Vraag

• smht95
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 13-01-2022
Hoi,

Ik maak gebruik van een Acer Swift 3 SF314-56G-7613 (link naar specificaties: pricewatch: Acer Swift 3 SF314-56G-7613). Deze heeft alleen een HDMI als video-output aansluiting. De USB-C aansluiting op de laptop heeft geen DP-alt mode.

Om met twee externe monitoren te werken heb ik gebruik proberen te maken van een HP USB-C Travel Hub G2 docking station (link naar specificaties: pricewatch: HP USB-C Travel Hub G2). Helaas zonder resultaat. Dat heeft er waarschijnlijk mee te maken omdat mijn USB-C aansluiting dus geen DP-alt mode heeft.

Het zou voor de videokaart in mijn laptop: GeForce MX250 geen probleem moeten zijn om te werken op twee externe schermen. Het probleem zit hem in de uitgangen...

Mijn vraag:
Wie weet op welke manier ik twee externe monitoren aan kan sluiten op mijn Acer Swift 3 SF314-56G-7613 ?

Groetjes,
Sem

Alle reacties

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-02 15:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Je hebt 1x HDMI-uit. En ik vermoed zelfs HDMI1.4. Ik weet even niet welk scherm / schermen je hebt staan maar je bent al aardig gelimiteerd aan totale output qua pixels en kleurdiepte (en daarmee ook het aantal frames per seconde).

Geen idee of je op beide schermen hetzelfde wil want dan kan je een HDMI-splitter aanschaffen maar ik denk dat het vrij lastig wordt om 2 schermen apart aan te sturen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• smht95
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 13-01-2022
Hi MAX3400,

Bedankt voor je reactie! Ik wil twee schermen apart aansturen. HDMI-splitter is dus niet de oplossing.

Beeldkwaliteit etc. hoeft niet optimaal te zijn. Wordt puur gebruikt voor kantoorwerkzaamheden. Geen games, video-editing etc.

Groetjes,
Sem

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee