Automatische muis beweging en kliks

Pagina: 1
Acties:
  • 664 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spammer817
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 25-04-2023
Mijn vraag
Ik ben op zoek naar een stukje software waarbij ik de muis een bepaald patroon kan laten uitvoeren.
Ik moet veel dezelfde handelingen doen, klikken op button die elke keer op dezelfde plaats zit.
Nu ben ik soms uren bezig met het zelfde domme werk en ik denk dat de computer dat beter kan dan ik zelf.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 10 / windows 11
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
nvt

Alle reacties

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Monkeybrains
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:57

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spammer817
Ik heb hier niet zo 1-2-3 een voorbeeld waarbij ik (zonder kennis) iets kan maken of zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12:53

Umbrah

The Incredible MapMan

Monkeybrains gaf de juiste link. Tenzij je met robotica wilt bezig gaan zul je echt toch zelf iets moeten leren. Misschien dat hetgene wat je wilt met die domme knop zelfs een API heeft zodat je met wat simpele restcalls in iets van postman je meuk kan automatiseren. Maar ja, zonder dat je specifiek bent, zul je iets meer moeite moeten doen - automatisering begint vaak bij toch wat scripting :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spammer817
Klopt en leren doen we graag maar zonder een voorbeeld of iets waar ik moet gaan beginnen kan het antwoord goed zijn maar heb ik er toch niets aan helaas....

Maar bedankt, sluit het topic maar weer
Ga wel elders zoeken waar minder arrogante mensen op zitten!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robin8821
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 08-05 14:24
Op de link die gegeven werd is ook een forum beschikbaar. Mischien kan je daar je vraag stellen. Maar als je met zo'n instelling daar naar toe gaat wens ik je succes.

[ Voor 13% gewijzigd door Robin8821 op 13-01-2022 14:27 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MDxxRave
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-03 15:43

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-05 19:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

[b]spammer817 schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 13:53:
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
nvt
Ander werk zoeken of iemand inhuren (voor weinig) die jouw "domme werk" kan overnemen?

Maar, constructief: wat houdt jouw herhalende werk in? Is het letterlijk elke keer exact hetzelfde? Of moet je, bijvoorbeeld, na knopje 3 indrukken alsnog een waarde invullen die niet altijd hetzelfde is?

Ik ben IT'er en die staan erom bekend: liever lui dan moe. Maar dan moet ik / jij dus wel begrijpen wat de herhaling is. Waar geen herhaling is. Hoe je mogelijk een foute handeling voorkomt. Etc. etc. etc.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Zoals wel vaker heeft xkcd verplicht leesvoer, nu in het kader van dergelijke automatisering van taken (is er misschien soms die ene uitzondering?): https://xkcd.com/1319/

@spammer817 op de site die werd gelinkt staan een heleboel voorbeelden, tutorials, zelfs video’s met uitleg. Kopje Wiki. Ik begrijp dan ook niet waarom je stelt dat dat er niet zou zijn.

Ik wil wel op je verzoek sluiten, maar nodig je van harte uit om na lezen van de beginners-tutorials etc en een begin van je eigen script, een nieuw topic te openen waar mensen vast willen meedenken als je aangeeft waar je concreet vastloopt.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.