Is het mogeljk om TV te kijken via het internet.. . dus niet gewoon streaming video's maar echt Nederland 1,2,3 etc.
Verwijderd
Nee, kan niet.
Op de PC alleen via een TV-kaart maar via Internet wordt alleen radio aangeboden in Nederland.
Op de PC alleen via een TV-kaart maar via Internet wordt alleen radio aangeboden in Nederland.
zover ik het weet niet.
Maar ik zou zeggen ga je gang, koop een tvkaart en
gooi het op de internet
gooi het op de internet
I believe what I want to Believe
[forum=11] --> [forum=4] lijkt me?
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Je betaalt toch niet voor niets kijk en luistergeld???
Koop gewoon een TV-kaartje, kost misschien maar 300,- ofzo..
Als je alleen een TV-kaart (en eventueel radio-kaart) hebt en geen TV en Radio (zichtbaar) in je huis hebt, betaal je inderdaad voor niets kijk- en luistergeldOp woensdag 22 augustus 2001 17:44 schreef rAcEr het volgende:
Want bij controle kijkt zo iemand alleen of je een TV en/of Radio in je huis hebt. Hij gaat hoogstwaarschijnlijk niet vragen of hij in je PC mag kijken of daar misschien een TV- of radiokaart inzit
En voor de doordenkers die menen dat de controleur gaat kijken bij de coaxaansluitingen die je huis binnenkomen. Koop voor een paar piek een nieuwe aansluiting en verberg die op een andere plaats en laat de controleur de originele lege aansluiting zien
't is maar een gedachte...
't gaat niet om het kijk en luistergeld, we hebben al genoeg tv in huis, 6, maar het toffe om streaming TV te kunnen kijken
--> [forum=4] <--
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Verwijderd
Inderdaad, Snelnet levert Nederland 1, 2 en 3. Dit kan gratis, omdat deze drie zenders ook zomaar uit de ether te halen zijn. Je moet wel een stukje software installeren, maar dan kan je tot 24 uur terug Nederland 1, 2 en 3 fullscreen terugkijken. Vooral 's nachts kan dat heel erg leuk als je een goeie internetverbinding hebt.
Dat lijkt me wel vet stoer, alleen ik kan die software niet downloaden! Dan geeft SURFkit een error....Op woensdag 22 augustus 2001 18:23 schreef Loodeweick het volgende:
Inderdaad, Snelnet levert Nederland 1, 2 en 3. Dit kan gratis, omdat deze drie zenders ook zomaar uit de ether te halen zijn. Je moet wel een stukje software installeren, maar dan kan je tot 24 uur terug Nederland 1, 2 en 3 fullscreen terugkijken. Vooral 's nachts kan dat heel erg leuk als je een goeie internetverbinding hebt.
Verwijderd
Is allang afgeschaft!Op woensdag 22 augustus 2001 17:44 schreef rAcEr het volgende:
Lekkere upload moet je dan hebben....Op woensdag 22 augustus 2001 16:39 schreef Torrac het volgende:
zover ik het weet niet.
gooi het op de internet
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
Verwijderd
Ik heb de software nog op een CDRom, maar die heb ik ff uitgeleend. Ik zal die gozer straks ff bellen. Kijken of die hem terug kan brengen. Als ik ze heb zet ik het wel ergens op een website.
Ik kon gisteren nog kijken, dus volgens mij zijn ze nog niet gestopt met uitzenden.
Ik kon gisteren nog kijken, dus volgens mij zijn ze nog niet gestopt met uitzenden.
Sterker nog, op de Pc-Dump Dag heb je al goede tv kaartjes voor een gulden of 100Op woensdag 22 augustus 2001 17:44 schreef rAcEr het volgende:
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
Verwijderd
Ik heb de progjes ff snel op een ftp gezet. Misschien kan iemand ze ergens anders neerzetten, aangezien de computer waar die ftp opstaat niet 24 uur per dag aanstaat.
adres is:
130.161.89.131
login: tv
password: tv
Binnenkort moeten die progjes er trouwens ook weer af. Dat is over 2 dagen, dus als je ze dan probeert te downloaden... ze staan er dan niet meer.
Veel plezier.
adres is:
130.161.89.131
login: tv
password: tv
Binnenkort moeten die progjes er trouwens ook weer af. Dat is over 2 dagen, dus als je ze dan probeert te downloaden... ze staan er dan niet meer.
Veel plezier.
Harstikke mooi man! Ben ze aan het downen!
Many Thanks!
Verwijderd
Trouwens wat voor verbinding heb je?? Dat is misschien wel een probleem. Ik heb de beschikking over een T1 verbinding en dan ziet alles er wel heel goed uit. Ik wil wel eens weten hoe het er dan bij jou eruit ziet als je een andere (kabel-)verbinding hebt.
Verwijderd
Zoals GSMboy meldde is het inderdaad afgeschaft, vandaar dus ook geen controle.Op woensdag 22 augustus 2001 17:44 schreef rAcEr het volgende:
Toch is het slechts gedeeltelijk waar, je betaalt nog steeds voor de publieke omroepen.
Nu echter indirect via de belastingen.
Dat geld stroomt dan terug via de overheid naar de publieke omroepen.
Sowieso betaalde je al nooit kijk- en luistergeld voor de publieke omroepen
(SBS6 werd genoemd als voorbeeld).
das niet waar.. chat tv of zo heeft/had een chatbox met tmf zender er opOp woensdag 22 augustus 2001 16:39 schreef ItSnows het volgende:
Nee, kan niet.
De reden waarom je geen televisie kunt kijken via Internet heeft te maken met uitzendrechten. Met Radio gelden hele andere regels, waardoor je dus naar een hele hoop Amerikaanse radiostations kunt luisteren.
Voor het uitzenden van series, en films dienen uitzendrechten betaald te worden. Om dezelfde reden zijn alle engelse TV stations en alle stations die films in orginele taal uitzenden, zoals o.a. nederland en scandinavie flink gecodeerd, waar dat bij franse, duitse, spaanse en italiaanse zenders niet is. Je zal dan ook wel webcasts van enkele duitse en franse zenders tegenkomen.
Waar je wel webcasts van kan krijgen zijn nieuwsstations. Voor nieuws hoeven geen rechten betaald te worden. o.a. BBC World en diverse amerikaanse nieuwsstations hebben een breedband webcast.
Er zullen ook wel abbonee-stations bestaan waarbij de uitzendrechten ge-covered worden door het abonnementsgeld dat er betaald worden. Verder zijn er breedbandproviders met eigen breedband diensten, en daar is de toegang vaak gelimiteerd tot de eigen IP range.
Eigenlijk ben ik ook erg geintresseerd in de NEDERLANDSE zenders. Ik verhuis namelijk in Mei 2002 naar de USA, en ik weet vrij zeker dat ik een DSL of Kabelaansluiting kan nemen. Het kijken van Nederlandse TV is dan wel leuk natuurlijk, en van mij MAG DAT BETAALD!! Dus als iemand een optie weet hoor ik het graag....
Voor het uitzenden van series, en films dienen uitzendrechten betaald te worden. Om dezelfde reden zijn alle engelse TV stations en alle stations die films in orginele taal uitzenden, zoals o.a. nederland en scandinavie flink gecodeerd, waar dat bij franse, duitse, spaanse en italiaanse zenders niet is. Je zal dan ook wel webcasts van enkele duitse en franse zenders tegenkomen.
Waar je wel webcasts van kan krijgen zijn nieuwsstations. Voor nieuws hoeven geen rechten betaald te worden. o.a. BBC World en diverse amerikaanse nieuwsstations hebben een breedband webcast.
Er zullen ook wel abbonee-stations bestaan waarbij de uitzendrechten ge-covered worden door het abonnementsgeld dat er betaald worden. Verder zijn er breedbandproviders met eigen breedband diensten, en daar is de toegang vaak gelimiteerd tot de eigen IP range.
Eigenlijk ben ik ook erg geintresseerd in de NEDERLANDSE zenders. Ik verhuis namelijk in Mei 2002 naar de USA, en ik weet vrij zeker dat ik een DSL of Kabelaansluiting kan nemen. Het kijken van Nederlandse TV is dan wel leuk natuurlijk, en van mij MAG DAT BETAALD!! Dus als iemand een optie weet hoor ik het graag....
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
Ik zie dat er snelnetsoftware is. Ik ben zeer geintresseerd, kan iemand nog een link posten waar ik ze kan halen?
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
Verwijderd
De software is nog steeds (maar niet 24/7) op te halen op de eerder genoemde ftp-site. Daarna moet je naar
<a href="http://www.snelnet.nob.nl/c_delaytv2/index.html">deze site </a> gaan en een programma uitkiezen en dan in het popup window "openen vanaf huidige lokatie" (of datzelfde in het engels natuurlijk!) aanvinken. Dan moet het toch wel werken dacht ik zo.
<a href="http://www.snelnet.nob.nl/c_delaytv2/index.html">deze site </a> gaan en een programma uitkiezen en dan in het popup window "openen vanaf huidige lokatie" (of datzelfde in het engels natuurlijk!) aanvinken. Dan moet het toch wel werken dacht ik zo.
ja.Op donderdag 23 augustus 2001 11:53 schreef Loodeweick het volgende:
Hmmm... links gaan hier toch weer anders??
code:
1
| [url=http://www.snelnet.nob.nl/c_delaytv2/index.html]deze site[/url] |
en deze is ook handig
Hmm, het werkt nog steeds niet bij mij, ook al is de software geinstalleerd.. Als ik nu een zender kies, kan ie de pagina niet vinden
Jammer, het leek me wel een grappig idee hier op mijn werk, maar alle links van het menu zijn dood.Op donderdag 23 augustus 2001 13:01 schreef Rancor1984 het volgende:
Hmm, het werkt nog steeds niet bij mij, ook al is de software geinstalleerd.. Als ik nu een zender kies, kan ie de pagina niet vinden
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
Idd...Op donderdag 23 augustus 2001 14:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jammer, het leek me wel een grappig idee hier op mijn werk, maar alle links van het menu zijn dood.
Verwijderd
Je kan het beste bovenaan de pagina video extern aanvinken. Als het niet lukt, ff wachten... hij moet wel ff laden. (5 seconden ofzo). Als het dan nog niet lukt... een tweede keer proberen? Ik ben nu het nieuws van 13.00 uur aan het kijken.
Verwijderd
weet iemand waar die software te downloaden is?? de links hierboven werken bij mij niet..
Pagina: 1