rond de 1250 is eigenlijk meer het budget. Ik zoek voor een beetje goede value voor mijn geld.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
[i]Ik ga mijn Gigabyte GTX 1050Ti overzetten, en wanneer GPU's weer wat betaalbaarder zijn, als dat ooit gebeurd haha, dan upgrade ik hem. Ik heb een LG ultrawide 29um59-p, een oude medion 1080p monitor en een nog oudere HP 1950 monitor.
/i]
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil een systeem waar ik, wanneer ik de nieuwe videokaart heb, nieuwe games op 144hz 1440p kan spelen, en dat ik over 3 jaar niet al een verouderd systeem heb. Qua opslag is de 1tb m.2 en een 2tb schijf meer dan genoeg, als ik ooit meer nodig heb kan dat dan wel.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Merk maakt me niet per se uit, als het maar geen alibaba 2 dagen garantie geen customer service is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
RGB vind ik niet nodig en ook niet mooi. Als het niet heel luid is zou dat fijn zijn.
Ga je overklokken?
Liefst niet overclocken.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met het bouwen van mijn nieuwe systeem. Ik heb op megekko een lijstje gemaakt gebasseerd op wat online word aanbevolen en wat mijn vrienden hebben en als jullie iets zien wat niet goed is, of iets wat beter kan voor niet heel veel meer geld, hoor ik dat graag.
Bedankt! Hier is het lijstje wat ik nu heb.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 7 5800X Boxed | € 385,- | € 385,- |
1 | Moederborden | Gigabyte B550 AORUS ELITE V2 | € 128,01 | € 128,01 |
1 | Interne harde schijven | Seagate ST2000DM008, 2TB | € 46,91 | € 46,91 |
1 | Behuizingen | NZXT H510 Flow Zwart | € 104,89 | € 104,89 |
1 | Processorkoeling | Noctua NH-D15 Bruin | € 88,94 | € 88,94 |
1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix BL2K16G32C16U4B | € 109,90 | € 109,90 |
1 | Voedingen | Corsair RM850x (2021) Zwart | € 108,84 | € 108,84 |
1 | Solid state drives | Samsung 980 Pro (zonder heatsink) 1TB | € 171,95 | € 171,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.144,44 |
Derde keer dat ik deze post probeer te maken 😅