Ik heb een probleem(pje) 
Ik heb sinds een paar maanden een nieuwe computer nl:
Amd TB 1,4 GHz
Epox 8K7A+
512 MB DDR-SDRAM Corsair
Noname GeForce2 PRO (had ik al een stukkie langer, deed het goed)
Maxtor 20 GB 5400 rpm HDD
300 Watt voeding.
CPU temp = 53oC stressed.
Als ik gewoon een beetje in 2D aan het kloten (windows, IE etc) ben is er helemaal niets aan de hand en loopt het systeem dagenlang zonder vastlopers. Maar zodra ik een spel probeer op te starten gaat het mis en hangt de boel binnen een minuut of 5 (het rare is dat ik heel af en toe sommige spellen (quake3/GP3) wel normaal kan spelen).
Beeld slaat vast en het geluid blijft hangen, CTRL-ALT-DEL werkt ook niet meer, alleen een reset brengt weer leven in mn computer.
Ook na 3x formatteren, 2 besturingssystemen en een heleboel videokaart/VIA drivers verder is het probleem er nog steeds, dus het ligt op een of andere manier aan de hardware. Ik heb al getest met een andere videokaart (Asus V7100) maar dat hielp niets
. Ook heb ik al alle overbodige kaarten eruit gehaald maar dat levert ook niks op.
Ikzelf zit te denken aan een voedingprobleem, maar ik heb zo snel niet een sterkere voeding in de buurt (> 300 Watt dus), en voor ik op zoek ga naar een sterkere voeding zou ik eerst nog even willen weten wat jullie ervan denken..
OS = Windows 2000, maar ook met Windows 98SE heb ik het probleem.
Via 4in1 4.32 & Detonator 3 14.61
Ik heb sinds een paar maanden een nieuwe computer nl:
Amd TB 1,4 GHz
Epox 8K7A+
512 MB DDR-SDRAM Corsair
Noname GeForce2 PRO (had ik al een stukkie langer, deed het goed)
Maxtor 20 GB 5400 rpm HDD
300 Watt voeding.
CPU temp = 53oC stressed.
Als ik gewoon een beetje in 2D aan het kloten (windows, IE etc) ben is er helemaal niets aan de hand en loopt het systeem dagenlang zonder vastlopers. Maar zodra ik een spel probeer op te starten gaat het mis en hangt de boel binnen een minuut of 5 (het rare is dat ik heel af en toe sommige spellen (quake3/GP3) wel normaal kan spelen).
Beeld slaat vast en het geluid blijft hangen, CTRL-ALT-DEL werkt ook niet meer, alleen een reset brengt weer leven in mn computer.
Ook na 3x formatteren, 2 besturingssystemen en een heleboel videokaart/VIA drivers verder is het probleem er nog steeds, dus het ligt op een of andere manier aan de hardware. Ik heb al getest met een andere videokaart (Asus V7100) maar dat hielp niets
Ikzelf zit te denken aan een voedingprobleem, maar ik heb zo snel niet een sterkere voeding in de buurt (> 300 Watt dus), en voor ik op zoek ga naar een sterkere voeding zou ik eerst nog even willen weten wat jullie ervan denken..
OS = Windows 2000, maar ook met Windows 98SE heb ik het probleem.
Via 4in1 4.32 & Detonator 3 14.61
edit:
De eerste week ofzo waren er geen problemen, daarna zijn ze pas begonnen.
De eerste week ofzo waren er geen problemen, daarna zijn ze pas begonnen.