Toon posts:

[CiP] 49" Virtual Pinball

Pagina: 1
Acties:

• EvolutionX
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-03 20:04
Ik liep al een tijdje met het idee rond om een virtual pinball te bouwen, nu ben ik vorige week dinsdag gewoon maar gestart met aanschaffen van basismateriaal zoals mdf, grondlak,verf, tweedehands poten, een coindeurtje, goedkope USB controller met verlichte knoppen, nieuw speakersetje met sub, etc

Ik heb reeds een 49inch 4k samsung tv die ik er voor gebruik en een 32inch Lenovo D32 (2k) om te gebruiken als backglass/virtual DMD. Wellicht dat ik later nog voor een losse dmd kies. Ik hou rekening met een eventuele toevoeging bij de bouw.

Daarnaast wordt als pc een MSI trident 3 gebruikt die nu ergens in een hoekje ligt te verstoffen, deze is voorzien van 250gb ssd + nieuwe snelle 500gb ssd, 16Gb ram, I7 6600 en een Geforce 1060 3GB die enigszins overclocked is.

Dit alles om VPX (visual pinball 10) te draaien icm pinuppopper frontend. Ik ben geen fan van future pinball, maar vanwege star wars dsa maak ik graag een uitzondering.

Gezien het feit dat een standaard pinball kast qua formaat te smal is voor een 49inch tv, ben ik gebonden aan een ultrawide kast, hier past deze tv prima in en is er zelfs nog wat ruimte over voor een eventuele (kleine) upgrade later qua grootte.

De bedoeling was om rustig aan te doen, maar achteraf gezien ben ik in een week tijd (vakantie) al behoorlijk ver gekomen. :P

Dinsdag 4 jan:
De maten van een Ultrawide cabinet afgetekend op mdf

Met een cirkelzaag en fijn zaagblad de delen gezaagd

Woensdag 5 jan:
Oud coindeurtje binnengekomen die ik op MP had besteld

Het oude coindeurtje ontmanteld, geschuurd en gespoten.

Oude roestige poten die ik via ebay had besteld geschuurd en gespoten

Vrijdag 7 jan:
Een mal gemaakt om de gaten in de hoeken te boren

Kast in elkaar gezet en na grondlak in zwarte verf gezet en speakers gemonteerd (ex speaker rooster)

Zondag 9 jan:
Monitor gemonteerd en de speakerroosters

De achterkant afgewerkt incl deurtje gemaakt

De draadjes voor de buttons verlengd, aangezien deze te kort zijn voor de launchknop en rechterflipper

Topbar in de blanke lak gezet en gewetsand om daarna nog een laag blanke lak te spuiten

Hoekprofielen tbv de pc

Een gat in de bodem van de kast om de koeling van buiten te halen

Woensdag 12 jan
Eerste testrun 8)

Ondertussen ook een setje decals op maat gemaakt in Photoshop en besteld bij pixartprinting, deze komt nog binnen, evenals een glasplaat van gehard glas.
Deze decals komen op de plaats van alle niet geverfde delen (zijkanten + voorkant), maar ook op de plaats waar de dmd normaliter zit, bij de speakers, die had ik wel reeds zwart gemaakt om het in ieder geval een beetje af te werken.

Overigens heb de kast op de verschillende delen voorzien van 3 a 4 lagen verf en tussendoor geschuurd.
Qua materiaalkosten valt het mij nog mee, maar dat komt vooral omdat ik de tv, monitor en pc al had liggen.

[Voor 6% gewijzigd door EvolutionX op 21-01-2022 06:25]

• Technofreakz
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 00:44
Mooi topic!

Ga je straks ook een video posten als hij in aktie is?

• EvolutionX
Thx, ik denk het wel!
Mocht iemand tips hebben hoor ik het graag uiteraard, ben een redelijk leek op het gebied van virtual pinballs … (lees:een paar dagen pas echt ervaring er mee)

[Voor 68% gewijzigd door EvolutionX op 20-01-2022 20:03]

• EvolutionX
Kleine update: De decals zijn vertraagd helaas, ergens zoekgeraakt bij het verzenden, ze bieden compensatie aan en hopen eind volgende week alsnog te leveren.

Verder op marktplaats voor een schappelijk bedrag een 10inch HD scherm kunnen kopen bij iemand in de buurt. Dit is echt een verbetering qua spelbeleving, ik had niet verwacht dat dit zoveel zou toevoegen.

Qua performance merk ik wel dat de set up het zwaarder te verduren heeft nu bij bepaalde intensieve pinballs zoals Star Wars DSA voor Furure Pinball... Maar na wat Gegoogle een andere Geforce driverset geinstalleerd die merkbaar sneller is en daarnaast de quality settings iets omlaag gezet, hij werkt top nu!

[Voor 8% gewijzigd door EvolutionX op 21-01-2022 06:22]

• Toerq
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-03 17:03
zier er goed uit, persoonlijk had ik het speelveld wat hoger gezet aan de achterkant, nu lijk het alsof die daar schuin loopt naar achteren.

• EvolutionX
Het scherm is verstelbaar (zitten stelpoten gemonteerd tussen het scherm en het hout) dus dat zou zeker nog kunnen, zal er over nadenken :)

Korte video van Star Wars DSA
https://youtube.com/shorts/V3zvJH9HT9k?feature=share

[Voor 26% gewijzigd door EvolutionX op 16-01-2022 14:27]

• EvolutionX
Vandaag geprobeerd om de verlichting te herstellen van het coindeurtje, zag er een beetje droevig uit zonder verlichting :)

Uiteindelijk op het idee gekomen om van de ejectknoppen daadwerkelijk bruikbare knoppen te maken, aangezien ik nog 3 buttons over had kwam dit mooi uit en het werkt ook nog eens goed 👍

• EvolutionX
Vandaag het glas erop gezet en de stickers erop geplakt, bijna klaar ✔️

[Voor 55% gewijzigd door EvolutionX op 20-01-2022 16:47]

• EvolutionX
Nog enkele fotos van de pinball in actie.
Voor nu hoef ik alleen nog de c13 aansluiting met schakelaar te monteren.

• 205Gutmann
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:00
Mooi project _/-\o_
Heb je geen last van de reflectie van het kleine beeldscherm in de glasplaat?

• EvolutionX
Reflecties vallen wel mee irl, je ziet inderdaad wel wat reflectie van de dmd, maar verder valt het niet op tijdens het spelen.

Overigens vond ik de DMD tov de andere schermen wel wat te fel, hoewel de brightness via het scherm zelf niet te regelen is, is dit wel perfect te doen via een klein maar geniaal programma genaamd dimmer (https://www.nelsonpires.com/software/dimmer), daarmee kun je per scherm individueel de brightness aanpassen.

Nu ik dat aangepast heb, zijn de schermen wat meer in verhouding.

Edit: Ipv die app gebruik ik nu gewoon de beeldschem settings in Windows 11...

[Voor 71% gewijzigd door EvolutionX op 08-02-2022 22:46]

• Mitchelll010
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:52
Nice man! Gelijk zin om er ook een te bouwen!
Die decals maken het echt af!

• EvolutionX
Mitchelll010 schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 08:33:
Nice man! Gelijk zin om er ook een te bouwen!
Die decals maken het echt af!
Ik zou het zeker aanbevelen, ik vond het goed te doen ondanks ik een redelijke leek ben op dit gebied. Maar het is zeer zeker verslavend. :Y)

• EvolutionX
Overigens zijn die witte uitsteeksels die je ziet onder de poten geen sticker foutjes oid, dit is vilt tbv hoekbescherming, zonder hoekbeschermers kun je die poten haast onmogelijk bevestigen zonder de stickers te beschadigen/verschuiven. Moet ze alleen nog een beetje bijsnijden zodat ze niet meer uitsteken…

• Mitchelll010
Waar heb je de decals laten printen trouwens?
Even onthouden, over 7 maanden gaan we verhuizen en dan past een pinball cabinet makkelijk hahaha

• EvolutionX
Mitchelll010 schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 08:45:
Waar heb je de decals laten printen trouwens?
Even onthouden, over 7 maanden gaan we verhuizen en dan past een pinball cabinet makkelijk hahaha
Via pixartprinting.nl, kostte maar 37 euro incl verz. vanuit Italie.
Veel gratis decals zijn hier de vinden:
https://onedrive.live.com...1993&cid=D0B13AB5C8ABB0B5
Kun je in Photoshop eenvoudig op maat maken, mocht je een afwijkende maat gebruiken voor het cabinet.

En anders custom decals laten maken via:https://www.vpforums.org/index.php?showtopic=26497

• Mitchelll010
Kijk, nuttige info allemaal! Thnx!

• EvolutionX
C13 aansluiting met schakelaar zit ook op zn plek nu…

• EvolutionX
Nog een minor update, led verlichting toegevoegd.
Aan de binnenkant heeft het ook een functie, nl. Dat ik fatsoenlijk kan kijken zonder de zaklamp van mn telefoon te hoeven gebruiken… 😋

[Voor 52% gewijzigd door EvolutionX op 21-01-2022 18:34]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Echt ontzettend gaaf gemaakt. Die verlichting en decals maken het plaatje wel echt helemaal af.

• EvolutionX
TERW_DAN schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 18:43:
Echt ontzettend gaaf gemaakt. Die verlichting en decals maken het plaatje wel echt helemaal af.
Thx, het is zeker waar dat dit het afmaakt. Vooral mooie decals doen veel, heb ‘vroeger’ een originele MK2 arcadecabinet gehad waarvan de decals aan de linkerkant behoorlijk wat waren vervaagd door de zon, baalde er best wel van 😊

• EvolutionX
Weer een kleine update, er zit sinds vandaag een KL25z controllerbordje in, nu werkt nudgen ook bij de flipperkasten en ik wil er later ook force feedback in doen in de vorm van solenoids.

[Voor 46% gewijzigd door EvolutionX op 28-01-2022 09:48]

• EvolutionX
Vandaag de (voorlopige) laatste puntjes kunnen afronden;
  • een slot met sleutelhanger die bij de decals past
  • een flinke pc upgrade: De MSI met 1060 is voor slechts 350 euro geupgrade naar een Medion Erazer P10 met RTX3060
  • Pinball Fx3 geinstalleerd met online Steam account
  • Laatste issues mbt nudging in Future Pinball, bleek dat de Windows taal op Engels moet staan om het werkend te krijgen, anders werden de X- en Y as niet herkend.....
  • Geupgrade naar Windows 11.

[Voor 5% gewijzigd door EvolutionX op 02-02-2022 22:34]

• Relaxed2000
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09-03 09:59
Ziet er echt waaaaanzinig uit. Ben me al flink aan het orienteren voor mijn eigen build.

Ik ben niet zo handig kwa klussen dus wordt echt een uitdaging. Vandaar ik de planken ga laten zagen bij een online zaagboer.

Kwa constructie ben ik nog benieuwd:
1) hoe schuin is het handig om het mainscherm te laten lopen? (Recht of gelijk met de glasplaat)
2) waar rust de glasplaat op?
3) weet nog niet precies hoe ik de bovenste schermen moet bevestigen?

Verder was ik nog benieuwd wat voor een speakerset je hebt ingebouwd.

Ook zit ik nog te twijfelen om een computerkast om de computeronderdelen te bouwen (wel meteen weer 5kg extra).

Als laatst ben ik nog benieuwd of je overwogen hebt om een cooler boven het scherm te laten blazen.

Airflow binnen in de kast laat ik hem van onder aanzuigen en achterkant uitblazen.

• Toerq
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-03 17:03
Relaxed2000 schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 11:31:
Ziet er echt waaaaanzinig uit. Ben me al flink aan het orienteren voor mijn eigen build.

Ik ben niet zo handig kwa klussen dus wordt echt een uitdaging. Vandaar ik de planken ga laten zagen bij een online zaagboer.

Kwa constructie ben ik nog benieuwd:
1) hoe schuin is het handig om het mainscherm te laten lopen? (Recht of gelijk met de glasplaat)
2) waar rust de glasplaat op?
3) weet nog niet precies hoe ik de bovenste schermen moet bevestigen?

Verder was ik nog benieuwd wat voor een speakerset je hebt ingebouwd.

Ook zit ik nog te twijfelen om een computerkast om de computeronderdelen te bouwen (wel meteen weer 5kg extra).

Als laatst ben ik nog benieuwd of je overwogen hebt om een cooler boven het scherm te laten blazen.

Airflow binnen in de kast laat ik hem van onder aanzuigen en achterkant uitblazen.
Persoonlijk zou ik het speelveld net als een origineel laten lopen, dus schuin naar voren. zoals de ts het heeft gedaan is net het omgekeerde. als er een echte bal in het spel zou zijn komt die nooit beneden.

• EvolutionX
Toerq schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 13:41:
[...]

Persoonlijk zou ik het speelveld net als een origineel laten lopen, dus schuin naar voren. zoals de ts het heeft gedaan is net het omgekeerde. als er een echte bal in het spel zou zijn komt die nooit beneden.
Ieder zijn eigen voorkeur, het scherm is in hoogte verstelbaar en daarnaast kun je het speelveld digitaal instellen qua hoogte en balsnelheid ;) Maar persoonlijk vind ik het scherm gelijk laten lopen met de glasplaat minder mooi en dit is ook niet gebruikelijk bij vpin's. Mijn scherm loopt wel schuin op nu, maar minder schuin dan de glasplaat. Het backglass scherm is dmv vesa bevestigd aan een horizontale mdf plank.

Qua airflow heb ik al wel fans liggen maar nog niet ingebouwd, simpelweg omdat het qua warmte tot nu toe erg meevalt, wellicht dat dit in de zomer anders is. De glasplaat bevestiging kun je op veel manieren doen, je kunt hier originele geleiders voor kopen als je dit wilt.

Overigens zit er alweer een nieuwe pc in, kon het niet laten |:( Nu zit er een Ryzen7 5700 icm een RTX 3060ti in en dit is voor mij wel de ideale combi (voor nu :+ ).

[Voor 4% gewijzigd door EvolutionX op 19-02-2022 23:09]

• Relaxed2000
Thanks voor alle info.

Kwa pc ben ik er wel een beetje uit. Intel i5 12400f en voorlopig 1 of 2 rx 580s die ik nog heb liggen gebruikt voor mn mining rig :). Wachten tot videokaartprijzen zijn gedaald in 2023 !?

Dmd wordt denk ik nog wel een dingetje. Ik heb gezien dat mensen hem door de onderste kast laten doorsteken (bijv bij een 15.4 inch o.i.d.)

Rails ben ik benieuwd naar voor de glasplaat.

• Relaxed2000
Nog een vraagje. Heb inmiddels wel wat SketchUp Pro bestanden gevonden. Heb jij nog een specifieke waarvanuit je de kast hebt ontwikkeld?

• EvolutionX
Relaxed2000 schreef op maandag 21 februari 2022 @ 14:11:
Nog een vraagje. Heb inmiddels wel wat SketchUp Pro bestanden gevonden. Heb jij nog een specifieke waarvanuit je de kast hebt ontwikkeld?
Nope, op basis van de sketchup wat schetsjes op papier gemaakt, maar verder niet eigenlijk.
Ik heb deze gebruikt:

Een groter scherm gebruiken als DMD en doorsteken naar beneden is wel de goedkoopste oplossing, ik heb zelf gekozen om een scherm op maat te zoeken op mp.

[Voor 37% gewijzigd door EvolutionX op 22-02-2022 15:32]

• Vlak
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 25-02-2022
Ziet er super netjes en strak uit. Heb je ook iets geïnstalleerd van solenoids of relais voor de extra flipper beleving ?
Ik ben zelf ook bezig vp kast. Ben al een heel eind op weg, ik verwacht dat de feedback devices wel een uitdaging worden.

Ik was benieuwd of je zoiets al had geïnstalleerd en hoe lastig het was om het werkend te krijgen ?

@ Toerq, ik heb zelf een lineaire aandrijving geïnstalleerd . Hiermee kan ik scherm verstellen.

gr Vlak

• EvolutionX
Vlak schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 16:04:
Ziet er super netjes en strak uit. Heb je ook iets geïnstalleerd van solenoids of relais voor de extra flipper beleving ?
Ik ben zelf ook bezig vp kast. Ben al een heel eind op weg, ik verwacht dat de feedback devices wel een uitdaging worden.

Ik was benieuwd of je zoiets al had geïnstalleerd en hoe lastig het was om het werkend te krijgen ?

@ Toerq, ik heb zelf een lineaire aandrijving geïnstalleerd . Hiermee kan ik scherm verstellen.

gr Vlak
Staan zeker op de planning, ben er alleen nog niet aan toegekomen. Doorbranden van solenoids bij het actief houden van flippers is soms wel een dingetje las ik?

• Relaxed2000
Zit nog met een inelkaar zet issue...

Hoe bevestig ik de glasplaat. Als ik deze handleiding bekijk moet ik een sleuf gaan maken in de plank, waar ik helaas de spullen en plek niet voor heb.

Hoe hebben jullie dit gedaan?

[Voor 55% gewijzigd door Relaxed2000 op 26-02-2022 16:00]

• Relaxed2000
EvolutionX schreef op maandag 21 februari 2022 @ 22:10:
[...]

Nope, op basis van de sketchup wat schetsjes op papier gemaakt, maar verder niet eigenlijk.
Ik heb deze gebruikt:

[Afbeelding]

Een groter scherm gebruiken als DMD en doorsteken naar beneden is wel de goedkoopste oplossing, ik heb zelf gekozen om een scherm op maat te zoeken op mp.
Thanks voor het delen. Zit er aan de onderkant nou een apart frame? (losse planken)

Op je foto's te zien lijkt het 1 geheel. dus 4 planken en een plank aan de onderkant. !?

Dit is weer een ander soort oplossing, maar zie niet zo goed in om een plank met gaatjes te gebruiken gezien de stof die er in kan komen. (uiteraard wel een paar gaten met ventilatoren en stoffilter)

[Voor 19% gewijzigd door Relaxed2000 op 26-02-2022 16:10]

• schwalbie
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 24-09-2022
Hallo,

Vandaag besloten om ook een VP te gaan maken. Kan ik ergens afmetingen vinden van het Cabinet in cm? De bedoeling is om een 49” 4K scherm te gebruiken. Verder een groot kopscherm en een Dmd.
Op mijn werk kan ik alles op maat laten zagen en via een vriend kan ik wat goedkoper de elektronica aanschaffen. Zijn er nog tips wat te gebruiken aan elektronica?

Waar verder aan te denken. Is er ergens een overzicht van de onderdelen die nodig zijn?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• sahinasappelsap
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 04:11
@schwalbie In principe kan je via de link hieronder alles vinden wat je nodig hebt.

http://mjrnet.org/pinscap....php?sid=toc&from=cabBody

Hier een weergave van de technische onderdelen en hoe ze aangesloten worden in hoofdlijnen
http://mjrnet.org/pinscape/BuildGuideV2/intarch.htm

Hier enkele blogs over het bouwen.
https://www.pincabpassion...uto-how-to-build-a-pincab

https://www.virtual-pinba...et-for-a-virtual-pinball/

Ik ben mezelf al geruime tijd aan het oriënteren en inlezeb om een kast te gaan bouwen. Het wordt een widebody met een 43" speelveld. Eerst verhuizen in augustus en dan ga ik aan de slag.

Momenteel al een 2e hands 30" 16:10 scherm voor de backbox en 15.6" LCD voor de Dmd aangeschaft. De Siemens contractors liggen er al net als de videokaart GTX 1070. De rest van het spul is onderweg via AliExpress of moet ik nog in Nederland op de kop tikken.

Deze week de tekeningen voor het cabinet afgerond en een partij gevonden die wil zagen.
Uit Amerika een flatpack over laten komen is schreeuwend duur. Een kleine 400 dollar plus ruim 900 dollar verzendkosten. Niet te doen.

Wel ga ik deze aanschaffen omdat je dan alle belangrijke onderdelen origineel hebt voor een goede prijs.
https://virtuapin.net/ind...fo&cPath=3&products_id=35

Daarnaast deze button kit.
https://virtuapin.net/ind...fo&cPath=9&products_id=38

Die 2 bundels zijn ook in Nederland te verkrijgen via pinballshop.

• MeesterPieter
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 19-03 21:13

MeesterPieter

PnP Pinball

Leuk project!

Volg HIER mijn Zelfbouw Flipperkast Build

Acties:
  • +1Henk 'm!

• EvolutionX
Thx, niets vergelijken met je zelfbouw project, maar toch leuk om te doen.
Inmiddels ook jukebox functionaliteit toegevoegd, dat is ook wel echt een mooie toevoeging.

• MeesterPieter
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 19-03 21:13

MeesterPieter

PnP Pinball

EvolutionX schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 12:33:
[...]

Thx, niets vergelijken met je zelfbouw project, maar toch leuk om te doen.
Inmiddels ook jukebox functionaliteit toegevoegd, dat is ook wel echt een mooie toevoeging.
Goed idee inderdaad. Klinkt dat een beetje?

Een virtuele kast bouwen is ook tof, en het resultaat is netjes vind ik hoor.

Volg HIER mijn Zelfbouw Flipperkast Build

• MichaelvdL
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 21-02 07:45
Leuk project en leuk dat je het deelt.
Ik ben zelf 5 jaar geleden begonnen om alles te testen en een kast te maken, maar had een 'normal body' maten gebruikt, waar maar een 40" in geplaatst kon worden. Ik heb er destijds een 40" 4k tv in geplaatst, maar altijd last dat de kleuren niet mooi waren en de bal niet lekker 'smooth' ging.

Helaas zijn er geen bijna geen 40" monitors meer te koop met een hogere refresh rate.
Voor mensen die ook willen gaan bouwen, adviseer ik om eerst een goede monitoor te scoren en daar je kast omheen te bouwen.

Ik heb dit jaar een 39" curved QHD monitor erin geplaatst. Deze heeft een maximale refresh rate van 166hz. Wat een verschill. Het panel is vele malen mooier qua kleur en alles draaid super smooth. Al ben ik van 4k naar Qhd gegaan, had ik dit veel eerder moeten doen

Ik was bang dat de curved monitor raar zou aanvoelen (daar deze 90 graden gedraaid is), maar valt best mee.

Ook de opmerkingen dat je de tv/monitor schuiner moet plaatsen, is niet echt een must.
Als je maar een juiste pov (point of view) instelling gebruikt, ziet het er top uit.

Ik zou ook graag met meerdere mensen in (digitaal) contact komen om mijn hobby te delen. Al is het om te strijden voor de hoogste score (ik ben totaal geen master in spelen, vind het gewoon leuk)

Ik zou ook graag mensen willen zien, die voor Nederland wat highscores kan posten via PinemHi.

Anyway, leuk project en nogmaals bedankt dat je dit wilde delen.
Hier een foto van mijn cabinet

• EvolutionX
MichaelvdL schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 11:06:
Leuk project en leuk dat je het deelt.
Ik ben zelf 5 jaar geleden begonnen om alles te testen en een kast te maken, maar had een 'normal body' maten gebruikt, waar maar een 40" in geplaatst kon worden. Ik heb er destijds een 40" 4k tv in geplaatst, maar altijd last dat de kleuren niet mooi waren en de bal niet lekker 'smooth' ging.

Helaas zijn er geen bijna geen 40" monitors meer te koop met een hogere refresh rate.
Voor mensen die ook willen gaan bouwen, adviseer ik om eerst een goede monitoor te scoren en daar je kast omheen te bouwen.

Ik heb dit jaar een 39" curved QHD monitor erin geplaatst. Deze heeft een maximale refresh rate van 166hz. Wat een verschill. Het panel is vele malen mooier qua kleur en alles draaid super smooth. Al ben ik van 4k naar Qhd gegaan, had ik dit veel eerder moeten doen

Ik was bang dat de curved monitor raar zou aanvoelen (daar deze 90 graden gedraaid is), maar valt best mee.

Ook de opmerkingen dat je de tv/monitor schuiner moet plaatsen, is niet echt een must.
Als je maar een juiste pov (point of view) instelling gebruikt, ziet het er top uit.

Ik zou ook graag met meerdere mensen in (digitaal) contact komen om mijn hobby te delen. Al is het om te strijden voor de hoogste score (ik ben totaal geen master in spelen, vind het gewoon leuk)

Ik zou ook graag mensen willen zien, die voor Nederland wat highscores kan posten via PinemHi.

Anyway, leuk project en nogmaals bedankt dat je dit wilde delen.
Hier een foto van mijn cabinet
[Afbeelding]
Gaaf! Ziet er goed uit _/-\o_

• Tweak-fki
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 11-02 12:56
Hi,

welk product heb je gekozen bij pixartprinting?

• EvolutionX
Tweak-fki schreef op zaterdag 31 december 2022 @ 00:58:
Hi,

welk product heb je gekozen bij pixartprinting?
Materiaal:Zelfklevend monomeer glanzend vinyl
Lamineren:Standaard Glans
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee