Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smht95
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 13-01-2022
Hoi,

Ik maak gebruik van een Acer Swift 3 SF314-56G-7613 (link naar specificaties: pricewatch: Acer Swift 3 SF314-56G-7613). Deze heeft alleen een HDMI als video-output aansluiting. De USB-C aansluiting op de laptop heeft geen DP-alt mode.

Om met twee externe monitoren te werken heb ik gebruik proberen te maken van een HP USB-C Travel Hub G2 docking station (link naar specificaties: pricewatch: HP USB-C Travel Hub G2). Helaas zonder resultaat. Dat heeft er waarschijnlijk mee te maken omdat mijn USB-C aansluiting dus geen DP-alt mode heeft.

Het zou voor de videokaart in mijn laptop: GeForce MX250 geen probleem moeten zijn om te werken op twee externe schermen. Het probleem zit hem in de uitgangen...

Mijn vraag:
Wie weet op welke manier ik twee externe monitoren aan kan sluiten op mijn Acer Swift 3 SF314-56G-7613 ?

Groetjes,
Sem

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-06 13:21

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Je hebt 1x HDMI-uit. En ik vermoed zelfs HDMI1.4. Ik weet even niet welk scherm / schermen je hebt staan maar je bent al aardig gelimiteerd aan totale output qua pixels en kleurdiepte (en daarmee ook het aantal frames per seconde).

Geen idee of je op beide schermen hetzelfde wil want dan kan je een HDMI-splitter aanschaffen maar ik denk dat het vrij lastig wordt om 2 schermen apart aan te sturen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smht95
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 13-01-2022
Hi MAX3400,

Bedankt voor je reactie! Ik wil twee schermen apart aansturen. HDMI-splitter is dus niet de oplossing.

Beeldkwaliteit etc. hoeft niet optimaal te zijn. Wordt puur gebruikt voor kantoorwerkzaamheden. Geen games, video-editing etc.

Groetjes,
Sem