Voetbal via internet kijken hoe?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat78
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-05 08:01
Wij hebben al jaren geen tv meer. En hebben nu enkel een Netflix abonnement. Wij kijken niet zo heel veel en is voornamelijk voor de kinderen.
Nu is mijn zoontje (10jr) wel in om eens een voetbalwedstrijd te kijken. Maar ik zie het niet zitten om een abonnement ergens aan te schaffen, omdat we die toch bijna niet gebruiken en ook niet de hele dag voetbal gaan zitten kijken. Dat is echt 1 wedstrijd in de zoveel tijd. Daarnaast is het bijna onmogelijk om ergens de interessante wedstrijden te kijken, omdat de een CL heeft, de ander de volgende Europa Cup wedstrijden heeft en weer een ander heeft een van de mooie buitenlandse competities.
Losse wedstrijden via KPN van FOX kan niet, want dan moet je een tv hebben.

Wat is de meest effectieve manier om zo af en toe een wedstrijd te kijken? En als het specifiek moet dan met name iets van Ajax (CL, zoon is fan) of Liverpool.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:27
ESPN heeft Eredivisie, die verkopen kijkcodes (niet goedkoop). Ziggo heeft Premier League en Champions League en die hebben niet zo'n systeem. Elke speeldag bij de CL is er wel 1 wedstrijd op een open kanaal (Veronica) en de andere europese toernooien hebben datzelfde. Je zal voor die open kanalen echter wel een TV Abo moeten hebben, of iets als NL Ziet gebruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Voor Champions League heeft Ziggo een pay per view optie.
Maar je zou straks een NL Ziet trial kunnen afsluiten voor 30 dagen op het moment dat de competities beginnen, kan je op RTL7 en Veronica/SBS6 bekijken wat ze op dat moment uitzenden.

Liverpool zal je straks voor naar Viaplay moeten, die heeft de rechten van de Premier League.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat78
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-05 08:01
Quad schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 08:12:
Voor Champions League heeft Ziggo een pay per view optie.
Maar je zou straks een NL Ziet trial kunnen afsluiten voor 30 dagen op het moment dat de competities beginnen, kan je op RTL7 en Veronica/SBS6 bekijken wat ze op dat moment uitzenden.

Liverpool zal je straks voor naar Viaplay moeten, die heeft de rechten van de Premier League.
Dank. NL Ziet, vind ik een redelijk tarief hebben. 7,95 ipv 15 euro wat sommigen vragen. Afhankelijk wat ze aan te bieden hebben is dit nog wel een mogelijkheid wat mij betreft.
Of Viaplay als ik erachter kom hoe dat te bekijken valt en het tarief is. Blijf het een hoop gedoe vinden. Voor elke competitie/toernooi is er 1 aanbieder.