ledjes en weerstandjes bestellen??

Pagina: 1
Acties:
  • 134 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Tusk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-08 09:40

Tusk

Sticky Bomb likes you!

Topicstarter
wil dus baybus gaan maken....maar hier bij de plaatselijke electroboeren hebben ze geen lossen componentjes :(

weet iemand waar ik die kan bestellen ?

*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains

• Sinlath
  • Laatst online: 03-06 18:40
www.conrad.nl

display elektronika (hebben 36 vestigingen dacht ik)

elco elektronika (hebben 18 vestigingen)

Sinlath | Opinions may contain latency

• Tusk
  • Laatst online: 17-08 09:40

Tusk

Sticky Bomb likes you!

Topicstarter
ja conrad wist ik al...maar ik kan het op hun site echt niet vinden....
heb je misschien een directe link ofzo ?
thx alvast

*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains

• Rappie
  • Laatst online: 12-08 21:15
welk afgelegen dorp woon jij dan ?!?

hier hebben ze die zooi in alle kleuren en maten :) en nog niet eens zo'n grote stad :P

• Vaagharses
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-12-2022
Je hebt alleen een probleem als je per direct veel witte leds nodig hebt: heb namelijk heel de benelux leeggekocht >:) (320 stuks).

Anti Geluidsmuur Front Amstelveen telt 17.800 lantaarnpalen; hoeveel heeft jouw gemeente?

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 29-07 10:07
wat moet je ihn met 320 ledjes?

• Wouter185
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

Ik denk dat ie een disco-mod gemaakt heeft ofzo :+

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

• jbcyber
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-06 19:40
Ik wil niet heel lullig doen maar hier in debuurt ken ik nergens blauwe ledjes van 3 mm kopen.

Maar de weerstanden hadden ze wel bij de electronocashop van ons.

Ben er nog altijd naar een stuk of 4 op zoek dus als iemand ze heeft liggen wil ik ze wel kopen.

Verwijderd

wil dus baybus gaan maken....maar hier bij de plaatselijke electroboeren hebben ze geen lossen componentjes :(
Ga je wel naar de goede winkels? Niet de Hifi of wasmachinewinkel, maar de elektronicawinkel?

Ga naar www.goudengids.nl en typ elektronica-onderdelen en je woonplaats.
Of ga hierheen: http://www.telefoongids.ptt-telecom.nl/roze/scripts/dtgi.dll/pink Gaf voor mij reëlere resultaten.

Je hebt trouwens een gave homepage! (page not found)

Verwijderd

http://www.xs4all.nl/~barendh/
kijk hier maar eens

• Rappie
daarom vind ik het zo makkelijk dat een vriend van mij de inkoop regelt bij een elektro zaak :)

als ik iets nodig wat er niet is kan het altijd besteld worden :)

Verwijderd

Waar the hell hebben ze schakelaars en al die zooi, fan's, ledjes, in Tilburg? In de buurt van de heuvel dus.

Verwijderd

Tis ff offtopic maar euh Hlpdsk is het nog gelukt met dat @home route probleem waar jij vanmorgen een topic over had?

• Vaagharses
Op woensdag 22 augustus 2001 19:27 schreef Climaximizer het volgende:
Ik denk dat ie een disco-mod gemaakt heeft ofzo :+
Als eerste doe ik niet aan PC-case-modden >:) dus daar is het niet voor.

Nee het wordt een sterrenhemel, als je hem wil zien moet je maar een kaartje kopen voor Titanic ;)

Oja HlpDsk: veel "grotere" elektro-shops doen ook aan postorderm heel makkelijk :) Conrad is echter niet op te vertrouwen, die leveren heel onregelmatig.

Anti Geluidsmuur Front Amstelveen telt 17.800 lantaarnpalen; hoeveel heeft jouw gemeente?

Verwijderd

Op woensdag 22 augustus 2001 19:48 schreef Mr_Hiney het volgende:
Tis ff offtopic maar euh Hlpdsk is het nog gelukt met dat @home route probleem waar jij vanmorgen een topic over had?
Nee :(

Er wordt niet meer op gereageerd.

Verwijderd

Op donderdag 23 augustus 2001 00:53 schreef Vaagharses het volgende:

[..]

Oja HlpDsk: veel "grotere" elektro-shops doen ook aan postorderm heel makkelijk :) Conrad is echter niet op te vertrouwen, die leveren heel onregelmatig.
Mja .. maar dan moet ik weer 25 piek rembourskosten dokken voor 5 piek aan ledjes

• MisterDon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

Ik vrag me toch heel vaak af of er bij andere mensen als ik niet gewoon van die lekkere electronica zaken in de buurt zijn?

Het kan toch haast niet zo zijn dat opsturen de meest eenvoudige oplossing is???

• MisterDon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

Op donderdag 23 augustus 2001 00:53 schreef Vaagharses het volgende:

[..]

Als eerste doe ik niet aan PC-case-modden >:) dus daar is het niet voor.

Nee het wordt een sterrenhemel, als je hem wil zien moet je maar een kaartje kopen voor Titanic ;)

Heb je wel genoeg soldeer erbij besteld? Anders ben je bij ome Joop makkelijk te herkennen aan die brandvlekken op je vingers! :)

• Vaagharses
Ik en te weinig soldeer: dat kan niet >:) En 1 tip als je veel soldeert => koop een goede soldeerbout. Ik heb zo'n ESD-safe geval van weller EC2002, helemaal temperatuur geregeld. Werkt super.

En opsturen is in mijn geval meestal de beste oplossing: maar als ik inderdaad wat kleine meuk nodig heb ga ik meestal naar Display/Radio Rotor of Hecke in A'dam. En heel soms naar Stevab electronica in Amstelveen. Ik weet niet of er zaken zitten in Tilburg, maar Display heeft filialen door het hele land => dus ff de trein pakken naar 's hertogenbosch. Is een klein stukje vanuit Tilburg ;)

• Rappie
ik heb een goedkope weller ( 60 piek :) ) goed zat voor mij met een super smal puntje :)
Pagina: 1