Toon posts:

Welke dakdragers / dakkoffer?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• DCNY
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 13:50
Welke dakdragers / dakkoffer

Voor de zomervakantie zijn we op zoek naar een dakdrager + dakkoffer. Omdat ze allemaal verschillen en de prijzen enorm uiteenlopen ben ik t een beetje kwijt.

We hebben een Kia Sportage uit 2011 met dakrails. Gelukkig kun je op de meeste sites wel selecteren op auto dus dat is t probleem niet.

Heb de volgende opties:

€109,- G3 Clop Alu 130 universele dakdragers
https://dakdragers-online...30-universele-dakdragers/

€149,- Hapro Cronos Aero 2 Wingbar
https://www.winparts.nl/b...gbar/p590807.html#reviews

Dan heb je ook nog dakdragers van meer dan €300,-

Ik neig naar de Hapro, omdat ik ook een Hapro koffer op het oog heb, namelijk deze:
https://dakdragers-online...0-l-dakkoffer-pure-white/

Waarom deze? Geen idee, we hebben een witte auto dus heb als eerste gezocht naar n witte dakkoffer.

Vragen:
- Welke dakrails?
- Is de dakkoffer die ik gevonden heb n aanrader?
- Andere zaken waar ik op moet letten?

Alle reacties

• borft
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-01 20:56
Wauw, dat is flink duur. Heb je voor zo'n oude auto al op Marktplaats gekeken? Grote kans dat je daar voor een paar tientjes klaar bent.

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13:38
Ben zelf tevreden met die van faradbox.

https://www.faradbox.nl/D...ia-Sportage-2010-en-later

Maar op marktplaats vind je er ook meer dan zat dakdragers.

• T-8one
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

T-8one

take it easy, take a sisi

De lidl heeft zo af en toe dakdragers in de aanbieding, die van mij doen het al tijden prima.

Dakkoffer op MP kopen voor een paar tientjes.

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

• eamelink
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

De premium-fit bevestiging van de dakkoffer die je linkt is universeel, maar ook vrij fors.

Aangezien je kan kiezen, zou ik kiezen voor dakdragers met een sleuf, waar een T-slot bevestiging in past. Dan kan je deze bevestigingen gebruiken:

Dat scheelt een hoop ruimte binnenin :)

[Voor 26% gewijzigd door eamelink op 11-01-2022 13:16]

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:08
De goedkoopste dakkoffer per volume zonder franje of features, met de standaard drager van de auto (evt via Marktplaats) werkt prima in mijn ervaring.

• Johan.S
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 27-01 07:21
Deze zouden ook moeten passen en zijn niet al te duur.

https://www.turtle-benelu...portage-bouwjaar-201.html

Na diverse filmpjes te hebben gekeken komt dit (onbekende) merk betrouwbaar en degelijk over. Helaas hebben ze geen witte uitvoering.
Verder staan ze wel vrij 'strak' op de auto. In tegengstelling tot veel andere merken waar ze veelal uitsteken buiten de bevestigingspunten.

• sara.coenen
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 24-01 14:54
Hallo, ik twijfel tussen de hapro traxer 6.6 en de bermude 400. Iemand ervaring ?? Bedankt !
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee