Toon posts:

Mijn case, dezelfde als killerb... (veel pics)

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ok, hier is dan dezelfde case als die van killerb. Ik ben zo vrij geweest om zelf wat fannetjes erin te zetten, zoals hdd-fans 2 maal en achterin ook 2 fans van ieder 8 mm. De derde moet er nog ergens in komen. Maar dat moet ik nog even beslissen waar. Vind het zelf zeer relaxte kast met zeer veel ruimte!!! 8-) 8-) 8-) 8-)
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/n.t.i.prevoo/Image001.jpg
De case van binnen. Draai je monitor maar een kwartslag >:)
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/n.t.i.prevoo/Image002.jpg
De case van voren, mooie hdd-fans
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/n.t.i.prevoo/Image004.jpg
De case weer van voren, de 2 gaatjes die je ziet zijn twee USB-aansluitingen die ik er zelf even in geknutseld heb. Vond dit wat mooier dan aan de achterkant
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/n.t.i.prevoo/Image005.jpg
Tja mijn opstelling van de computer.
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/n.t.i.prevoo/Image006.jpg
Mijn voeding bekeken, het is nog een beetje harrewar van kabels, maar als je goed kijkt kun je mijn 2 fans zien zitten
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/n.t.i.prevoo/Image008.jpg
De HDD-fans in closeup
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/n.t.i.prevoo/Image009.jpg
Leuke casebadges >:)
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/n.t.i.prevoo/Image010.jpg
LCD-schermpje met kloksnelheid die in te stellen is met de resetknop >:) Ik houd gewoon de restknop een paar seconden vast en dan zie je vanzelf de teller omhoog gaan en dan stop je bij het gewenste aantal (ik dus net iets te laat)

Helaas is het allemaal snel gedaan met een webcam, maar binnenkort zullen er goede foto's gemaakt worden met hopelijk een digitale camera >:)

• Rappie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-08 21:15
cool :)

hoe werkt dat precies met dat schermpje ??

heeeeej die case komt hier uit de buurt >:) JMW heb ik ook nog 1 pc van staan

Verwijderd

Topicstarter
Halen dan...

Is wel geen goedkope case btw...

Kostte iets van fl 399 toen.

Verwijderd

Idd een leuke KAST! :P

Maar dat deurtje voor die hdd fans heeft niet zoveel zin toch? |:(

Verwijderd

Topicstarter
Niet als hij aanstaat, maar wel als hij uitstaat!!! Ziet er iets mooier uit!!!

Verwijderd

aha, extra foto's

even een vraagje. Heb jij ook 6 HDD ledjes erin zitten? device 1 t/m 6. heb ik namelijk wel, en ook wieltjes eronder en een sleep knop.
en waar is dat knopje naast je diskdrive eigenlijk voor? die witte....

Verwijderd

Topicstarter
Dat knopje naast mijn diskdrive is bovenaan de resetknop, de grote is de powerknop.

Er zaten bij mij ook wieltjes bij en ik heb ook 6 ledjes erin zitten voor device 1 tm 6. Alleen heb ik geen sleepknop. Ik heb mijn kast dan ook al bijna 3 jaar.

Verwijderd

hmm, misschien wel een goed idee om er een knopje bij te plaatsen aangezien die reset knop ook voor MHZ instellen is. Er zijn bij conrad nu 2 versies, met sleep knop en zonder, zit paar tientjes prijsverschil in :? veel voor 1 knopje...
En die kast van mij is volgens mij een jaartje oud ofzo...

Heeft als novell server gedraait (met andere inhoud natuurlijk)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb die plaat er altijd op zitten. Ik heb alleen nog boven mijn schijven een 80 mm fan zitten die JMW er ooit in heeft gebouwd. Is wel makkelijk. Hij blaast dus van bovenaf lucht op mijn 60 Gb schijf. Mijn schijf hangt ook in een speciale constructie. Ik maak hier ook nog wel een keer foto's van. Ik wil alleen deze constructie onderin de kast bouwen waar die omhoog staande randjes staan. Hier zou je eventueel nog een rack kunnen maken. En dat wil ik doen voor mijn hdd's. Dan staan die midden in mijn airflow. Misschien dat ik dan nog die 120 mm fan een soort van schutting voor ga maken, zodat deze direct op mijn mobo blaast ofzo.

