Beste Tweakers leden, ik ben op zoek naar advies/hulp.
Mijn vraag
Ik heb sinds kort een Lenovo Legion T5 desktop. Deze loopt vast tijdens het spelen van zwaardere games als Call of Duty, New World, Fallout, Rust etc. Simulatiegames als Football Manager lopen prima. Het beeld loopt op dat moment vast en je hoort het geluid vastlopen. De enige manier om de desktop weer werkend te krijgen is door deze volledig uit te zetten dmv de aan/uit knop.
Dit probleem komt niet op dezelfde momenten voor, willekeurig maar toch wel 1 á 2 keer per avond.
Relevante software en hardware die ik gebruik
De desktop beschikt over de volgende componenten:
Intel i5-10400F
16GB DDR4 Ram
512 M.2 SSD
1000GB HDD
RTX2060
Voeding 400w
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Alle drivers geüpdate
Ander werkgeheugen geprobeerd (Corsair DDR4 Vengeance LPX 2x8GB 2666 C16)
Windows opnieuw geïnstalleerd
Hebben jullie nog tips/advies om dit probleem te verhelpen. Mijn eigen vermoeden (en ik weet niet of dit correct is) is dat de voeding aan de lichte kant is waardoor dit issue ontstaat.
Alvast bedankt!
Mijn vraag
Ik heb sinds kort een Lenovo Legion T5 desktop. Deze loopt vast tijdens het spelen van zwaardere games als Call of Duty, New World, Fallout, Rust etc. Simulatiegames als Football Manager lopen prima. Het beeld loopt op dat moment vast en je hoort het geluid vastlopen. De enige manier om de desktop weer werkend te krijgen is door deze volledig uit te zetten dmv de aan/uit knop.
Dit probleem komt niet op dezelfde momenten voor, willekeurig maar toch wel 1 á 2 keer per avond.
Relevante software en hardware die ik gebruik
De desktop beschikt over de volgende componenten:
Intel i5-10400F
16GB DDR4 Ram
512 M.2 SSD
1000GB HDD
RTX2060
Voeding 400w
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Alle drivers geüpdate
Ander werkgeheugen geprobeerd (Corsair DDR4 Vengeance LPX 2x8GB 2666 C16)
Windows opnieuw geïnstalleerd
Hebben jullie nog tips/advies om dit probleem te verhelpen. Mijn eigen vermoeden (en ik weet niet of dit correct is) is dat de voeding aan de lichte kant is waardoor dit issue ontstaat.
Alvast bedankt!