Logitech Cordless Desktop voor linkshandigen?

Pagina: 1
Acties:

• Tinto
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-10-2024
Bestaat er een Logitech Cordless Desktop - of ik kan beter zeggen Logitech Cordless Mouseman aangezien het voor het keyboard niets uitmaakt - voor linkshandigen? Of ben je dan automatisch aangewezen op de Cordless Desktop Optical of Freedom versie (met symmetrische muis)?

Ik zag al wel wat discussies over dit onderwerp maar niet een met een duidelijk gestelde vraag en antwoord.. dus bij deze!

Reporter: 'What do you think about western civilization?'
Gandhi: 'I think it would be a good idea.'

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:36
Nope, de Mouseman (en alle andere logitech muizen die niet symetrisch zijn) bestaan alleen voor rechts-handigen. Ik ben bang dat er ook geen linkshandige muizen komen omdat de martk daarvoor een stuk kleiner is.

Verwijderd

mijn logitech muisje is draadlos en kan je zowel voor links al voor rechts gebruiken, gewoon ff de instellingen veranderen. Heb ik ooit ook nog gedaan vanwege een muisarm... :( en ik heb gewoon een logitech cordless desktop. duzzz

mzzls + grtz,

pjot

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:36
Op donderdag 23 augustus 2001 08:26 schreef XTracer het volgende:
Nope, de Mouseman (en alle andere logitech muizen die niet symetrisch zijn) bestaan alleen voor rechts-handigen. Ik ben bang dat er ook geen linkshandige muizen komen omdat de martk daarvoor een stuk kleiner is.
Dat bedoelde ik dus, er is maar 1 cordless muis van logitech die symetrisch is, maar dat vind ik persoonlijk een kut muis, dat is die Logitech Cordless Wheel Mouse