Ok, hier is dan dezelfde case als die van killerb. Ik ben zo vrij geweest om zelf wat fannetjes erin te zetten, zoals hdd-fans 2 maal en achterin ook 2 fans van ieder 8 mm. De derde moet er nog ergens in komen. Maar dat moet ik nog even beslissen waar. Vind het zelf zeer relaxte kast met zeer veel ruimte!!!

De case van binnen. Draai je monitor maar een kwartslag

De case van voren, mooie hdd-fans

De case weer van voren, de 2 gaatjes die je ziet zijn twee USB-aansluitingen die ik er zelf even in geknutseld heb. Vond dit wat mooier dan aan de achterkant

Tja mijn opstelling van de computer.

Mijn voeding bekeken, het is nog een beetje harrewar van kabels, maar als je goed kijkt kun je mijn 2 fans zien zitten

De HDD-fans in closeup

Leuke casebadges

LCD-schermpje met kloksnelheid die in te stellen is met de resetknop
Ik houd gewoon de restknop een paar seconden vast en dan zie je vanzelf de teller omhoog gaan en dan stop je bij het gewenste aantal (ik dus net iets te laat)
Helaas is het allemaal snel gedaan met een webcam, maar binnenkort zullen er goede foto's gemaakt worden met hopelijk een digitale camera

De case van binnen. Draai je monitor maar een kwartslag

De case van voren, mooie hdd-fans

De case weer van voren, de 2 gaatjes die je ziet zijn twee USB-aansluitingen die ik er zelf even in geknutseld heb. Vond dit wat mooier dan aan de achterkant

Tja mijn opstelling van de computer.

Mijn voeding bekeken, het is nog een beetje harrewar van kabels, maar als je goed kijkt kun je mijn 2 fans zien zitten

De HDD-fans in closeup

Leuke casebadges

LCD-schermpje met kloksnelheid die in te stellen is met de resetknop
Helaas is het allemaal snel gedaan met een webcam, maar binnenkort zullen er goede foto's gemaakt worden met hopelijk een digitale camera