Dag Tweakers,
Ik zit al een tijdje te neuzen naar een gebruikte- of prebuilt gaming PC waar ik af en toe op kan gamen. De overige tijd wordt hij gebruikt als PC voor het thuiswerken. Zelf heb ik 0 ervaring om iets in elkaar te zetten, dus vandaar dat de keuze voor een gebruikte PC via marktplaats of een nette prebuilt op het lijstje staan. Onderstaande configuratie ben ik tegen gekomen bij een verre bekende van mij en was benieuwd of de componenten goed zijn samengesteld.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Games als GTA, Apex Legends en Call of Duty's bij voorkeur op 1440p afspelen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Circa €1.000,- op de tweedehands markt
Wat verwacht je van ons?
Hopelijk kunnen jullie mij vertellen of deze opstelling geschikt is voor mij of dat de persoon die deze PC gebouwd heeft bepaalde componenten fout heeft gekozen.
De build van hem bestaat o.a. uit onderstaande componenten en hij vraagt er €1.000,- voor;
Er zitten tevens 4 fans van 120mm in.
Hopelijk kunnen jullie mij helpen kiezen!
Bedankt
Ik zit al een tijdje te neuzen naar een gebruikte- of prebuilt gaming PC waar ik af en toe op kan gamen. De overige tijd wordt hij gebruikt als PC voor het thuiswerken. Zelf heb ik 0 ervaring om iets in elkaar te zetten, dus vandaar dat de keuze voor een gebruikte PC via marktplaats of een nette prebuilt op het lijstje staan. Onderstaande configuratie ben ik tegen gekomen bij een verre bekende van mij en was benieuwd of de componenten goed zijn samengesteld.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Games als GTA, Apex Legends en Call of Duty's bij voorkeur op 1440p afspelen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Circa €1.000,- op de tweedehands markt
Wat verwacht je van ons?
Hopelijk kunnen jullie mij vertellen of deze opstelling geschikt is voor mij of dat de persoon die deze PC gebouwd heeft bepaalde componenten fout heeft gekozen.
De build van hem bestaat o.a. uit onderstaande componenten en hij vraagt er €1.000,- voor;
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Xeon E 5-2678 v3 Tray | € 0,- | € 0,- |
1 | Videokaarten | Gigabyte AORUS GeForce GTX 1080 Ti 11G | € 0,- | € 0,- |
1 | Interne harde schijven | WD Black2, 1,12TB | € 0,- | € 0,- |
1 | Behuizingen | NZXT H510 Zwart | € 74,90 | € 74,90 |
1 | Geheugen intern | Samsung 16GB PC3-12800R DDR3-1600 REG ECC MEMORY MODULE RDIMM | € 0,- | € 0,- |
1 | Voedingen | Corsair HX750 | € 0,- | € 0,- |
1 | Solid state drives | Samsung SM951 (NVMe) 512GB | € 0,- | € 0,- |
Totaal | € 74,90 |
Er zitten tevens 4 fans van 120mm in.
Hopelijk kunnen jullie mij helpen kiezen!
Bedankt