Privé gebruik ik Gmail om mijn contacten te synchroniseren, dit werkt goed. Zakelijk wil ik ook de contacten synchroniseren, maar dit werkt nog niet zoals ik graag zou zien. Het exchane-account heb ik toegevoegd en het schuifje bij contacten staat aan. Om bij de zakelijke contacten te komen ga ik naar contacten -> groepen, daar zie ik dan Gmail en "Alle [Bedrijfsnaam]" aangevinkt staan, maar de zakelijk contacten zie ik niet. Onder "Alle [Bedrijfsnaam]" staat "[Bedrijfsnaam] globale adreslijst" deze is altijd uitgevinkt en kan ik niet standaard aanzetten volgens mij. Wanneer ik deze aanvink dat zie ik nog geen contacten, maar kan ik wel namen zoeken en ze op die manier vinden. Dit is wel wat omslachtig.
Wat ik zou willen is dat de contacten van Gmail en de exchange synchroniseren om vervolgens met Focus de zakelijk contacten buiten werktijd niet zichtbaar te hebben. Doe ik iets niet goed of is wat ik wil niet mogelijk?
Wat ik zou willen is dat de contacten van Gmail en de exchange synchroniseren om vervolgens met Focus de zakelijk contacten buiten werktijd niet zichtbaar te hebben. Doe ik iets niet goed of is wat ik wil niet mogelijk?