Philips geluidskaarten

Pagina: 1
Acties:

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
http://www.pcstuff.philips.com/downloads/products/psc706_h.jpg

Sinds wanneer maakt Philips geluidskaarten ?? De specs zien er redelijk uit of niet ?

Verwijderd

Welkom terug uit uw winter- lente- en zomerslaap :P. Philips heeft deze kaarten al een tijd uit in de USA, en sinds een maand of twee, drie zijn ze nu ook in NL verkrijgbaar. Ik heb degene op het plaatje en het geluid is echt VET.

• PolarBear
  • Niet online
Op woensdag 22 augustus 2001 15:51 schreef Courage het volgende:
Welkom terug uit uw winter- lente- en zomerslaap :P. Philips heeft deze kaarten al een tijd uit in de USA, en sinds een maand of twee, drie zijn ze nu ook in NL verkrijgbaar. Ik heb degene op het plaatje en het geluid is echt VET.
Ja sorry hoe vaak ga ik nou kijken of Philips geluidskaarten heeft ;)

Verwijderd

Op woensdag 22 augustus 2001 16:32 schreef PolarBear het volgende:[..]Ja sorry hoe vaak ga ik nou kijken of Philips geluidskaarten heeft ;)
Niet vaak denk ik, maar er is behoorlijk wat over geschreven. Ook op deze site. De kaarten kwamen zeer goed uit diverse tests en ik heb er inmiddels ook een, dezelfde als Courage :) .

• TerraGuy
  • Laatst online: 17-06-2023

TerraGuy

The weirdo with the beard

Ik had jaaaaren geleden m'n oog op een Philips geluidskaartje laten vallen, helaas, uitverkocht (bij Dixons ofzo, konder ze ook niet nabestellen :?). Toen maar een Trustje gekocht (voldeed ook wel).
Maar hier spreken we over zo'n 5 jaar terug hoor, dus Philips zit al wel langer in 't geluidskaartenvak.

Iedereen kan gelijk hebben, allemaal tegelijk. Dat heb je met quantum.

• PolarBear
  • Niet online
Tja kan je nagaan hoe lang ik in zomerslaap ben geweest :Z :z

• Hyperbird
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Op woensdag 22 augustus 2001 20:57 schreef PolarBear het volgende:
Tja kan je nagaan hoe lang ik in zomerslaap ben geweest :Z :z
Het gaat dr om, dat deze kaarten zwaar goed zijn voor het geld en daarom meteen bekend werden.

• Go0s
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-10-2010
wat is de prijs dan ongeveer :?

Verwijderd

Philips rulez! (Ik werk nu bij de Philips, Lighting wel te verstaan, maar dat boeit niet :))
En je steunt het Hollands Fabrikaat (ookal istie niet in .NL gemaakt... maar het gaat om 't idee he :P)

Verwijderd

Op woensdag 22 augustus 2001 21:10 schreef Go0s het volgende:wat is de prijs dan ongeveer :?
Acoustic Edge ongeveer 275,-
Seismic Edge ongeveer 170,-
Rythmic Edge ongeveer 125,-
(bron: pricewacth)
Wat mij betreft was de AE zeker z'n geld waard :) .

• MRic3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-08 05:47

MRic3

Of praat ik weer poep?

Ik vind wel dat die fielips site zuigt qua drivers en info enzo.. echt onduidelijk

Verder is fielips tegenwoordig ook niet meer dan een inkoop verkoop organisatie aan het worden. Alles uitbesteden en dan een eigen sticker erop plakken... Trust doet dat ook.

Let wel op, het hoeft niet slecht te zijn, maar de mentaliteit erachter zuigt vind ik.

If the world didn't suck, we would all fall off!!!

Verwijderd

Voor drivers en info : kijk dan hier http://www.pcsound.philips.com/support.html#patch

• Hyperbird
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Op woensdag 22 augustus 2001 23:17 schreef MRic3 het volgende:
Ik vind wel dat die fielips site zuigt qua drivers en info enzo.. echt onduidelijk

Verder is fielips tegenwoordig ook niet meer dan een inkoop verkoop organisatie aan het worden. Alles uitbesteden en dan een eigen sticker erop plakken... Trust doet dat ook.

Let wel op, het hoeft niet slecht te zijn, maar de mentaliteit erachter zuigt vind ik.
Er zit een zelf ontwikkelde cpu van philips op hoor |:(
Die iig zwaar aars kicked vergeleken met dat ding van creative (emu2k geloof ik)

Hij ondersteund alleen heel erg veel standaarden zoals qsound, a3d en eax wat alleen maar goed is :7

Verwijderd

Op woensdag 22 augustus 2001 23:19 schreef Courage het volgende:Voor drivers en info : kijk dan hier http://www.pcsound.philips.com/support.html#patch
Kijk die zocht ik om te kijken of er nuttige updates zijn. Thanx! (De verschillen met de bijgeleverde drivers zijn niet zo groot dus ik hou het daar nog maar even bij)
Pagina: 1