Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breagor
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12:39
Ik heb 3 januari mijn boosterprik gehad, maar in de Corona check app wordt dit bewijs niet toegevoegd.
In de app kies ik netjes "bewijs toevoegen" -> vaccinatie bewijs....maar alleen mijn 2 oudere vaccinaties laat hij dan zien.

Ik heb al gebeld met de GGD, maar die weten het volgens mij ook niet echt, die schemeren met de datum van 14 januari...dan weten ze wellicht meer....jaja..vage sizzle,

Hebben meer mensen dit meegemaakt?
En wat nu te doen, zo kom ik straks nergens meer binnen.....nog maar een prik proberen te halen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NaN
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

Ik heb de mijne 31 december gehad, duurde zeker 2 weken voordat ik hem kon toevoegen. Nog even aankijken, dus.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Slurf1
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:19
NaN schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 13:47:
Ik heb de mijne 31 december gehad, duurde zeker 2 weken voordat ik hem kon toevoegen. Nog even aankijken, dus.
De tijd gaat snel dit jaar, maar er zijn sinds 31 december toch echt nog geen twee weken voorbij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SlqmLqck
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13:49
Er zijn zeker situatie waar dit voorkomt. Meermaals via het nieuws meegekregen. Eerste pagina Google hit:
https://eenvandaag.avrotr...elpdesk-inmiddels-dromen/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaN
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

Slurf1 schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 13:48:
[...]

De tijd gaat snel dit jaar, maar er zijn sinds 31 december toch echt nog geen twee weken voorbij.
Ah ja, dat is waar! De prikster zei dat dat 2 weken kon duren. Beetje door elkaar gehaald... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Celt
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:25

Dutch_Celt

Jollygood

De mijne 8 jan. gehaald.
Werd aangegeven dat de booster er de volgende dag in zou staan.

Nou leek dit inderdaad niet automatisch te gebeuren, maar na 'nieuw' certificaat toegevoegd te hebben stond nr. 3 er nu wel bij (9 jan.).

Als je hem online bekijkt, voor zeg een print versie, staat die daar wel bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breagor
Dutch_Celt schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 13:59:

Als je hem online bekijkt, voor zeg een print versie, staat die daar wel bij?
nee, ook al geprobeerd, dan krijg ik ook alleen de 2 oudere vaccinaties......volgens de medewerker bij de GGD staat de 3e prik wel bij hen in het systeem...die wist eigenlijk ook niet waarom hij niet in de app stond......

Ook al geprobeerd de hele app te verwijderen en opnieuw te installeren, maar dat haalde natuurlijk ook niets uit.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• erwn
  • Registratie: November 2020
  • Niet online
Je moet de certificaten expliciet opnieuw toevoegen. Hij verschijnt niet automatisch.

Edit: overheen gelezen, doe je al.

[ Voor 18% gewijzigd door erwn op 11-01-2022 14:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:32
Ik heb hem zondag avond gehaald, en gisteren na toevoegen nieuw certificaat via DigiD had ik hem een dag later al. Tenzij je het bewijs nodig hebt zou ik de twee weken even afwachten en daarna toch gaan pushen voor dat bewijs. Bewaar je schriftelijke bevestiging in ieder geval goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breagor
erwn schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 14:26:
Je moet de certificaten expliciet opnieuw toevoegen. Hij verschijnt niet automatisch.
ja zoals gezegd doe ik dit ook....ik kies voor "bewijs toevoegen"..kies voor "vaccinatiebewijs" log dan in met digid app...en dan haalt hij de zooi op, maar dan krijg ik dus alleen mijn 2 oude vaccinacties te zien...de 3e booster staat er dan niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwn
  • Registratie: November 2020
  • Niet online
Daar heb ik overheen gelezen, sorry. Dan denk ik inderdaad wat Zebby zegt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

breagor schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 14:29:
[...]
ja zoals gezegd doe ik dit ook....ik kies voor "bewijs toevoegen"..kies voor "vaccinatiebewijs" log dan in met digid app...en dan haalt hij de zooi op, maar dan krijg ik dus alleen mijn 2 oude vaccinacties te zien...de 3e booster staat er dan niet bij.
Je zou nog even kunnen kijken of die bij je mijn.rivm.nl wel te zien is.
dan weet je of het aan de registratie bij rivm/ggd of aan de app ligt.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracula
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online
Wel tijdens aanvragen booster (als het digitaal was) aangegeven dat gegevens gedeeld mogen worden met RIVM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breagor
Dracula schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 14:37:
Wel tijdens aanvragen booster (als het digitaal was) aangegeven dat gegevens gedeeld mogen worden met RIVM?
ja hiervoor heb ik wel toestemming gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breagor
YakuzA schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 14:36:
[...]

Je zou nog even kunnen kijken of die bij je mijn.rivm.nl wel te zien is.
dan weet je of het aan de registratie bij rivm/ggd of aan de app ligt.
net ook even op "mijn rivm" gekeken, en daar staan inderdaad ook alleen mijn 2 oude vaccinaties, dus zonder booster prik......

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Ik zou het gewoon afwachten
bij mijn vriendin was dat met de eerste 2 prikken ook helemaal mis gegaan, hoop gebel etc hielp niet. Moesten uiteindelijk de app middels een brief handmatig activeren.

Denk dat ze in de afgelopen maanden ergens een foutje hebben gevonden want nu staat het bij haar er digitaal wel allemaal goed in, ook de booster na paar dagen.

CISSP! Drop your encryption keys!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14:45
NL bewijs of Internationaal bewijs? Want bij die laatste zet de app (Android) standaard prik 2/2 op het scherm, en moet je swipen om bij prik 3/3 te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breagor
autje schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 15:42:
NL bewijs of Internationaal bewijs? Want bij die laatste zet de app (Android) standaard prik 2/2 op het scherm, en moet je swipen om bij prik 3/3 te komen.
Gewoon nl bewijs.,.

Denk dat ik gewoon dan maar ff moet afwachten, mocht volgende week nog niet OK zijn dan ga ik ze wel weer platbellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing_Reporter
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12-05 00:25

Racing_Reporter

Contentmaker

breagor schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 13:44:
Ik heb 3 januari mijn boosterprik gehad, maar in de Corona check app wordt dit bewijs niet toegevoegd.
In de app kies ik netjes "bewijs toevoegen" -> vaccinatie bewijs....maar alleen mijn 2 oudere vaccinaties laat hij dan zien.

Ik heb al gebeld met de GGD, maar die weten het volgens mij ook niet echt, die schemeren met de datum van 14 januari...dan weten ze wellicht meer....jaja..vage sizzle,

Hebben meer mensen dit meegemaakt?
En wat nu te doen, zo kom ik straks nergens meer binnen.....nog maar een prik proberen te halen?
In principe herinner ik mij dat je deze zelf toe moest voegen, maar normaal gesproken was de wachttijd voor een herstelbewijs rond de 12 dagen. Vaccinatie ook zo, dus voor de booster lijkt mij hetzelfde principe te gelden. Maar hee, waar wil je dan zo graag naartoe de komende vier dagen, Oostenrijk? ;)

Als je dit leest, heb je teveel tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:47

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
autje schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 15:42:
Hoe kom je daar bij? Bij mij laat hij zowel bij nationaal als internationaal het gewoon direct zien. Nationaal staat er (3 doses), internationaal staan ze alle drie opgesomd met datum.

Het duurde bij mij ook even (halve dag) voordat die derde erbij stond bij het ophalen.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Gonadan schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 16:05:
[...]

Hoe kom je daar bij? Bij mij laat hij zowel bij nationaal als internationaal het gewoon direct zien. Nationaal staat er (3 doses), internationaal staan ze alle drie opgesomd met datum.

Het duurde bij mij ook even (halve dag) voordat die derde erbij stond bij het ophalen.
Hij bedoelt dat de app de drie vaccinaties wel laat zien, maar dat niet de meest recente standaard geselecteerd wordt om te tonen, maar de tweede. Dat gebeurt bij mij ook, op iOS.

Het bewijs was overigens binnen 12 uur beschikbaar, eerst alleen met de GGD als bron en weer 12 uur later ook bij het RIVM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celshof
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:51
Heb je ook gescrolled? Ik zag ook maar 2 certificarten, maar het derde stond zo laag, dat het niet zichtbaar was in het scherm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:47

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Dat lijkt me dan eerder iets van schaling op het scherm inderdaad, het stond gewoon allemaal in één lijstje.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breagor
celshof schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 16:09:
Heb je ook gescrolled? Ik zag ook maar 2 certificarten, maar het derde stond zo laag, dat het niet zichtbaar was in het scherm
Yup, echt goed gekeken.
Maar aangezien ze dus niet eens in "mijn rivm" staan ligt het dus niet aan de app, maar aan de gegevens deling tussen de ggd en rivm....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MTFDarkEagle
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13:17
En als je op coronatest.nl bij "mijn vaccinatieafspraken inzien" inlogt, dan staan er wel 3 data?
Weet niet of dit relevant is voor jouw probleem... Losse pols gedachte...

Gegroet! Lukas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breagor
MTFDarkEagle schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 17:15:
En als je op coronatest.nl bij "mijn vaccinatieafspraken inzien" inlogt, dan staan er wel 3 data?
Weet niet of dit relevant is voor jouw probleem... Losse pols gedachte...
Die kende ik nog niet, net gecontroleerd en daar staat hij inderdaad wel in onder "afgeronde afspraken"...dus er is igg ergens een soort van bewijs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breagor
kleine update:
Net weer half uur met de GGD aan de lijn gehangen.....het blijkt nu dat de afspraak wel is geregistreerd maar dat de vaccinatie informatie zelf ontbreekt, en daarom kunnen ze het niet doorzetten naar de RIVM.

De persoon aan de telefoon wist eigenlijk niet goed wat hij moest doen, dus heeft hij nu maar een verzoek ingediend bij hun back office om handmatig deze gegevens toe te voegen, maar ik kreeg het gevoel dat hij er niet veel vertrouwen in had. Afijn, ik moest maar weer 2 weken wachten om te zien of dat gaat lukken.

Nou lekker dan......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Je hebt toch je "offline" bewijs ook meegekregen waar op staat welke Batch etc je gehad hebt?

Zolang je die netjes bewaard, van alle 3, is er niets aan de hand, dat wordt ook duidelijk uitgelegd bij de locatie (verlies deze niet)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• breagor
Vorkie schreef op maandag 17 januari 2022 @ 09:00:
Je hebt toch je "offline" bewijs ook meegekregen waar op staat welke Batch etc je gehad hebt?

Zolang je die netjes bewaard, van alle 3, is er niets aan de hand, dat wordt ook duidelijk uitgelegd bij de locatie (verlies deze niet)
nee bij de booster prik hebben mijn vrouw en ik geen papieren bewijzen mee gekregen...(itt bij de eerste 2 prikken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master__R
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:52
Ik heb de booster afgelopen zaterdag gehaald (zonder afspraak), en die stond er gisteren (zondag) al in. Het kan dus wel snel gaan.

Misschien kan je dat gele boekje nog in laten vullen voor de zekerheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master__R
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:52
breagor schreef op maandag 17 januari 2022 @ 09:02:
[...]

nee bij de booster prik hebben mijn vrouw en ik geen papieren bewijzen mee gekregen...(itt bij de eerste 2 prikken)
Dat is ook vreemd, want die kreeg ik wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:08

Rmg

Vorkie schreef op maandag 17 januari 2022 @ 09:00:

Ik heb die uitleg niet gehad hoor bij de eerste 2 keer bij de priklocatie :? kreeg de stickers en een blaadje in mn handen en kreeg te horen "Dit vervangt niet je coronacheck" en dat was het.

En bij de huisarts waar ik vrijdag mn booster kon halen hebben zowel ik als mijn vrouw niets mee gekregen..

[ Voor 10% gewijzigd door Rmg op 17-01-2022 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Niet online
breagor schreef op maandag 17 januari 2022 @ 09:02:
[...]

Die had je moeten krijgen volgens het GGD/RIVM protocol.
Rmg schreef op maandag 17 januari 2022 @ 09:03:
[...]

Ik heb die uitleg niet gehad hoor bij de eerste 2 keer bij de priklocatie :? . En bij de huisarts waar ik vrijdag mn booster kon halen hebben zowel ik als mijn vrouw niets mee gekregen..
Dat is de huisarts. Ik heb het over de GGD locaties.

Ik ben bij 3 locaties geweest in ieder geval en in elk geval kreeg ik deze mee, het is een offline bewijs met welke je gehad hebt (ook ter referentie, mocht er iets gebeuren, kunnen ze zien welke batch je hebt gehad)

Idem op het werk van mijn vrouw, 2 verschillende werkgevers, 3 locaties, alle 3, op het werk geprikt, maar wel dit bewijs meegekregen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Ik kreeg in alle 3 de gevallen een 'registratiekaart coronavaccinatie', een A4 met rechtsonder de registratie. Deze kreeg ik bij het loket waar je na binnenkomst en splitsing Pfizer/Moderna heen werd gestuurd maar voor de daadwerkelijke prik.

Op deze registratiekaart staat wel weer dat het geen juridisch bewijs van vaccinatie is maar je moet 'm gehad hebben en degene die de prik zet zou die alleen moeten geven als je dat laat zien. Het batch nummer van je vaccin staat daar ook op.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

IJzerlijm schreef op maandag 17 januari 2022 @ 09:10:
Ik kreeg in alle 3 de gevallen een 'registratiekaart coronavaccinatie', een A4 met rechtsonder de registratie. Deze kreeg ik bij het loket waar je na binnenkomst en splitsing Pfizer/Moderna heen werd gestuurd maar voor de daadwerkelijke prik.

Op deze registratiekaart staat wel weer dat het geen juridisch bewijs van vaccinatie is maar je moet 'm gehad hebben en degene die de prik zet zou die alleen moeten geven als je dat laat zien. Het batch nummer van je vaccin staat daar ook op.
Die had ik bijvoorbeeld bij prik 1+2 wel gehad, maar bij de booster niet.
(booster was op andere locatie)

Het lijkt dus idd te varieren per locatie dan :?

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribunus
  • Registratie: Juni 2004
Ik heb afgelopen zaterdag de booster gehad, en ik heb zojuist via de corona app mijn nieuwe bewijs toegevoegd (gaat dus niet automatisch) maar het duurt dus geen 2 weken hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martwoutnl
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:19
IJzerlijm schreef op maandag 17 januari 2022 @ 09:10:

Ik kreeg hem niet meer maar GGD Utrecht Zuid doet dat niet meer om tijd te besparen. Ze verwijzen naar mijn RIVM voor je vaccinatiebewijs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Iedere GGD is een eigen koninkrijkje, dat is al vaker een probleem gebleken.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mgizmo
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01:35
breagor schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 13:44:
nog maar een prik proberen te halen?
Geintje neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Van der Berg
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 15:19
Bij mij stond de 3e prik of boosterprik al na 1 weekje in de app.

X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15:20
Van der Berg schreef op maandag 17 januari 2022 @ 15:07:
Bij mij stond de 3e prik of boosterprik al na 1 weekje in de app.
Bij mij dezelfde avond al. Maar als de 99,9% waar het allemaal goed gaat dat in dit topic gaat melden loopt het snel vol. TS geeft aan al weken gewacht te hebben en na het telefoongesprek van vandaag is TS er achter dat zijn gegevens over de boosterprik ontbreken bij de GGD waardoor ze de gegevens niet kunnen doorzetten naar de RIVM zodat het in de app terecht komt.

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcsluis
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:47
Je kan ook je bewijzen opnieuw ophalen met DigiD. Dat zorgde bij mij voor de juiste QR met boosterprik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breagor
inderdaad niet echt serieus bedoeld, zal ook niet gaan omdat de afspraak zelf wel geregistreerd staat, dus dan zal een extra afspraak ook niet lukken gok ik

Maar gezien hoe moeizaam het allemaal gaat om het gecorrigeerd te krijgen :( ... als dat het zou oplossen zou ik het waarschijnlijk nog doen ook als het kon....

Ben zo mooi de sjaak als mijn huidige QR verloopt...gelukkig duurt dat hopelijk nog even

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heijmenberg99
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 13:17
Ik had de booster QR dezelfde avond nog. GGD Oost-Brabant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Vorkie schreef op maandag 17 januari 2022 @ 09:06:
[...]

Die had je moeten krijgen volgens het GGD/RIVM protocol.
In Utrecht in de Jaarbeurs kreeg ik ook niks mee, ook niet nadat ik er ook vroeg. Enige optie was om het in het gele boekje te laten optekenen, maar die had ik niet bij mij. Ik kon niet eens zo'n batch stickertje mee krijgen, want die mochten ze echt alleen in een geel boekje plakken.

Bij mij stond de prik dan wel weer binnen een dag in de app, dus mis er nu niks aan, maar vond het ook al een gekke manier van werken.

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
breagor schreef op maandag 17 januari 2022 @ 08:57:
kleine update:
Net weer half uur met de GGD aan de lijn gehangen.....het blijkt nu dat de afspraak wel is geregistreerd maar dat de vaccinatie informatie zelf ontbreekt, en daarom kunnen ze het niet doorzetten naar de RIVM.

De persoon aan de telefoon wist eigenlijk niet goed wat hij moest doen, dus heeft hij nu maar een verzoek ingediend bij hun back office om handmatig deze gegevens toe te voegen, maar ik kreeg het gevoel dat hij er niet veel vertrouwen in had. Afijn, ik moest maar weer 2 weken wachten om te zien of dat gaat lukken.

Nou lekker dan......
Het komt blijkbaar wel vaker voor, bij mijn oom zijn de eerste twee prikken ook niet zichtbaar bij coronacheck (GGD en RIVM) maar de afspraken wel. Hij heeft echter wel gewoon de papieren vaccinatie bewijzen.

Het aanvragen van de QR code gaat ook elke keer mis. Nu met zijn booster staat er maar 1 vaccinatie, maar die is wel voldoende voor een Nederlandse QR code. International dan weer niet. Maar ook bij de GGD snappen ze niet echt hoe ze het op moeten lossen.

Overigens heeft iemand bij de bibliotheek toch op de een of andere manier een papieren QR code kunnen regelen met zijn gegevens, maar mij is niet helemaal duidelijk hoe ze dat gedaan hebben, want de gegevens zijn binnen coronacheck nog steeds niet compleet.

Het is wel schrijnend dat er blijkbaar dingen zo mis kunnen gaan, en het bijna onmogelijk blijkt om dat te corrigeren. Zeker omdat je zonder code straks gewoon een flink probleem hebt.

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Niet online
Woy schreef op maandag 17 januari 2022 @ 20:51:
[...]

In Utrecht in de Jaarbeurs kreeg ik ook niks mee, ook niet nadat ik er ook vroeg. Enige optie was om het in het gele boekje te laten optekenen, maar die had ik niet bij mij. Ik kon niet eens zo'n batch stickertje mee krijgen, want die mochten ze echt alleen in een geel boekje plakken.

Bij mij stond de prik dan wel weer binnen een dag in de app, dus mis er nu niks aan, maar vond het ook al een gekke manier van werken.
Ja ik zit in regio Nijmegen / Arnhem, misschien toch per GGD regio een eigen invulling…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Vorkie schreef op maandag 17 januari 2022 @ 20:58:
[...]

Ja ik zit in regio Nijmegen / Arnhem, misschien toch per GGD regio een eigen invulling…
Ik weet ook niet wat het protocol is, maar de Jaarbeurs is wel een van de grote vaccinatie locaties van Nederland. Dus blijkbaar is het niet zo heel vanzelfsprekend dat je iets van een bewijs meekrijgt. De eerste keer kreeg ik dat wel, ook in de Jaarbeurs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Laatst online: 08-05 18:06

ijskonijn

Now MOVE!

Mijn vrouw heeft hetzelfde aan de hand gehad met haar herstelbewijs.
Na een paar keer opnieuw bellen, hebben ze dit uiteindelijk via een PDF moeten aanleveren waar een QR Code op stond. Na het scannen van die code stond hij er uiteidenlijk in. Die PDF heeft wel bijna 2 weken op zich laten wachten...

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-05 11:26

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Bij mij kwam de QR code niet in de app, maar moest ik de vaccinatie "ophalen" en inloggen met DigiD. Dat werkte pas na ruim een week volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-04 16:02

thunder8

Het gedonder begint weer.

Dracula schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 14:37:
Niet nodig. Beiden keren aangegeven dat het niet gedeeld mag worden met het RIVM en beide keren gewoon in de app zichtbaar. De data van de GGD wordt ook gebruikt voor het app.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkrocker
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-05 23:31

Punkrocker

Mostly harmless

Pfff wat een baggerregistratie met die booster.
Met de 1e en 2e prik stond alles bijna direct in de app maar de boosterprik is een ander verhaal.

Na afspraak met GGD op 27-12-2021 geprikt. Nog steeds niet geregistreerd.

Ik bel GGD: prik is in het ziekenhuis gezet daar moet je zijn

Ik bel ziekenhuis: Wij hebben alleen de ruimte e.d. gefaciliteerd je moet bij RIVM zijn

Ik bel GGD, krijg een ander aan de lijn en een ander telefoonnummer door.
Ik bel GGD op dat andere nummer: "Nee hoor je moet toch bij het ziekenhuis zijn." "Ja maar die zeggen dat ze alleen maar hebben gefaciliteerd." "Staat niet in mijn script, je moet bij het ziekenhuis zijn."

Kastje - muur- kastje - ...
Ik ga zo de muur maar weer eens proberen.

Edit: doorverwezen naar de lokale GGD.

Ik sta blijkbaar op één of andere handmatige lijst (computerstoring toen...).
Aan de hand van al mjjn persoonlijke gegevens, op mijn PIN , én het batchnummer hebben ze me het systeem ingevoerd en binnen een paar dagen zou het in de app moeten staan.

We zullen zien. 8)

[ Voor 22% gewijzigd door Punkrocker op 24-01-2022 15:22 ]

"What do you get if you multiply six by nine..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breagor
Punkrocker schreef op maandag 24 januari 2022 @ 13:29:
Met de 1e en 2e prik stond alles bijna direct in de app maar de boosterprik is een ander verhaal.

Ik bel ziekenhuis: Wij hebben alleen de ruimte e.d. gefaciliteerd je moet bij RIVM zijn

Ik bel GGD op dat andere nummer: "Nee hoor je moet toch bij het ziekenhuis zijn." "Ja maar die zeggen dat ze alleen maar hebben gefaciliteerd." "Staat niet in mijn script, je moet bij het ziekenhuis zijn."

Aan de hand van al mjjn persoonlijke gegevens, op mijn PIN , én het batchnummer hebben ze me het systeem ingevoerd en binnen een paar dagen zou het in de app moeten staan.

We zullen zien. 8)
Dat lijkt hetzelfde als mijn situatie...Ben je klaar mee, ben al paar weken aan het bellen etc. Nog geen voortgang... :(

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• breagor
Nou het is gelukt, gisteren eindelijk een competente dame aan de lijn, ze heeft mijn gegevens geforceerd doorgevoerd (zo noemde ze dat) en vandaag stond mijn booster eindelijk in de app, kan voorlopig weer naar de kroeg!! 😀
Alleen jammer dat het zo'n 10 telefoontjes heeft moeten kosten..:-/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spasm
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:59
Gisteren de booster gehaald, vanochtend stond hij al in de app.
Echter geen papier oid meegekregen van de priklocatie, vorige keer wel bij dezelfde locatie.

Random WTF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
breagor schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 16:31:
Nou het is gelukt, gisteren eindelijk een competente dame aan de lijn, ze heeft mijn gegevens geforceerd doorgevoerd (zo noemde ze dat) en vandaag stond mijn booster eindelijk in de app, kan voorlopig weer naar de kroeg!! 😀
Alleen jammer dat het zo'n 10 telefoontjes heeft moeten kosten..:-/
Via welk telefoonnummer heb je dat nu geregeld? Ik vermoed dat ik binnenkort ook nog eens in de telefoon moet klimmen om het voor mijn oom te regelen. Die heeft nu een geprinte QR code ( waar de booster nog niet in zit ), maar de gegevens staan nog steeds niet op CoronaCheck, en vanaf 1 Feb gaat die vervallen natuurlijk.

[ Voor 5% gewijzigd door Woy op 26-01-2022 16:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• breagor
Woy schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 16:40:
[...]

Via welk telefoonnummer heb je dat nu geregeld? Ik vermoed dat ik binnenkort ook nog eens in de telefoon moet klimmen om het voor mijn oom te regelen. Die heeft nu een geprinte QR code ( waar de booster nog niet in zit ), maar de gegevens staan nog steeds niet op CoronaCheck, en vanaf 1 Feb gaat die vervallen natuurlijk.
Via de lokale ggd (groningen in mijn geval 050 3674000) die waren uiteindelijk kordaater dan de centrale ggd back office (0800-5090)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• delpit
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online
Kom je er niet door, officiële klacht indienen. Dat was het enige wat mij bij de vorige ronde uiteindelijk een app met 2 codes heeft opgeleverd. Tientallen telefoontjes, e-mails, niets hielp, klacht indienen leverde verbazingwekkend snel resultaat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Punkrocker

Punkrocker

Mostly harmless

Punkrocker schreef op maandag 24 januari 2022 @ 13:29:

We zullen zien. 8)
Met dank aan de lokale GGD mevrouw. Staat nu netjes geregistreerd.

Drie van drie.
Datum geldig vanaf juli?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkzelf
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12:56
Punkrocker schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 14:31:
[...]

Met dank aan de lokale GGD mevrouw. Staat nu netjes geregistreerd.

Drie van drie.
Datum geldig vanaf juli?
Die datum is bij mij nog steeds de datum van de 2e prik ondanks de recente booster.

PVoutput / PVoutput-live 1830 Wp op zuidoost 135º en 22º dakhelling in Z.O.-Brabant

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Punkrocker

Punkrocker

Mostly harmless

henkzelf schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 16:16:
[...]

Die datum is bij mij nog steeds de datum van de 2e prik ondanks de recente booster.
Bij mij (Ons ook bij mijn vrouw) is dat dus ook zo.(Geldig vanaf juni 2021)
In de Europese QR staat wel de derde datum...

Pagina: 1