Ahhhhhhh... HEEET...

Pagina: 1
Acties:

• Interstice
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-08 22:56
Ja ja erg leuk hoor...
Het begon vanmiddag toen Max payne plotsling vastliep. Nou okee, ik, fanatieke resetknop gebruiker dus hoppa reboot.

Goed toch geen zin meer om Max te pijnigen dus maar even icq installeren (dat was sind de laatste format c:\ poging verdwenen) Verkenner opstarten okee, ehhh.... waarom zie ik geen icoontjes bij me hd's??? Opnieuw verkenner laden dan maar... Nee helaas weer vastgelopen...

RESET., Maar we zijn er nog niet! Nog een keer proberen je weet het maar nooit met windows. Shit weer vast.
RESET., Dan via My computer..., YES hij doet het... Kut hij doet het niet meer. Weer vast.
RESET., Toch maar even de temperatuur cheken van Cpu (Amd 1333) AHA 65 graden... WAAAAAAAAT 65 graden dat hoort 45 te zijn. (((Ik had een hele tijd een open kast, nu had ik die eidelijk gemod dus deed ik hem weer dicht)))

Dus kast open en tafel ventilator erop. Temp weer terug gebracht naar 54 graden. Redelijk maar onacceptabel.

Zeker met dit warme weer 35 graden, zullen er meer mensen zijn met dit soort problemen. Dus daarom heb ik even deze topic gestart. Ik heb nou een merkloze koeler en dacht erover om de nieuwste cooolermaster te gaan halen.

Maar misschien zijn er betere oplossingen ed dus Ideen alle is welekom ervaringen met soorten coolers temperaturen, en btw mijn budget is erg beperkt op het moment dus coolers van 200 piek gaan er niet in, wat kost waterkoeling???

Proud member of Tacopsclan [CLS]

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-08 21:49
watercooling kost als je een goed setje koopt behorrlijk wat meer dan een HSF.
als ik jou was zou ik gewoon idd een beetje goed coolbokje met fan kopen. van wat ik lees is de dragon orb3 een best wel goede en hij is niet duur vergeleken met sommige andere.

[/edit] typo [/edit]

Bier, Whiskey en Metal!!

• Interstice
Tnx voor de snelle post heb je een link naar iets over dragon orb 3??

• hives
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10-04-2023
Ckeck anders de pricewatch ff daar hebben ze wel een leuke dragon orb 3 voor je staan, voor een leuke prijs >:)

AMD XP 3000+ , Asus A7v333 Raid , 3 x maxtor 40 gb 7200 rpm , asus nvidia geforce FX 5950 Ultra 256 MB, 1024 Kingston DDR PC-2700, Creative Audigy 2 ZS , Pioneer 106s 16 x 40 x , Lite-on 52 x 32 x , 52 x, Sony DVD Writer 4x Extern , Ilyama HM204DT 22 Inch

• Sjorsblakenburg
  • Laatst online: 02-08-2021
Ik heb tijdens dit hete weer meteen 2 xtra delta fans besteld, m'n pc was stressed nl.
Al 54C met dit weer dus 71C, dat hielp,
nu is hij nog "maar" 42C stressed.
Maakt wel een pokke herrie ;)

btw goeie koelprut werkt ook aardig

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Wildfire

Joy to the world!

Zeker met dit warme weer 35 graden
<off-topic muggenzifterij> Hoezo 35 graden? Het is tegen de 30 of hooguit 30, maar 35 is het dus echt niet... </off-topic muggenzifterij>

<on-topic> Je kunt bv. voor een GlobalWin WBK38 gaan, mits je lawaai geen probleem vindt... :) </on-topic>

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Verwijderd

Dragon orbs zuigen.

toen wij ze net binnen hadden, d8 wij allen gelijk testen dat ding. Dus wij ginggen daarvoor onze testbak gebruiken.
Daar zit p3 933 met intelcooler op. Wij full load geprobeerd brengt hem maar 2 graadjes naar benee en dan die takkeherrie. Die intelcooler hoor je nauwlijks, maar die dragon orb is net een stofzuiger. Dan is hij ook nog meer dan 500 gram. Dit betekent dat als je een tower hebt, waar je mobo dus verticaal is hij aan je socket hangt. Nou is 500 maximum maar eigenlijk al teveel. Ik zou hem zeker niet gaan kopen.

• Interstice
[Update]

Inderdaad een bigtower
msi mobo
1 coolermaster system van op 10/15 cm van moederbord hangen

<<omgevings temp 33graden
cpu temp 56 graden
(5 over half 5 's avonds)>>

• MahRain
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-11-2025
Ik had het dus ook, ik was een film aan het kijken, en af en toe gepauzeerd dus draaide het systeem 2 uur lang, opeens ging het tvout beeld raar doen... was alles lekker warm (proc. 56*c) en videokaart ook heet! Nu dus kast open...

Verwijderd

Ik heb een Spire "all copper, max 1.4" cooler erop. Met de koelprut erop die erbij geleverd wordt. En met dit warme weer en een kleine kastmod (sunontje die recht op de cpu blaast) wordt ie met dit weer en volle stress niet warmer dan 48 graden meer.

Ik had een Super Orb en die heb ik ritueel gesloopt. Pokke ding... hoge piep :r

Verwijderd

Je titel is iets misleidend :D

• salvador4
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08 15:17
je hebt je case verkeerd gemod, je moet er gewoon 3 blowholes inmaken, en een op de cpu richten een in en een out take. Ziet er nog 8-) ook.

Verwijderd

Mijn AMD wordt ook wel na 8 uur spelen 65C zeker met dit weer, maar vastlopen, nee dat doet ie nooit

Dus weet je wel zeker dat het daar aan ligt?

• tita_tovenaar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-08 13:01
Op woensdag 22 augustus 2001 16:25 schreef haashaashaas het volgende:
Dragon orbs zuigen.

toen wij ze net binnen hadden, d8 wij allen gelijk testen dat ding. Dus wij ginggen daarvoor onze testbak gebruiken.
Daar zit p3 933 met intelcooler op. Wij full load geprobeerd brengt hem maar 2 graadjes naar benee en dan die takkeherrie. Die intelcooler hoor je nauwlijks, maar die dragon orb is net een stofzuiger. Dan is hij ook nog meer dan 500 gram. Dit betekent dat als je een tower hebt, waar je mobo dus verticaal is hij aan je socket hangt. Nou is 500 maximum maar eigenlijk al teveel. Ik zou hem zeker niet gaan kopen.
is toch geen goede vergelijking een amd cooler op een p3 |:( ,zoiets test je ook op een AMD set

Soms weet ik het ook niet meer.........

• AlvaK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op woensdag 22 augustus 2001 16:25 schreef haashaashaas het volgende:
Dragon orbs zuigen.

Je werkt in een computer winkel? Zo ja, mag ik dan ff weten welke dat is? Dan ga ik daar alvast niet naartoe. AMD cewler op een PIII? |:(

Verwijderd

Die 65 graden zal het probleem eigenlijk niet mogen zijn. De T-birds zouden tot +/-75 graden zonder problemen moeten kunnen draaien (een enkeling beweert 90 graden, maar dat ga ik zeeeeeer zeker niet uitproberen :+)
Maar ja, als koeling idd voldoende helpt....:?

• Outl@w
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:16
Ach daar komt sander ook weer aan met z'n uit de sloot gebaggerde troep :(

:)
:(
:)
:?
8-)>:) :) :( :'( :P :o :D :r :9~ :9 ;) :7 :+ O+ :* }:O |:( 8-) :? (8> :Y) :Z ;( B-) *D :z >:) :) :( :'( :P :o :D :r :9~ :9 ;) :7 :+ O+ :* }:O |:( 8-) :? (8> :Y) :Z ;( B-) *D :z >:) :) :( :'( :P :o :D :r :9~ :9 ;) :7 :+ O+ :* }:O |:( 8-) :? (8> :Y) :Z ;( B-) *D :z >:) :) :( :'( :P :o :D :r :9~ :9 ;) :7 :+ O+ :* }:O |:( 8-) :? (8> :Y) :Z ;( B-) *D :z >:) :) :( :'( :P :o :D :r :9~ :9 ;) :7 :+ O+ :* }:O |:( 8-) :? (8> :Y) :Z ;( B-) *D :z

Feyenoord!

Verwijderd

geen opmerkingen aan het adres sander, hier zit er nog 1 :+

Verwijderd

ja hier nog een

>:) :) :( :'( :P :o :D :r :9~ :9 ;) :7 :+ O+ :* }:O |:( 8-) :? (8> :Y) :Z ;( B-) *D :z >:) :) :( :'( :P :o :D :r :9~ :9 ;) :7 :+ O+ :* }:O |:( 8-) :? (8> :Y) :Z ;( B-) *D :z >:) :) :( :'( :P :o :D :r :9~ :9 ;) :7 :+ O+ :* }:O |:( 8-) :? (8> :Y) :Z ;( B-) *D :z >:) :) :( :'( :P :o :D :r :9~ :9 ;) :7 :+ O+ :* }:O |:( 8-) :? (8> :Y) :Z ;( B-) *D :z >:) :) :( :'( :P :o :D :r :9~ :9 ;) :7 :+ O+ :* }:O |:( 8-) :? (8> :Y) :Z ;( B-) *D :z

• SmegHead
  • Laatst online: 03-05-2023

SmegHead

aka Ace Rimmer

En ikke dan?

Maar even voor de duidelijkheid, waarom wordt deze onzin in een topic uit augustus gezet?

Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast!

Verwijderd

vroeg ik me ook al af :) zag alleen me naam staan..had zoiets heb ik hier wat gepost :?

nee dus :+

• SmegHead
  • Laatst online: 03-05-2023

SmegHead

aka Ace Rimmer

Nou, hoppa, slotje erop.

En snel!

Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast!

• Boertje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-08 06:56
HELP deze jongen ff! :)

:9 ;) :7 :+ O+ :* }:O |:( 8-) :? (8> :Y)
Pagina: 1