• magneet
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-08 12:04

magneet

Magnetic enhanced

offtopic:
haal ff dat stikkertje van jmw eraf das een kutzaak, sorry!!

meer mods meer mods

geen flame, kan alleen die naam niet uitstaan

You have the right to remain silent
everything you say will be misquoted
and used against you in a court of law

Verwijderd

Topicstarter
Hoezo dat dan Magneet???

Heb je daar slechte ervaringen mee??

Ik heb alleen mijn toenmalige configuratie daar gekocht en ben best tevreden over de service van hun toen.

• magneet
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-08 12:04

magneet

Magnetic enhanced

heb je al een keer echte problemen gehad dan, ik heb er gewerkt en soms gaat het goed maar nog veel vaker gaat het mis en heb je een hoop gezeik en ze zijn ook nog eens teringduur ook. Als jij er goede ervaringen mee hebt heb ik daar helemaal geen problemen mee maar ik ga er nooit meer naar toe ( ook omdat ik te ver weg woon ) . Dit is mijn mening, flame me erover zoveel als je wilt maar ik blijf erbij

Magneet

You have the right to remain silent
everything you say will be misquoted
and used against you in a court of law

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 22 augustus 2001 17:39 schreef Magneet het volgende:
heb je al een keer echte problemen gehad dan, ik heb er gewerkt en soms gaat het goed maar nog veel vaker gaat het mis en heb je een hoop gezeik en ze zijn ook nog eens teringduur ook. Als jij er goede ervaringen mee hebt heb ik daar helemaal geen problemen mee maar ik ga er nooit meer naar toe ( ook omdat ik te ver weg woon ) . Dit is mijn mening, flame me erover zoveel als je wilt maar ik blijf erbij

Magneet
Ik zal je zeker niet flamen, zo ben ik niet. Ik was alleen benieuwd hoe jij tot die uitspraak kwam. Maar nu begrijp ik het 8-). Inderdaad ze waren wel een beetje duur (memo is dan toch beter).

• -=MOL=-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-11-2019

-=MOL=-

R.I.P. TEC 172W 23-10-2002 :(

Ff een vraagje over die display, kan hij ook meer dan 999 Mhz aangeven?

[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]

• Sinlath
  • Laatst online: 03-06 18:40
Op woensdag 22 augustus 2001 23:22 schreef TD-DMZ het volgende:
Ff een vraagje over die display, kan hij ook meer dan 999 Mhz aangeven?
nope is maar 3 digits als ik goed kijk, das dus jammer

Sinlath | Opinions may contain latency

• -whodini-
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-08 02:10
Op woensdag 22 augustus 2001 17:00 schreef Rogge het volgende:
Idd een leuke KAST! :P

Maar dat deurtje voor die hdd fans heeft niet zoveel zin toch? |:(
Ik heb die kast ook en als je de deur dicht doet, dan heb je toch iets minder herrie. 8-)

iRacing Profiel

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

als je niets te doen hebt ga je gewoon dat scherpje proberen op 933 te krijgen >:) ;)

iStockphoto

Verwijderd

Op donderdag 23 augustus 2001 00:07 schreef cheshire87 het volgende:
als je niets te doen hebt ga je gewoon dat scherpje proberen op 933 te krijgen >:) ;)
ik heb zelf ook zo'n displaytje. als je slim bent pak je een jumpertje en doe je met kleine tikjes(ff sluiting maken) dan kun je hem per 1 verzetten...is dus erg simpel...daar heb je geen middag voor nodig :)

Verwijderd

Op woensdag 22 augustus 2001 17:22 schreef killerb het volgende:
Er zijn bij conrad nu 2 versies, met sleep knop en zonder, zit paar tientjes prijsverschil in :? veel voor 1 knopje...
Nou niet alleen een sleep knopje maar ook een ATX voeding ipv een AT... ;)

edit:

lees dit net in de handleiding van het kastje :
"Om redenen van veiligheid en toelating (CE) is het eigenmachtig :? ombouwen en/of veranderen van het product niet toegestaan."

dus niet modden he >:)

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal me gedragen >:). Maar ik heb ook gewoon ATX-voeding standaard erin zitten.

Verwijderd

deurtje er gewoon afslopen..... = toch nie praktisch en vin ik zelf ook nie zo heel mooi.. mening

Verwijderd

En welke case is dat dan wel?

• krietjur
  • Laatst online: 17:05

krietjur

Where am I?

'k heb dezelfde kast, 'k heb de ATX versie met sleep-knop en met ventilatieopeningen in 't deurtje.. dat heeft ook niet elke versie geloof ik :)
'k heb een maandje zonder internet gezeten (verhuizing) en tsja.. dan pak je gereedschap en ga je gaten in je case zagen enzo.. :)
Afbeeldingslocatie: http://www.krietjur.co.uk/mod/1.jpg
Aan de zijkant van de kast ter hoogte van de processor een Papst 120mm intake, voor in 't deurtje ook een Papst 120mm, maar deze is outtake. Niet echt praktisch om daar een fan te zetten, maar onderin was niet handig vanwege de ventilatieopeningen die er al inzitten en ik vond 't zo mooier. Voor de casemod zat er op elk van de twee hd's een eigen cooler (zo'n geval met drie kleine koelertjes), nu zijn de twee Papst fan's de enige die er nog in zitten (oke, en in de voeding zit nog een fan..) Vlak achter de outtake fan zit een lampje die 's avonds voor een leuk effect zorgt ;) Foto's daarvan maken wilde nog niet echt lukken helaas.. :( Onder de outtake fan zit verder nog een draaiknopje waarmee ik het toerental van de beide (230V) fan's kan regelen.

Afbeeldingslocatie: http://www.krietjur.co.uk/mod/2.jpg
En inderdaad, een deurtje in je kast in niet zo praktisch, en al helemaal niet als je er ook nog es fan's in gaat bouwen.. daarom deze oplossing, het deurtje van m'n case zit nu altijd dicht, de dvd-speler en cd-brander zitten nu vlak boven m'n bureau.. alles binnen handbereik, ideaal!

Verwijderd

Op woensdag 22 augustus 2001 16:27 schreef nicoprevoo het volgende:
Ok, hier is dan dezelfde case als die van killerb. Ik ben zo vrij geweest om zelf wat fannetjes erin te zetten, zoals hdd-fans 2 maal en achterin ook 2 fans van ieder 8 mm. De derde moet er nog ergens in komen. Maar dat moet ik nog even beslissen waar. Vind het zelf zeer relaxte kast met zeer veel ruimte!!! 8-) 8-) 8-) 8-)
[afbeelding]
De case van binnen. Draai je monitor maar een kwartslag >:)
[afbeelding]
De case van voren, mooie hdd-fans
[afbeelding]
De case weer van voren, de 2 gaatjes die je ziet zijn twee USB-aansluitingen die ik er zelf even in geknutseld heb. Vond dit wat mooier dan aan de achterkant
[afbeelding]
Tja mijn opstelling van de computer.
[afbeelding]
Mijn voeding bekeken, het is nog een beetje harrewar van kabels, maar als je goed kijkt kun je mijn 2 fans zien zitten
[afbeelding]
De HDD-fans in closeup
[afbeelding]
Leuke casebadges >:)
[afbeelding]
LCD-schermpje met kloksnelheid die in te stellen is met de resetknop >:) Ik houd gewoon de restknop een paar seconden vast en dan zie je vanzelf de teller omhoog gaan en dan stop je bij het gewenste aantal (ik dus net iets te laat)

Helaas is het allemaal snel gedaan met een webcam, maar binnenkort zullen er goede foto's gemaakt worden met hopelijk een digitale camera >:)
yo man das helemaal geen lcd das een led display das iets heel anders en wat is er zo byzonder aan die kast hij is niet eens gemod

