brabrabrabra...
Iedereen kan gelijk hebben, allemaal tegelijk. Dat heb je met quantum.
ennuh het zou kunnen met Dubbele FDD Kabel moet je ff zoeke bij Pricewatch...
Verwijderd
Daar had men kabels met ... TWEE connectoren (eentje getwist en eentje straight)
Als je zo een touwtje weet te scoren, kun je twee floppy stations aansluiten op je pc.
Suc6!
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
Volgende vraag: Kan ik een floppy formateren op NTFS en beschermen met een firewall?
sorry, zeer flauw
If the world didn't suck, we would all fall off!!!
Mijn pc is 2 jaar oud en toch zitten er gewoon 2 aansluitingen aan hoor (ff gechecked).Op woensdag 22 augustus 2001 15:49 schreef FoolZero het volgende:
Even terug in de tijd van de XT en AT gaan denken.
Daar had men kabels met ... TWEE connectoren (eentje getwist en eentje straight)
Als je zo een touwtje weet te scoren, kun je twee floppy stations aansluiten op je pc.
Suc6!
Kijk eens aan, dus pixel als je nu het antwoord niet meer weet...Op woensdag 22 augustus 2001 15:53 schreef TerraGuy het volgende:
Mijn pc is 2 jaar oud en toch zitten er gewoon 2 aansluitingen aan hoor (ff gechecked).
Heal the internet ...
Ja natuurlijk 1 op 1 copieren van retaliator!Op woensdag 22 augustus 2001 15:55 schreef Joto het volgende:
We gaan hier tovh miet illigaal spelletjes copieeren ??
Kun je een floppydisk fabriek openen!
Heal the internet ...
Verwijderd
Heb je harde schijf nou al opgevoerd en ga je dat nog doen met je floppy of niet? Misschien kun je van je floppy ook wel NTFS maken
Op woensdag 22 augustus 2001 15:55 schreef Joto het volgende:
We gaan hier tovh miet illigaal spelletjes copieeren ??
Mother, will they like this song?
Ik moet dus naar de winkel om een andere kabel te halen.
Mijn kabel heeft echt maar 2 uiteinden.
Bedankt allemaal.
brabrabrabra...
Iedere kabel heeft twee uiteinden, maar het gaat om het aantal connectoren!Op woensdag 22 augustus 2001 16:22 schreef pixel het volgende:
Heal the internet ...
Elke kabel heeft 2 uiteinden, alleen hebben sommige meer dan 1 connector.Mijn kabel heeft echt maar 2 uiteinden.
(Mboogie 2 heeft een floppykabel met 5 connectoren)
[bijdehandmodus]Op woensdag 22 augustus 2001 16:23 schreef FoolZero het volgende:
[..]
Iedere kabel heeft twee uiteinden, maar het gaat om het aantal connectoren!![]()
En als het een gesplitte kabel is?
[/bijdehandmodus]
The ramblings of an idiot
Ergens halverwege zit er meestal ook wel een aansluitingsconnectortje. Zit die er niet op? Dan koop je voor een tientje gewoon eentje die dat wel heeft (vraag er speciaal naar in de computerwinkel, dan je niet nog een ongeschikt kabeltje krijgt).Op woensdag 22 augustus 2001 16:22 schreef pixel het volgende:
Oke, ik snap het.
Ik moet dus naar de winkel om een andere kabel te halen.
Bedankt allemaal.
Touche!Op woensdag 22 augustus 2001 16:26 schreef Mcboom het volgende:
[..]
[bijdehandmodus]
En als het een gesplitte kabel is?
[/bijdehandmodus]
Mare zaterdag is de PC Dumpdag in de RAI. Daar zijn dit soort kabels tegen hele lage prijzen te krijgen (let wel op de Dfl. 10,00 entree). Verder is het toch wel 1 van de beste beurzen, die periodiek in Nederland is. In ieder geval wel de best bezochte beurs!
Heal the internet ...
Verwijderd
Als je gewoon een echte newbie bent, zijn we je allemaal gaarne behulpzaam en zullen we je door alle probleempjes heen loodsen. Echter, er zijn nogal wat mensen die aan je twijfelen. En ik heb geen zin meer in al die flames. Let op, ook die zullen stoppen als je serieus bent. Hoop ik
[offtopic]Op woensdag 22 augustus 2001 16:30 schreef wildmedia het volgende:
Hey, Pixel, je moet ons toch even wat uitleggen: ben jij echt? Ik bedoel, je zit ons toch niet te stangen?
Als je gewoon een echte newbie bent, zijn we je allemaal gaarne behulpzaam en zullen we je door alle probleempjes heen loodsen. Echter, er zijn nogal wat mensen die aan je twijfelen. En ik heb geen zin meer in al die flames. Let op, ook die zullen stoppen als je serieus bent. Hoop ik
Wat hij ook is, hij zal altijd newbie zeggen.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Dit topic is gesloten.
![]()