Hi allen,
Ik wil graag mijn pc in een kleiner jasje stoppen, omdat ruimtegebrek nu een rol speelt rondom het bureau. Een verticale Fractal Design Node 202 case wordt het uitgangspunt van deze build.
Na een eerder topic kwam ik erachter dat het niet zo eenvoudig is om oude componenten over te zetten naar een itx kast, dus wil ik het meteen goed aanpakken en een nieuwe pc bouwen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen op 1080p, office taken en surfen. Games zoals RDR2, Cities Skylines en F1 2022. Hoeft niet allemaal op de hoogste instellingen, 60 fps is wel gewenst.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Om en nabij de 650 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Vanuit mijn oude build neem ik een 1660 6GB videokaart mee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie onderstaand lijstje
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeuren, voorkeur voor beste prijs/kwaliteitsverhouding.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Internet moet via wifi, geen bedraad netwerk in de buurt van de pc.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
1) Ik vroeg me af of deze combinatie van componenten werkt en in de case past.
2) Daarnaast heb ik nu gekozen voor de i5-11400F, maar de 10400F of 12400F is wat bij betreft ook een optie, welke processor is heeft de beste prijs/kwaliteitsverhouding?
3) Het moederbord van mijn keuze is beperkt verkrijgbaar, ik hoor graag of jullie een alternatief weten.
Bedankt voor het meedenken!
Ik wil graag mijn pc in een kleiner jasje stoppen, omdat ruimtegebrek nu een rol speelt rondom het bureau. Een verticale Fractal Design Node 202 case wordt het uitgangspunt van deze build.
Na een eerder topic kwam ik erachter dat het niet zo eenvoudig is om oude componenten over te zetten naar een itx kast, dus wil ik het meteen goed aanpakken en een nieuwe pc bouwen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen op 1080p, office taken en surfen. Games zoals RDR2, Cities Skylines en F1 2022. Hoeft niet allemaal op de hoogste instellingen, 60 fps is wel gewenst.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Om en nabij de 650 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Vanuit mijn oude build neem ik een 1660 6GB videokaart mee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie onderstaand lijstje
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeuren, voorkeur voor beste prijs/kwaliteitsverhouding.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Internet moet via wifi, geen bedraad netwerk in de buurt van de pc.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
1) Ik vroeg me af of deze combinatie van componenten werkt en in de case past.
2) Daarnaast heb ik nu gekozen voor de i5-11400F, maar de 10400F of 12400F is wat bij betreft ook een optie, welke processor is heeft de beste prijs/kwaliteitsverhouding?
3) Het moederbord van mijn keuze is beperkt verkrijgbaar, ik hoor graag of jullie een alternatief weten.
Bedankt voor het meedenken!
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i5-11400F Boxed | € 168,28 | € 168,28 |
1 | Moederborden | ASRock B560M-ITX/ac | € 116,45 | € 116,45 |
1 | Behuizingen | Fractal Design Node 202 | € 84,70 | € 84,70 |
1 | Processorkoeling | Noctua NH-L9i Bruin | € 41,90 | € 41,90 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 63,90 | € 63,90 |
1 | Voedingen | Corsair SF450 | € 88,92 | € 88,92 |
1 | Solid state drives | WD Blue SN550 1TB (WDS100T2B0C) | € 79,90 | € 79,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 644,05 |