Hallo. Ik ben een student in software development waarvoor ik mijn eigen laptop gebruik. Ik heb laatst alleen perongeluk iets geïnstalleerd wat ik niet gecheckt had waardoor onder andere mijn steam/epic/gmail/apple/facebook account zijn gehackt. Hoe dat zo snel gebeurde weet ik niet exact maar ik had uit voorzorgsmaatregelen de hele schijf geformatteerd en windows er opnieuw opgezet (deze keer windows 11). Ik had toen Avast Premium gekocht en gebruik dat nu enkele weken. Maar helaas zit ik met het probleem dat avast niet zijn werk goed doet voor mij... Het meld bijvoorbeeld regelmatig dat mijn projecten (in Visual Studio Community 2019) virussen zouden zijn en dan ben ik met regelmaat files kwijt die de projecten corrupt maken. Daarom wil ik dus veranderen van antivirus.
Een vriend van mij raadde bullguard aan maar ik heb hier geen ervaringen mee, ik ken ook niet echt andere software die daadwerkelijk goed is.
Hebben jullie advies welke antivirus ik het beste kan gebruiken?
Een vriend van mij raadde bullguard aan maar ik heb hier geen ervaringen mee, ik ken ook niet echt andere software die daadwerkelijk goed is.
Hebben jullie advies welke antivirus ik het beste kan gebruiken?