Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appesteijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb een aantal Jaga Strada's via Marktplaats gekocht. Nu zaten er ook een hoop Jaga Oxygen ventilatoren bij, maar het lukt me niet om ze aan de praat te krijgen. Voordat ik ze allemal schoon ga maken wil ik eerst weten of deze niet teveel geluid maken en of ik alles heb om ze uberhaubt te laten werken.

Heeft iemand hier ervaring mee/tips om hoe dit te laten werken?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8v1y9vW4gpYv9YzBfDPcfiBe5h0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Dq7EODizJJW2H0Go7Ea9OY6g.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IFNia-6RvXIiSfHpHw6c6voAllM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DScTYaFZdPIJAl6xeSs6X9Hc.jpg?f=fotoalbum_large

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appesteijn
  • Niet online
Ik heb ze boven de verwarming gezet, in de hoop dat als ze warm worden er iets gebeurd. Dit lijkt niet het geval.Daarnaast lijkt hert erop dat de sensor de humidity meet die van buiten komt.

In de krochten van het internet heb ik iets gevonden over een Jaga Master controller, maar verder is daar niets over te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:37
Ik mag volgens de mods geen links plaatsen naar naar lmgtfy...

Maar dat is gewoon op zijn plaats hier "Jaga oxygen refresh" geeft
https://www.jaga.nl/media/2976/oxygen2-all-manual.pdf

Ze zijn onderdeel van een luchtverversing systeem in combinatie met de strada's, niet verwarming

PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appesteijn
  • Niet online
Ja dat zijn de Oxygen Refresh 2's volgens mij zien die er anders uit dan de Oxygen 1's die ik heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appesteijn
  • Niet online
Wellicht voor andere mensen die dit topic vinden. Na contact met Jaga:

De oxygen 1 is al bijna 10 jaar uit ons assortiment. Dit systeem vroeg inderdaad om een centrale bedieningsregeling, een centraal geplaatste CO2 meter per ruimte en een powerline modem.

Deze powerline modem techniek wordt in de markt niet meer toegepast en Jaga voert dit systeem al sinds 2011 niet meer.

Regelingen en serviceonderdelen voor de Oxygen 1 zijn bij Jaga helaas niet meer verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chicken
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05:37
@Appesteijn Een erg late reactie, maar ach wie weet hebben jij of ik er nog wat aan.
Volgens mij heb ik nog wel zo'n master control unit liggen. Ongebruikt.

Bij ons is een co2 sensor stuk en ik denk dat het lastig wordt om die überhaupt nog te vinden.
Wel bizar dat je hele ventilatiesysteem, dat speciaal op een eigen groep is aangelegd en behoorlijk prijzig was, afgeschreven wordt omdat er 1 sensor stuk is. 😡

[ Voor 4% gewijzigd door Chicken op 07-01-2023 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appesteijn
  • Niet online
Ik heb alle ventilatieboxen bij de milieustraat ingeleverd :) Inmiddels wel alle radiatoren vervangen door Jaga's
Pagina: 1