Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil met dit systeem gamen denk aan warzone en flight simulator, en ik gebruik wat Hyper-V machines op de huidige machine
Wat mag het systeem gaan kosten?
exclusief videokaart 900 euro,
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
het geselecteerde moederbord in de config en videokaart heb ik al in mijn bezit.
het moederbord komt uit een oude Ryzen 5 1600 build deze zou ik graag hergebruiken.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Eigenlijk dus alles behalve moederbord en GPU
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
geen enkele
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Kast zo saai mogelijk en bijvoorbeeld ook geen tempered glass
Ga je overklokken?
ik ga niet overklokken
Wat verwacht je van ons?
Ik heb geen idee welke voeding ik moet gebruiken en of de processor de juiste keuze is.
Ik lees ook wisselende verhalen over B450 borden en 5th gen Ryzen support, mocht Intel de betere keuze zijn sta ik hier ook voor open.
Ik wil met dit systeem gamen denk aan warzone en flight simulator, en ik gebruik wat Hyper-V machines op de huidige machine
Wat mag het systeem gaan kosten?
exclusief videokaart 900 euro,
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
het geselecteerde moederbord in de config en videokaart heb ik al in mijn bezit.
het moederbord komt uit een oude Ryzen 5 1600 build deze zou ik graag hergebruiken.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Eigenlijk dus alles behalve moederbord en GPU

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
geen enkele
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Kast zo saai mogelijk en bijvoorbeeld ook geen tempered glass
Ga je overklokken?
ik ga niet overklokken
Wat verwacht je van ons?
Ik heb geen idee welke voeding ik moet gebruiken en of de processor de juiste keuze is.
Ik lees ook wisselende verhalen over B450 borden en 5th gen Ryzen support, mocht Intel de betere keuze zijn sta ik hier ook voor open.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 7 5800X Boxed | € 382,13 | € 382,13 |
1 | Moederborden | Gigabyte B450 I Aorus Pro WiFi | € 125,24 | € 125,24 |
1 | Videokaarten | Nvidia GeForce RTX 3070 Ti Founders Edition | € 0,- | € 0,- |
1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500 Zwart | € 71,93 | € 71,93 |
1 | Processorkoeling | be quiet! Dark Rock 4 | € 60,87 | € 60,87 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M2D3600C18 | € 124,90 | € 124,90 |
1 | Solid state drives | Intel 660p 512GB | € 43,90 | € 43,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 808,97 |
[Voor 3% gewijzigd door gerwintr op 13-01-2022 17:53]