De TV van m'n Pa had van de ene op de andere dag het hieronder zichtbare probleem. Vanaf halverwege het beeld zijn er op de gehele lengte strepen te zien (en deze verspringen ook een beetje). Ik heb hem nadrukkelijk gevraagd of de TV een plak heeft gehad o fis gevallen, dat is niet het geval..
Ik heb al wat op het scherm zitten 'masseren', en heb wat aan de zijkant zitten 'kloppen' maar nog zonder resultaat. Is hier nog iets aan te doen door mijzelf..? Het is nu een verloren geval, maar als bijv. ergens een ribbon cable niet lekker zit oid dan kan ik daar nog eens naar kijken. Ik ben benieuwd of iemand met wat meer verstand hiervan tips heeft voor mij
Gaat om een pricewatch: Philips 43PUS6162 Zwart
Ik heb al wat op het scherm zitten 'masseren', en heb wat aan de zijkant zitten 'kloppen' maar nog zonder resultaat. Is hier nog iets aan te doen door mijzelf..? Het is nu een verloren geval, maar als bijv. ergens een ribbon cable niet lekker zit oid dan kan ik daar nog eens naar kijken. Ik ben benieuwd of iemand met wat meer verstand hiervan tips heeft voor mij

Gaat om een pricewatch: Philips 43PUS6162 Zwart