Beste tweakers,
Ik zoek een?
Ik heb 2 jaar geleden zelf een systeem gebouwd bestaande uit:
- AMD Ryzen 5 3600 X
- Radeon RX 5700 XT
- NZXT H510 Zwart/Wit
- Corsair TX550M V2
- Corsair Force MP510 960GB
- Corsair Vengeance RGB Pro CMW16GX4M2C3200C16
- 2x AOC C27G1 Zwart
Echter is er sinds het begin al van alles wat niet helemaal goed functioneert, na meerdere keren alles nagekeken te hebben en de videokaart geruild te hebben omdat ik dacht dat daar de fout zat heb ik het een tijdje maar gelaten voor wat het was. het systeem functioneert wel maar niet helemaal naar behoren. 2 weken geleden heb ik toch iemand met wat kennis laten komen die aangaf dat het moederboard wel eens een probleem kan bevatten. vandaar dat ik nu opzoek ben naar een vervanger,
ik heb me de laatste tijd niet meer verdiept in de nieuwe componenten dus vandaar heb ik jullie advies nodig.
Wat is je budget?
ik wil max ongeveer 150 euro kwijt zijn.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
geen voorkeuren ik zoek prijs kwalitatief een goede keus die aansluit op mijn huidige systeem .
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik heb zelf wel al een paar gezocht zo kwam ik op een van deze uit:
Gigabyte B550 AORUS Pro AC
Gigabyte B550 AORUS ELITE V2
MSI MAG B550 Tomahawk
graag jullie advies.
groetjes
Ik zoek een?
Ik heb 2 jaar geleden zelf een systeem gebouwd bestaande uit:
- AMD Ryzen 5 3600 X
- Radeon RX 5700 XT
- NZXT H510 Zwart/Wit
- Corsair TX550M V2
- Corsair Force MP510 960GB
- Corsair Vengeance RGB Pro CMW16GX4M2C3200C16
- 2x AOC C27G1 Zwart
Echter is er sinds het begin al van alles wat niet helemaal goed functioneert, na meerdere keren alles nagekeken te hebben en de videokaart geruild te hebben omdat ik dacht dat daar de fout zat heb ik het een tijdje maar gelaten voor wat het was. het systeem functioneert wel maar niet helemaal naar behoren. 2 weken geleden heb ik toch iemand met wat kennis laten komen die aangaf dat het moederboard wel eens een probleem kan bevatten. vandaar dat ik nu opzoek ben naar een vervanger,
ik heb me de laatste tijd niet meer verdiept in de nieuwe componenten dus vandaar heb ik jullie advies nodig.
Wat is je budget?
ik wil max ongeveer 150 euro kwijt zijn.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
geen voorkeuren ik zoek prijs kwalitatief een goede keus die aansluit op mijn huidige systeem .
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik heb zelf wel al een paar gezocht zo kwam ik op een van deze uit:
Gigabyte B550 AORUS Pro AC
Gigabyte B550 AORUS ELITE V2
MSI MAG B550 Tomahawk
graag jullie advies.
groetjes