Vraag

• AMD and INTEL
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 31-01 20:38
Hallo!
Wat is de beste zakelijke rekening voor een zzper die startend is? Het liefst met een redelijke prijs ( onder de 8 euro per maand? )

Dit is wat ik al gevonden heb :

Knab : 6 euro per maand
Revolut : 7 euro per maand
Holvi : 6 euro per maand
N26 : Gratis? Maar volgensmij kan je het niet openen op dit moment.

Het is alleen voor mij ( eenmanszaak, maar ik zou toch graag wel wat handige tools hebben om te bankieren! ) en ben dus ook benieuwd naar de ervaringen van mensen hier. Ik denk nu het meeste aan Knab/Revolut maar ik weet het nog niet zeker..
Alvast bedankt voor de hulp!

Beste antwoord (via AMD and INTEL op 13-01-2022 21:50)

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02-02 20:10
Niet bunq in ieder geval. Als zzp'er zit je niet te wachten op prijzen die ieder half jaar of zelfs korter wisselen. Bovendien zijn ze niet heel eenvoudig met het onboarden van zzp'ers. Het proces kan soms lang op zich laten wachten, als ik Twitter lees. En ik weet niet wat je met je bedrijf gaat doen, maar als het crypto is, is de kans groot dat bunq afvalt omdat ze vrij snel je bankrekening blokkeren.

Zelf heb ik ING vanwege de uitgebreidere mogelijkheden, maar daar betaal ik al snel 15 euro in de maand voor. Ik vind dat zelf geen probleem, maar het kan nogal heavy zijn als elke euro telt als startende zzp'er. Toen ik zelf begon met mijn bedrijf 8 jaar geleden, ben ik voor een SNS ZZP-rekening gegaan. Daar was ik heel blij mee, maar het vervelende is dat bijvoorbeeld betaalverzoeken ontbreken. Dat kun je wel ondervangen met Mollie, maar dan moet je een paar dagen op je geld wachten totdat Mollie het uitkeert.

Een andere optie is Knab. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar veel van mijn opdrachtgevers (veelal zzp'ers) gebruiken Knab. Zelf heb ik Revolut alleen voor privé en heb ik er nooit veel geld op staan. Ik weet niet of je het als zzp'er wilt gebruiken. De kans is aanwezig dat ze je gaan vragen om aan te tonen dat je inkomsten legaal zijn.

Mijn advies: ga voor SNS of Knab. Ik zou de fintechs als startende zzp'er toch maar even mijden. Zelf ben ik enorm blij met mijn overstap naar ING. Mocht je als zzp'er niet te veel willen besparen op centjes en euro's, dan is ING zeker een goede optie.

Ik weet dat bij ABN AMRO een betaalrekening openen voor zakelijke klanten vrij lang kan duren. Weet niet of dat nog zo is, maar ze hadden een paar maanden geleden een wachttijd van ruim 7 weken. Niet handig als je morgen nog wilt beginnen met ondernemen!

Alle reacties

• EvH
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 07:42
Ing?
Rabo?

Beide eerste 6 maanden gratis, daarna een tientje..

• Detmer
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online

Detmer

Professioneel prutser

SNS: €7,50 per maand en de eerste zoveel transacties gratis.

Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com

Acties:
  • Beste antwoord
  • +3Henk 'm!
  • Pinned

• Dennisweb
Niet bunq in ieder geval. Als zzp'er zit je niet te wachten op prijzen die ieder half jaar of zelfs korter wisselen. Bovendien zijn ze niet heel eenvoudig met het onboarden van zzp'ers. Het proces kan soms lang op zich laten wachten, als ik Twitter lees. En ik weet niet wat je met je bedrijf gaat doen, maar als het crypto is, is de kans groot dat bunq afvalt omdat ze vrij snel je bankrekening blokkeren.

Zelf heb ik ING vanwege de uitgebreidere mogelijkheden, maar daar betaal ik al snel 15 euro in de maand voor. Ik vind dat zelf geen probleem, maar het kan nogal heavy zijn als elke euro telt als startende zzp'er. Toen ik zelf begon met mijn bedrijf 8 jaar geleden, ben ik voor een SNS ZZP-rekening gegaan. Daar was ik heel blij mee, maar het vervelende is dat bijvoorbeeld betaalverzoeken ontbreken. Dat kun je wel ondervangen met Mollie, maar dan moet je een paar dagen op je geld wachten totdat Mollie het uitkeert.

Een andere optie is Knab. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar veel van mijn opdrachtgevers (veelal zzp'ers) gebruiken Knab. Zelf heb ik Revolut alleen voor privé en heb ik er nooit veel geld op staan. Ik weet niet of je het als zzp'er wilt gebruiken. De kans is aanwezig dat ze je gaan vragen om aan te tonen dat je inkomsten legaal zijn.

Mijn advies: ga voor SNS of Knab. Ik zou de fintechs als startende zzp'er toch maar even mijden. Zelf ben ik enorm blij met mijn overstap naar ING. Mocht je als zzp'er niet te veel willen besparen op centjes en euro's, dan is ING zeker een goede optie.

Ik weet dat bij ABN AMRO een betaalrekening openen voor zakelijke klanten vrij lang kan duren. Weet niet of dat nog zo is, maar ze hadden een paar maanden geleden een wachttijd van ruim 7 weken. Niet handig als je morgen nog wilt beginnen met ondernemen!

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

waarom zou je jezelf aanmelden als zzper bij de bank? Bij een eenmanszaak kan je toch gewoon een particuliere bankrekening gebruiken?(of combineren met de eigen rekening of een nieuwe particuliere rekening).

scheelt al de eerste 60 euro per jaar.

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

• Detmer
  • Nu online

Detmer

Professioneel prutser

Dennisweb schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 18:18:

SNS heeft tegenwoordig ook betaalverzoeken. Dit kost alleen wel 15 cent per betaling. Mollie kun je instellen. Iedere werkdag tot 1x per maand en daartussen.

Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com

• Dennisweb
Detmer schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 18:28:
[...]

SNS heeft tegenwoordig ook betaalverzoeken. Dit kost alleen wel 15 cent per betaling. Mollie kun je instellen. Iedere werkdag tot 1x per maand en daartussen.
Klopt, ik vind het alleen fijn om niet op mijn geld te wachten als een opdrachtgever in het weekend betaalt ;) Dat SNS nu ook betaalverzoeken heeft wist ik niet, maar ik zit dan ook al een tijdje bij ING.

• AMD and INTEL
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 31-01 20:38
Bedankt iedereen, nu zag ik dat veel banken een check doen voor acceptatie. Hoe lang duurt dat meestal in de praktijk?

• 3DDude
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10:46

3DDude

I void warranty's

bombadil schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 18:28:
waarom zou je jezelf aanmelden als zzper bij de bank? Bij een eenmanszaak kan je toch gewoon een particuliere bankrekening gebruiken?(of combineren met de eigen rekening of een nieuwe particuliere rekening).

Omdat je die prive rekening niet kan koppelen aan boekhoudpakket :)
Heb ook zakelijk ING.

Bla Bla

• Lisper
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 02-02 16:24
bombadil schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 18:28:

Omdat het heel handig is om zakelijke en prive uitgaven gescheiden te houden.
Boekhoudpaketten kun je koppelen aan een zakelijke rekening, wat veel tijd scheelt.

Ik heb Knab, bevalt prima. 6 per maand is ook niet duur IMO.
N26 heb ik ook geprobeerd, maar daar krijg je een Duits IBAN-nummer bij ik kwam al een
paar online formulieren die daar niet mee overweg konden.

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

Sport_Life

Solvitur ambulando

Toevallig heb ik recent bij de Rabobank een zzp rekening aangevraagd, die is eerste 6 mnd gratis, daarna 39ct per transactie. Omzetten naar zakelijke rekening kost 10e per maand (zeg ik uit mn hoofd).
Wellicht interessant.

PV: 9360 WP oost/west | Warmtepomp: Panasonic Aquarea 9KW (in bestelling) | Doel: Gasloos in 2023

• Jampot007
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 02:19
Ik heb voor Knab gekozen gezien het grote aantal kosteloze transacties dat je mag maken per maand gecombineerd met het maandbedrag van 'maar' 6 euro 1 vd goedkoopste opties.

3D Print Service +

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 02-02 20:22

Barrycade

]3/\/?/?`/(/\|)[-

AMD and INTEL schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 20:14:
Bedankt iedereen, nu zag ik dat veel banken een check doen voor acceptatie. Hoe lang duurt dat meestal in de praktijk?
Mijn vrouw is verleden jaar zzp'er geworden en zit bij Knab, acceptatie duurde paar uur.
Maar zal afhankelijk zijn van je werkzaamheden. Lees je vooraf in in de acceptatie voorwaarden.

• Flatlinernl
  • Laatst online: 08:51
Lisper schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 20:33:
[...]

Boekhoudpaketten kun je koppelen aan een zakelijke rekening, wat veel tijd scheelt.
Bij veel banken kun je gewoon gratis een 2e rekening binnen je pakket openen en zo prive en zakelijk scheiden. (Bijvoorbeeld bij KNAB) Niet helemaal volgens de voorwaarden wellicht maar voor veel zzp'ers voldoende.

Boekhoudpakketten koppelen is niet altijd nodig, kijk eerst of je dat wil voordat je daar je keuze van af laat hangen. Een paar boekingen per maand voer je zo handmatig in of met een import afhankelijk van je boekhoudpakket. Heb je er tientallen tot honderden dan kan dit weer wel een meerwaarde zijn uiteraard.

• ID-College
  • Laatst online: 11:51
Sorry hoor maar een bankrekening is een paar euro per maand.. die "besparingen" die hier geroepen worden kosten je een uur extra werk per week waardoor het alleen maar geld kost ipv oplevert. Ga niet lopen klooien om een paar centen en zorg dat je de boel goed regelt, voordat je administratie een puinhoop is.. zit zelf bij Knab btw..

[Voor 3% gewijzigd door ID-College op 13-01-2022 22:48]

• Lisper
Flatlinernl schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 22:20:
[...]

Bij veel banken kun je gewoon gratis een 2e rekening binnen je pakket openen en zo prive en zakelijk scheiden. (Bijvoorbeeld bij KNAB) Niet helemaal volgens de voorwaarden wellicht maar voor veel zzp'ers voldoende.

Boekhoudpakketten koppelen is niet altijd nodig, kijk eerst of je dat wil voordat je daar je keuze van af laat hangen. Een paar boekingen per maand voer je zo handmatig in of met een import afhankelijk van je boekhoudpakket. Heb je er tientallen tot honderden dan kan dit weer wel een meerwaarde zijn uiteraard.
Als die boekhoudkoppeling me 45 minuten werk bespaart per jaar heb ik het er al uit, en het is ook minder foutgevoelig. Ik vind het zelf niet de moeite om daarop te gaan besparen.

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11:55

basvn

Breezand - NHN

Flatlinernl schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 22:20:
[...]

Exporteren van de boekingen en bankafschriften is ook wel handig (als je geen koppeling maakt)
en daar is Knab wel goed in, bij SNS/regiobank ect, is dat helemaal ruk om uit het systeem te krijgen (werk op boekhoudkantoor)

Als boekhouder, gaat mijn voorkeur uit naar rabo/ing/knab en evt abn

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

• groenblauw
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06-12-2022
Zit ook bij Knab, betaalverzoeken zijn gratis, meerdere bankrekeningen, werkt prima. En ook niet onbelangrijk, valt onder het depositogarantiestelsel, de meeste fintechs volgens mij niet

• KelvinX
  • Registratie: December 2019
  • Niet online
groenblauw schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 08:47:
Zit ook bij Knab, betaalverzoeken zijn gratis, meerdere bankrekeningen, werkt prima. En ook niet onbelangrijk, valt onder het depositogarantiestelsel, de meeste fintechs volgens mij niet
Als ze een Nederlandse bankvergunning hebben, dan zitten ze in het depositogarantiestelsel. Als je bankiert bij een buitenlandse bank, val je onder het depositogarantiestelsel van dat land, en die kan afwijken.

Bij twijfel, je bank is verplicht je dit te vermelden, tenzij je bankiert in Zimbabwe ofzo.

[Voor 21% gewijzigd door KelvinX op 14-01-2022 08:52]

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09-2022
Lisper schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 20:33:
[...]

Handig? Dat moet je gewoon echt niet gaan mengen
Ik heb Knab, bevalt prima. 6 per maand is ook niet duur IMO.
N26 heb ik ook geprobeerd, maar daar krijg je een Duits IBAN-nummer bij ik kwam al een
paar online formulieren die daar niet mee overweg konden.
Hier ook knab, werkt prima met Moneybird.

Verder; ik zou mijn keus niet basseren op een paar euro per maand. Als jij je kwartaalaangifte 10x makkelijker kan doen omdat je bank wél handige data aanlevert, dan is die 10 euro per kwartaal extra de moeite wel waard

• groenblauw
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06-12-2022
KelvinX schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 08:51:
[...]

Als ze een Nederlandse bankvergunning hebben, dan zitten ze in het depositogarantiestelsel. Als je bankiert bij een buitenlandse bank, val je onder het depositogarantiestelsel van dat land, en die kan afwijken.

Bij twijfel, je bank is verplicht je dit te vermelden, tenzij je bankiert in Zimbabwe ofzo.
Klopt idd, maar een Revolut ( die TS ook noem ) valt hier niet onder. Dus persoonlijk vind ik het best belangrijk om rekening mee te houden

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Ik zit al mijn hele leven privé bij ING en heb mijn zakelijke rekening daar ook.
12 euro per maand en werkt voor mij perfect.

• KelvinX
  • Registratie: December 2019
  • Niet online
groenblauw schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 08:57:
[...]

Klopt idd, maar een Revolut ( die TS ook noem ) valt hier niet onder. Dus persoonlijk vind ik het best belangrijk om rekening mee te houden
Ze vallen onder het depositogarantiestelsel van Litouwen. Althans, volgens deze blog

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001

Qwerty-273

Meukposter

@groenblauw @KelvinX Het probleem met Revolut is dat ze wereldwijd (ok wellicht niet overal maar wel op tal van plekken) rekeningen aanbieden. En de uiteindelijke entiteit waar je onder komt te hangen verschilt op basis van uit welk land je komt. Binnen de EU zou je als het goed is onder de entiteit van Revolut Bank uit Litouwen moeten vallen - die heeft een bankvergunning en daarmee vallen ze ook onder het depositogarantiestelsel van Litouwen (die weer onder de EU regelgeving valt). Maar dat is dus wel het beste om te verifiëren voor/tijdens het openen van een rekening.

Dus als je een Engelstalige blog leest over Revolut en welke bescherming ze bieden, dan is dat vaak gebaseerd op de entiteiten van buiten de EU (zoals het VK). Dat kan dus verschillen.

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | Met 2 armen heb je meer armen dan de gemiddelde mens.

• DeMolT.
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 31-01 15:47
Hoewel ik prive Bunq heb, heb ik zakelijk toch gekozen voor Knab. Bunq is iets te onhandig met abo's die constant veranderen.
Voordeel van Knab is dat ze tegenwoordig een goede PSD2 koppeling hebben met MoneyMonk en ze werken ook goed met Flow Your Money.
Dat laatste gebruik ik om automatisch BTW en IB te splitsen van de betaalde facturen, tevens splitst dit vervolgens prive ook alles naar de juiste potjes.

• Flatlinernl
  • Laatst online: 08:51
Lisper schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 08:38:
[...]

Als die boekhoudkoppeling me 45 minuten werk bespaart per jaar heb ik het er al uit, en het is ook minder foutgevoelig. Ik vind het zelf niet de moeite om daarop te gaan besparen.
Zoals ik dus al zei, beklijk voor jezelf of het waarde heeft. Toen ik begon als zzp'er stuurde ik 1-3 facturen per maand en had ik 1 of 2 uitgaven per maand. Facturen sturen gebeurde in de boekhoudsoftware en de betalingen registreren deed ik dan ook gelijk. Kostte 5-10 min per maand en dat had een boekhoudkoppeling niet eenvoudiger gemaakt.

Je hoort mij niet zeggen dat er geen situaties zijn waarin het wel handig is, maar stellen dat het in iedere situatie de beste opslossing is, is onzin.

• Greyfox
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-02 16:26

Greyfox

MSX rulez

Dennisweb schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 18:18:
Niet bunq in ieder geval. Als zzp'er zit je niet te wachten op prijzen die ieder half jaar of zelfs korter wisselen. Bovendien zijn ze niet heel eenvoudig met het onboarden van zzp'ers. Het proces kan soms lang op zich laten wachten, als ik Twitter lees.
Sorry hoor, maar als je afgaat op Twitter.......als je geen ervaring hebt ben je af qua antwoord.

Ik heb goede ervaringen met bunq qua onboarding, veel sneller dan andere banken.
Enige nadeel wat ik ondervond is dat ze geen overgang van EZ naar BV ondersteunen, dan moet je een nieuwe rekening aanmaken en alles overzetten.
Als dat in het verschiet ligt, zou ik wat anders kiezen.

MSX 2 rulez more

• Lisper
Flatlinernl schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 12:29:
[...]

Zoals ik dus al zei, beklijk voor jezelf of het waarde heeft. Toen ik begon als zzp'er stuurde ik 1-3 facturen per maand en had ik 1 of 2 uitgaven per maand. Facturen sturen gebeurde in de boekhoudsoftware en de betalingen registreren deed ik dan ook gelijk. Kostte 5-10 min per maand en dat had een boekhoudkoppeling niet eenvoudiger gemaakt.

Je hoort mij niet zeggen dat er geen situaties zijn waarin het wel handig is, maar stellen dat het in iedere situatie de beste opslossing is, is onzin.
Ik zei ook helemaal niet dat het voor iedere situatie de beste oplossing is, ik gaf mijn overweging.

• Backpacker
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Greyfox schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 13:34:
[...]

Sorry hoor, maar als je afgaat op Twitter.......als je geen ervaring hebt ben je af qua antwoord.

Ik heb goede ervaringen met bunq qua onboarding, veel sneller dan andere banken.
Enige nadeel wat ik ondervond is dat ze geen overgang van EZ naar BV ondersteunen, dan moet je een nieuwe rekening aanmaken en alles overzetten.
Kan dat überhaupt wel bij een andere bank? Als je een eenmanszaak omzet naar een BV krijg je sowieso een andere KVK-inschrijving.

Duurzaamheidmaatregelen aan het treffen? Lees https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2114724 even ivm het energielabel

• Greyfox

Greyfox

MSX rulez

Backpacker schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 13:59:
[...]

Kan dat überhaupt wel bij een andere bank? Als je een eenmanszaak omzet naar een BV krijg je sowieso een andere KVK-inschrijving.
Zeker wel, bij KNAB bijvoorbeeld, maar ook bij de ING.

https://www.ing.nl/zakeli...ing-overdragen/index.html

MSX 2 rulez more

• Dennisweb
Greyfox schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 13:34:
[...]

Oké, dan ben ik af en zeg ik niks meer. Ik heb alleen maar een blokkade op mijn rekening gehad omdat ik kritisch was. Maar als je als zzp'er niet bij je geld wilt, mij best, natuurlijk. :>

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online
Ik gebruik zelf Knab. Nooit iets meegemaakt dat echt fout ging, en de prijzen zijn prima.

Ik zou banken als Revolut en Holvi weigeren. Zelfs bij Knab had ik op het begin wel eens dat ik niet met iDEAL kon betalen omdat Knab er niet tussen stond, en volledig gebruik kunnen maken van je bank is toch wel een must wat mij betreft. Knab kan ook zoals al gezegd via PSD2 direct naar je boekhoudpakket, en dat is gewoon heel fijn.

• Dennisweb
Oon schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 16:37:
Ik gebruik zelf Knab. Nooit iets meegemaakt dat echt fout ging, en de prijzen zijn prima.

Ik zou banken als Revolut en Holvi weigeren. Zelfs bij Knab had ik op het begin wel eens dat ik niet met iDEAL kon betalen omdat Knab er niet tussen stond, en volledig gebruik kunnen maken van je bank is toch wel een must wat mij betreft. Knab kan ook zoals al gezegd via PSD2 direct naar je boekhoudpakket, en dat is gewoon heel fijn.
Revolut staat er bijvoorbeeld niet bij als je bij PostNL online wilt frankeren. Ik weet niet of de TS pakketjes gaat verzenden, maar dat is natuurlijk niet handig.

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Zelf had ik eerst een gratis N26 rekening, maar meteen gedoe omdat zij geen bedrijfsnaam gebruiken bij de tenaamstelling en geen ideal hebben (niet handig met telefoon abonnement aanvragen). Tevens is het een duitse IBAN en om een of andere reden lukte het een opdrachtgever niet om daar geld naar over te maken. Met een KNAB rekening waren beide problemen meteen opgelost. Wat mij betreft het geld waard. Rekening was na een dag al actief, ze zijn zeer snel. :)

• ID-College
Satch schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 16:46:
Zelf had ik eerst een gratis N26 rekening, maar meteen gedoe omdat zij geen bedrijfsnaam gebruiken bij de tenaamstelling en geen ideal hebben (niet handig met telefoon abonnement aanvragen). Tevens is het een duitse IBAN en om een of andere reden lukte het een opdrachtgever niet om daar geld naar over te maken. Met een KNAB rekening waren beide problemen meteen opgelost. Wat mij betreft het geld waard. Rekening was na een dag al actief, ze zijn zeer snel. :)
Nu alleen hun site nog :+

• Greyfox

Greyfox

MSX rulez

Dennisweb schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 16:32:
[...]

Oké, dan ben ik af en zeg ik niks meer. Ik heb alleen maar een blokkade op mijn rekening gehad omdat ik kritisch was. Maar als je als zzp'er niet bij je geld wilt, mij best, natuurlijk. :>
Je zegt dat je dingen van Twitter gelezen hebt en zelf bij ING zit, hoe moet ik dan weten dat je bunq ook geprobeerd hebt :?

Wel interessant, hoezo had je een blokkade op je rekening?
Wat heb je daarvoor moeten doen of laten?

MSX 2 rulez more

• Dennisweb
Greyfox schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 16:52:
[...]

Je zegt dat je dingen van Twitter gelezen hebt en zelf bij ING zit, hoe moet ik dan weten dat je bunq ook geprobeerd hebt :?

Wel interessant, hoezo had je een blokkade op je rekening?
Wat heb je daarvoor moeten doen of laten?
Contact zoeken op Twitter en dan je Premium lidmaatschap opzeggen. Dan vinden ze dat je bunq 'niet gebruikt zoals het bedoeld is' en komt er verder geen uitleg. Daarna blokkeren ze je op Twitter en dan is het klaar. Met zo'n bank moet je als zzp'er toch geen zaken willen doen?

Mijn bunq account was trouwens geblokkeerd omdat ik privé een zakje chips bij de Coop had gekocht en daar wat van heb gezegd, want dat is natuurlijk geen reden voor blokkades.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee