“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
Ik kan het ook semi reproduceren.
Aanvankelijk dacht ik (dankzij @crisp) dat het probleem simpel was: De SVG heeft een canvas van 34x22px, maar het object is nét iets groter (nl 34.0006x22.00132px). Lokaal de svg aangepast, maar 't probleem bleef.
Daarom gekeken of er andere invloeden zijn die dit probleem veroorzaken, en lokaal een tabel gemaakt met regels met allemaal exact dezelfde inhoud. En ook daar doet ie 't op sommige regels wel, en andere regels niet, maar dan wel consequent op dezelfde regels
en dan ook echt alleen op 110%, maar op 90% of 125% is er niets aan de hand. Ook in andere browsers kan ik 't niet reproduceren.
Ik weet het dus even niet, maar als workaround moet je maar zoom-level op 125% zetten
Aanvankelijk dacht ik (dankzij @crisp) dat het probleem simpel was: De SVG heeft een canvas van 34x22px, maar het object is nét iets groter (nl 34.0006x22.00132px). Lokaal de svg aangepast, maar 't probleem bleef.
Daarom gekeken of er andere invloeden zijn die dit probleem veroorzaken, en lokaal een tabel gemaakt met regels met allemaal exact dezelfde inhoud. En ook daar doet ie 't op sommige regels wel, en andere regels niet, maar dan wel consequent op dezelfde regels

Ik weet het dus even niet, maar als workaround moet je maar zoom-level op 125% zetten

Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet
Ik heb na @DaFeliX zijn zoektocht ook even een kijkje genomen, het bleek op andere plekken (zoals de frontpage) ook fout te gaan in Chrome op dat zoomniveau, en heb zojuist een fix uitgerold. Als het goed is zou het nu dus opgelost moeten zijn!
@Marvellanius Het viel me zojuist op dat de commentcounter fout gaat op mobiel, da's vast geen toeval 
Zowel op Edge 97 / Windows 11 (device emulation via developer options) als Edge 97 / Android 11 @ OnePlus 8T. Gewoon 100% zoomniveau.

Zowel op Edge 97 / Windows 11 (device emulation via developer options) als Edge 97 / Android 11 @ OnePlus 8T. Gewoon 100% zoomniveau.
@Tomas Hochstenbach die hadden we denk ik gemist bij 't controleren. De fix is zojuist uitgegaan en wordt op dit moment gereleased. Het zal straks gefikst zijn 

Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet