Toon posts:

ik zoek een monitor met een lage voet dat geen touchscreen i

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• leootje
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 14-10-2022
Hoi allemaal,

Ik ben op zoek naar een monitor zoals deze: https://maxict.nl/hannspr...utm_source=googleshopping, waarbij de monitor eigenlijk vrijwel direct op de tafel staat.

Dit zijn er helaas alleen niet zoveel, en als ik er al een vind, dan zijn het touchscreen schermen. Dit hoeft voor mij niet. Weet iemand toevallig waar ik deze schermen kan vinden?

Alvast bedankt!

Alle reacties

• rg-mohwa
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 27-01 18:24

rg-mohwa

Phoe Hé

leootje schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 16:53:
Hoi allemaal,

Ik ben op zoek naar een monitor zoals deze: https://maxict.nl/hannspr...utm_source=googleshopping, waarbij de monitor eigenlijk vrijwel direct op de tafel staat.

Dit zijn er helaas alleen niet zoveel, en als ik er al een vind, dan zijn het touchscreen schermen. Dit hoeft voor mij niet. Weet iemand toevallig waar ik deze schermen kan vinden?

Alvast bedankt!
Als ik google op monitor table stand, kom je wel enigsinds in de buurt (en dan kan je een monitor naar keuze nemen) zoals deze bijvoorbeeld

ofwel zoals hieronder ook gezegt word zoek naar een vesa mount

[Voor 10% gewijzigd door rg-mohwa op 12-01-2022 16:59]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Is 't niet handiger om een monitor naar keuze te pakken, en dan een VESA kickstand te pakken.
Dat vergroot je monitor keuze gigantisch, drukt de prijs waarschijnlijk een eind naar beneden, en het enige waar je dan vooral op moet letten is dat de monitor niet op z'n knoppen staat als je 'm zo neer zet.

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-01 19:45

Tens

fits the description

om alle vragen en voorbeelden voor te zijn:
vul even aan:
merkvoorkeur?
schermdiagonaal?
resolutie?
aansluitingen?
speakers?
plus eventuele andere wensen.

edit: of je pakt een bureau stand inderdaad >:)

[Voor 14% gewijzigd door Tens op 12-01-2022 17:03]

Heeft een master in kromme zinnen bouwen

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:07
Het zijn per definitie schermen die niet aan enige ergonomische normen voldoen, zeer RSI-gevoelig doordat je naar beneden moet kijken. Dus zullen deze monitoren zakelijk nauwelijks verkocht worden. Een van de weinige redenen om een scherm zo te maken, is als het als touch-screen wordt gebruikt.

Dat is dus de reden voor het gegeven dat deze schermen weinig verkocht worden en als je ze vindt, dat ze met touch zijn.

Je zou je kunnen afvragen of je toch een goede use-case hebt (gezien de nadelen van zo’n scherm) en dan inderdaad gewoon een bureau stand pakken.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:59

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Deze gemist? Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!

Aankoopadviesvragen horen in de aankoopadviesfora.

Move VB -> CAA

Soittakaa Paranoid!

• wappiewappie
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09:12
White Feather schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 18:21:
Het zijn per definitie schermen die niet aan enige ergonomische normen voldoen, zeer RSI-gevoelig doordat je naar beneden moet kijken.
Vanuit ergonomisch oogpunt is het juist wel goed dat je naar beneden kijkt. De bovenkant van de monitor hoort op ooghoogte te staan.

on-topic: Een in hoogte verstelbare monitor in de laagste stand zetten is niet laag genoeg?

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online

Umbrah

The Incredible MapMan

Los van verstandig of niet (en ontwijk MaxICT, lees shopreviews), is een gewone monitor + VESA mount naar iets wat je wilt (al dan niet ge-3Dprint) verstandiger?

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:07
wappiewappie schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 22:31:
[...]

Vanuit ergonomisch oogpunt is het juist wel goed dat je naar beneden kijkt. De bovenkant van de monitor hoort op ooghoogte te staan.

on-topic: Een in hoogte verstelbare monitor in de laagste stand zetten is niet laag genoeg?
Ok, daar heb je inderdaad gelijk in, ik had de reden even fout, maar wat hier gebeurt (in dit topic) is zeker niet ergonomisch.

Kijk dan nog eens even verder hoe je in de case van dit topic op je stoel zit ten opzichte van je bureaublad. Daar is echt niets ergonomisch meer aan.

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee