Toon posts:

GameMania is gehacked

Pagina: 1
Acties:
  • 685 views

• atomix9
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21-03 16:24
Voor de info: kreeg net een mail binnen dat GameMania is gehacked.

info op pagina: https://www.gamemania.nl/info/datalek

Jammer dat bij de info ook huisadres gegevens en geboortedata stonden. Dat laatste melden ze dus maar weer even niet. Zeer slecht. :/

Ben er niet blij mee, wanneer krijgen consumenten eens een vergoeding indien weer een bedrijf zijn of haar beveiliging niet in orde heeft. Baal van deze hack! :(

Anoniem: 1674354

Ah shit. Net even ingelogd en inderdaad een volledig profiel daar: naam, e-mail, telefoonnummer, geb. datum en volledig huisadres. Erg kwalijk.

[Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 1674354 op 13-01-2022 15:09]

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:29

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Apart dat dus bestelhistory niet bijzonder lang wordt opgeslagen, maar je hele profiel dus wel gewoon blijft bestaan. Ooit bestelling in 2016 gedaan, bestelling nergens meer te vinden, maar mijn contactgegevens dus wel volledig :/

Ach ja, niet de eerste keer dat die info op straat komt, zeker de laatste keer niet.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-02 15:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Interessant; 1 van mijn mail-adressen heeft ergens in de diepe krochten nog wel een paar mailtjes van Gamemania maar als ik op de site klik om in te loggen, bestaat mijn mail-adres niet bij ze?

Kan ook zijn dat ik commercieel niet interessant ben maar dan is de vraag hoe lang / wat weg is.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• MachIV
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-03 09:23
MAX3400 schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 15:31:
Interessant; 1 van mijn mail-adressen heeft ergens in de diepe krochten nog wel een paar mailtjes van Gamemania maar als ik op de site klik om in te loggen, bestaat mijn mail-adres niet bij ze?

Kan ook zijn dat ik commercieel niet interessant ben maar dan is de vraag hoe lang / wat weg is.
Dat is zeker interessant. Hoe lang geleden was het laatste contact? Misschien dat ze oude gegevens, die ze toch niet nodig hebben, verwijderen.

Doe eens gek, lees de bijbehorende handleiding eens.

• Tim01
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16:51
Hoor ik een mail van GM ontvangen te hebben als mijn gegevens in de hack zaten?

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 14:57
Ik heb geen bestellingen geplaatst via internet bij GM, maar wel een klantenkaart voor in de winkel. Enig idee of zulke dergelijke gegevens in hetzelfde systeem zouden staan? Ben bang dat het antwoord daarop ja is.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-02 15:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

MachIV schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 15:35:
[...]

Dat is zeker interessant. Hoe lang geleden was het laatste contact? Misschien dat ze oude gegevens, die ze toch niet nodig hebben, verwijderen.
Ik denk dat ik in 2012 iets besteld heb gehad. En uit mijn hoofd in 2019 heb ik nog gemaild over een bepaalde vraag / pre-order alhoewel die pre-order nooit is vastgelegd als zijnde overeenkomst.

Pfff, en dan realiseer je dat je oud bent ;)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Opa Max. (handshake) ;)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Anoniem: 1674354

Zojuist gebeld door een Brits nummer. Overduidelijk een Indiase trading company scam. Kan toeval zijn, maar het is lang geleden dat ik last heb gehad van telefoonspam.

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:58

Geronimous

Moderator Spielerij

99942

nieuws: Game Mania meldt datalek na ransomware-aanval - update
Gezien dit meer een nieuwsitem is dan een discussietopic sluit ik dit topic, je kunt reageren op de frontpage.

(1-2-2022) in memoriam: Mike aka poor Leno

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee