Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdr123
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06-05 08:37
Allereerst even een kijkje naar mijn huidige setup als programmeur; Ik ben een developer (software) en werk op een linux bak met een mx keys 3 en een max master 3 toetsenbord en muis. Waar ik eigenlijk super blij mee ben!

Alleen, hoe ik mijn toetsenbord en muis ook instel (via BT of de bijgeleverde usb dongle), mijn muis lagged zoveel, het is om er knettergek van te worden. Ik heb heel veel geprobeerd; andere usb poort (2/3/3.1), wifi uit, niets lukt :( .. heel jammer... ik wil eigenlijk niet wisselen. Helaas hebben deze toetsenbord en muis geen bedraade usb optie. Mijn headset op bluetooth werkt ook niet 100% geweldig, dus misschien ligt het probleem daar wel ergens.

Ik werk in een heel klein team, dus kan niet zo goed spieken welke combinatie vaak gebruik word, ik hoop dat jullie me hier mee willen helpen.

Ik zoek een?
Ik zoek een vergelijke muis en toetsenbord zoals de Logitech MX Keys 3 en Logitech MX Master 3. De toetenbord moet bedraad zijn, zodat ik nooit geen problemen meer heb met connectiviteit. En het zou fijn zijn als de muis infitine scroll heeft.

Wat is je budget?
Geen budget, mag kosten wat het kost :)

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee hoor, zolang het maar degelijk spul is.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik ga er dus op programmeren (websites/laravel), ik ben veel bezig met code schrijven. Maar hou er ook van om mijn muis te gebruiken.Ik ben geen die-hard die alleen op zijn toetsenbord zit te rammen. Ik zou het daarnaast ook chill vinden als er media knoppen op het toetsenbord zitten.

Beste antwoord (via mdr123 op 11-01-2022 10:22)

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:42

sapphire

Die-hard pruts0r

Je hebt niet toevallig een USB3 HDD aan een kabel aan je PC liggen?

USB3 kabels kunnen storing geven in het 2,4Ghz spectrum, precies waar BT en de draadloze Logitech dongle werken. Mocht dat zo zijn, haal hem los en kijk of dat scheelt :)

Gabriël AM5

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 22:22
moeten ze draadloos werken?
heb je al eens bedacht dat je bluetooth crappy kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdr123
99ruud99 schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 09:49:
moeten ze draadloos werken?
Nee zoals ik aangaf in mijn bericht wil ik misschien liever dat ze juist bedraad werken! Dan heb ik geen connectie problemen meer. Ik ben ook al gewisseld van bluetooth dongle. En Logitech levert een usb dongle (ook draadloos), die ook niet geweldig werkt.

[ Voor 15% gewijzigd door mdr123 op 11-01-2022 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:21

timovd

Voorsprong door techniek

De toetenbord moet bedraad zijn, zodat ik nooit geen problemen meer heb met connectiviteit.
99ruud99 schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 09:49:
...hoe ik mijn toetsenbord en muis ook instel (via BT of de bijgeleverde usb dongle)...
Hier overigens geen problemen met de muis via USB-dongle (en bedraad mech keyboard). Bluetooth ga ik niet proberen.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcsluis
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:13
Ik heb een Logitech G703 Lightspeed muis (draadloos) en gebruik deze voor gaming. Ik heb nog nooit lagg ervaren. Wellicht een optie om toch draadloos te gaan? Doe je er nog een laadstation bij en rond de €100 heb je een fijne muis combinatie.

[ Voor 7% gewijzigd door mcsluis op 11-01-2022 09:55 ]

Acties:
  • Beste antwoord
  • +4 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:42

sapphire

Die-hard pruts0r

USB3 kabels kunnen storing geven in het 2,4Ghz spectrum, precies waar BT en de draadloze Logitech dongle werken. Mocht dat zo zijn, haal hem los en kijk of dat scheelt :)

Gabriël AM5

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mdr123
sapphire schreef op dinsdag 11 januari 2022 @ 09:55:

Ja heel toevallig wel! Er ligt een USB3 HDD van Samsung op mijn desktop pc. Ik zal die eens weg leggen en kijken of ik er minder/geen last van heb.

Update 11:11 Na een uur testen heb ik wel door dat mijn probleem voor 99% opgelost is. Dit was dus het probleem inderaad. Bedankt ;) scheelt weer! _/-\o_

[ Voor 14% gewijzigd door mdr123 op 11-01-2022 11:12 ]

Pagina: 1