Ik zoek een?
TV
Wat is je budget?
Maximaal €500,-
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
De TV komt op zolder. TV gaat af en toe gebruikt worden voor Netflix, Ziggo go, NPO gemist en RTL gemist. Voorkeur heeft daarom wel een Android TV. Daarnaast zal de TV worden gebruikt voor een Xbox Series S en PS4 pro. We hebben beneden een Sony KD-55XE8505. Die bevalt prima.Voor het gamen is het natuurlijk mooi als de TV VRR, HDMI 2.1, HDR en een zo hoog mogelijke refresh rate ondersteunt ondersteunt. Bij voorkeur maximaal 43 inch groot.
Wat heb je zelf al gevonden?
Zelf kwam ik uit op de Philips 43PUS7906 Zwart om de volgende redenen:
-Binnen budget
-4k
-60hz
-HDR ondersteuning voor Dolby Atmos, HDR10+ e.d.
-Android TV
-HDMI 2.1 met VRR
Welke vragen heb je hier nog over?
Is deze tv geschikt waarvoor ik de tv wil gaan gebruiken of hebben jullie binnen het budget betere alternatieven?
TV
Wat is je budget?
Maximaal €500,-
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
De TV komt op zolder. TV gaat af en toe gebruikt worden voor Netflix, Ziggo go, NPO gemist en RTL gemist. Voorkeur heeft daarom wel een Android TV. Daarnaast zal de TV worden gebruikt voor een Xbox Series S en PS4 pro. We hebben beneden een Sony KD-55XE8505. Die bevalt prima.Voor het gamen is het natuurlijk mooi als de TV VRR, HDMI 2.1, HDR en een zo hoog mogelijke refresh rate ondersteunt ondersteunt. Bij voorkeur maximaal 43 inch groot.
Wat heb je zelf al gevonden?
Zelf kwam ik uit op de Philips 43PUS7906 Zwart om de volgende redenen:
-Binnen budget
-4k
-60hz
-HDR ondersteuning voor Dolby Atmos, HDR10+ e.d.
-Android TV
-HDMI 2.1 met VRR
Welke vragen heb je hier nog over?
Is deze tv geschikt waarvoor ik de tv wil gaan gebruiken of hebben jullie binnen het budget betere alternatieven?