Verwijderd

Op donderdag 23 augustus 2001 16:35 schreef krietjur het volgende:
'k heb dezelfde kast, 'k heb de ATX versie met sleep-knop en met ventilatieopeningen in 't deurtje.. dat heeft ook niet elke versie geloof ik :)
'k heb een maandje zonder internet gezeten (verhuizing) en tsja.. dan pak je gereedschap en ga je gaten in je case zagen enzo.. :)
[afbeelding]
Aan de zijkant van de kast ter hoogte van de processor een Papst 120mm intake, voor in 't deurtje ook een Papst 120mm, maar deze is outtake. Niet echt praktisch om daar een fan te zetten, maar onderin was niet handig vanwege de ventilatieopeningen die er al inzitten en ik vond 't zo mooier. Voor de casemod zat er op elk van de twee hd's een eigen cooler (zo'n geval met drie kleine koelertjes), nu zijn de twee Papst fan's de enige die er nog in zitten (oke, en in de voeding zit nog een fan..) Vlak achter de outtake fan zit een lampje die 's avonds voor een leuk effect zorgt ;) Foto's daarvan maken wilde nog niet echt lukken helaas.. :( Onder de outtake fan zit verder nog een draaiknopje waarmee ik het toerental van de beide (230V) fan's kan regelen.

[afbeelding]
En inderdaad, een deurtje in je kast in niet zo praktisch, en al helemaal niet als je er ook nog es fan's in gaat bouwen.. daarom deze oplossing, het deurtje van m'n case zit nu altijd dicht, de dvd-speler en cd-brander zitten nu vlak boven m'n bureau.. alles binnen handbereik, ideaal!
woohoo, die ingebouwde drives rocken!!
maar lijkt me niet echt handig... hoewel, veel verplaatsen moet je die dingen toch niet...
Hoe heb je die aangesloten, kan me nl. niet direct een ATA-kabel van +2m voorstellen, of zitten ze dichter bij je PC dan het lijkt?

Verwijderd

Op donderdag 23 augustus 2001 16:37 schreef Tijn_3d het volgende:

[..]

yo man das helemaal geen lcd das een led display das iets heel anders en wat is er zo byzonder aan die kast hij is niet eens gemod
moet een cae dan gemod zijn om mooi te zijn?
/me is zelf casemodder en vindt dit caseje standaard al 4000 keer knapper dan eender welke Lian-Li, hoe zwaar gemod ook.

• krietjur
  • Laatst online: 17:05

krietjur

Where am I?

Even een overzichtsfoto van de hele hoek.. ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.krietjur.co.uk/mod/3.jpg

De voedingskabels zijn gewoon verlengd, en de IDE kabel komt van Norrod, is 1,20m lang.
Ik vind 't vooral handig om alles binnen handbereik te hebben..(daarom dus ook de telefoon in de carkit onder handbereik.. handsfree bellen terwijl ik aan 't werk ben! :)) misschien dat 't lezen van een cdtje nu iets langzamer gaat, maar problemen heb ik er in elk geval nog niet mee gehad..

• KillerB
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-07 20:18

KillerB

______

Op donderdag 23 augustus 2001 16:40 schreef krietjur het volgende:
Even een overzichtsfoto van de hele hoek.. ;)

[afbeelding]

De voedingskabels zijn gewoon verlengd, en de IDE kabel komt van Norrod, is 1,20m lang.
Ik vind 't vooral handig om alles binnen handbereik te hebben..(daarom dus ook de telefoon in de carkit onder handbereik.. handsfree bellen terwijl ik aan 't werk ben! :)) misschien dat 't lezen van een cdtje nu iets langzamer gaat, maar problemen heb ik er in elk geval nog niet mee gehad..
Dat is wel een hele mooie oplossing zeg. Ik zit hier met 2 computers op het bureau, en vooral die monitoren staan nogal in de weg. Zo is het wel mooi :)

• Hein
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-11-2025
Op donderdag 23 augustus 2001 13:31 schreef HlpDsK het volgende:
En welke case is dat dan wel?
De EYE-920 geloof ik.
Heb zelf de 910.

Meer info en andere EYE kasten: http://www.imashape.com/fileser2.htm
Pagina: 1