Android TV box met vreemde eigenschap

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93050

Topicstarter
Ik wist niet zeker waar in het forum dit te plaatsen. Maar omdat dit een soort mini-pc is, met android dan, leek me dit niet fout.

Mijn TV is al wat ouder, nog wel een beetje 'smart', maar hij begint tekenen van dementie te vertonen. Vaak brakke netwerk verbinding, geregeld kan hij films van USB niet afspelen of herkent hij ondertitels niet.. Het beeld is nog prima, dus voorlopig hoef ik geen geen nieuwe.. Om de problemen op te lossen een simpele Android box gekocht: T95H Android 10.0 TV Box.
Werkt prima, Youtube aanloggen en zoeken gaat veel sneller, Met de VLC player kun je elke film die ik heb probleemloos afspelen, met alle ondertitels die ik wil. Alleen . .het gekke is: doe ik er een USB stick in, dan zet de T95H bliksemsnel een aantal typische Android folder op die stick: DCIM, Downloads, Ringtones etc. Allemaal lege folders, en het doet verder geen kwaad, maar ... waarom ? Waarom doet hij dit, en kan ik het voorkomen. Ik ben een ordelijk mens, en deze onzin wil ik niet op de USB sticks, dus ik haal ze er elke keer af. Ik kan dit 'probleem' nergens vinden, mogelijk weet iemand raad ?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• furian88
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12:07
omdat het android is..
simpeler antwoord is er niet.

https://pvoutput.org/list.jsp?userid=86006